Citat:
Ursprungligen postat av Blue-tie
Jag är den förste att erkänna att det finns brister inom SD, precis som i alla övriga partier.
Skönt att höra.
Citat:
Är du bered att erkänna bristerna inom SVP? eller finns det inga precis som det inte gör inom sekter?
Visst, om du kan påtala några direkta brister så ska jag analysera dem. Det är dock ingenting som jag har noterat under min korta tid i partiet, ja bortsett från alla barnsjukdomar som partiet dras med, men detta är ju helt logiskt och något som det jobbas mycket med.
Citat:
Lustigt att du kallar SDare för syltryggar, har du helt missat alla trakasserier och övergrepp mot SDara som fortfarande står upp för sina värderingar?
SD är inte syltryggar för att de blir attackerade av vänstermuppar och svartskallar, de är syltryggar för att de anpassar sin politik och kompromissar bort vitala delar för att bli omfamnade och insläppta i etablissemangets värme. Det är således ledningen som är syltryggar, inte de lokala företrädarna och gräsrötterna, de sistnämnda har jag ofta all respekt för.
Det är ledningen som förtjänar spott och spe eftersom de har sålt ut de etniska svenskarna och inte längre arbetar för dessa. Det rör sig säkert om ett ganska litet antal personer, men det spelar ingen större roll så länge som det är dessa som styr och vägrar släppa ifrån sig makten.
Citat:
Jag har ingen anledning till att ständigt behöva bemöta era argument, men ni angriper och gläds över SDs eventuella motgångar som ett litet barn på julafton.
Fel. Jag gläds åt SvP:s framgångar eftersom jag är nationalist och etnisk svensk. Mitt favoritparti utanför SvP är fortfarande SD, jag röstade på dem så sent som i valet, remember?
Citat:
Vad det gäller Leander så önskar jag honom lycka till, står han inte upp för SDs värderingar så är vi lika glada att bli av med honom som ni är om ert nyförvärv.
Nej precis. Storsinnat av dig.
Citat:
Mitt förslag till er är att angripa dem som gör sig förtjänt av det, mitt fokus ligger på att angripa dem vars agenda det är att förinta det svenska och allt som är värt att hålla kärt.
Nej, jag kommer att fortsätta kritisera SD när de förtjänar det. Att inte arbeta för ett svenskt Sverige, repatriering och invandringsstopp är helt enkelt ingen acceptabel utveckling och i förlängningen kommer det att leda till vår undergång.
Politik är ingen lek, det är vår överlevnad som står på spel, och allting som vi har byggt upp. När SD då rör sig i en destruktiv, antionationalistisk och skadlig riktning så tänker jag förstås påpeka det. Det är inga konstigheter, precis som jag påpekar och berömmer SD när de gör något bra.