2012-04-01, 18:25
Medlem
Hejsan har sökt efter problemet och frågat på telenor där jag har mitt abonemang och de sa att jag skulle ta min mobil och sedan sätta i min sladd och så skulle de plopa upp uppdatera mjukvara eller liknande! Men så gjorde jag det men hittade inget liknande... Men nu ska ja skriva problemet med kameran jag har som sakt en HTC incerdible s och när ja har min mobil rakt så som man har som vanligt men då blir bilden på vänster liggande när ja inte tagit den liggande på vänster sida så varje gång ja fotar lägger de sig på sidan... HJÄLP!!!! (Även när ja filmar blir det så...)
Citera
2012-04-01, 18:40
Medlem
Xiztecs avatar
Uppdatera mobilen utifall det finns någon uppdatering gör du att genom att gå in i inställningar, sedan på fliken om telefonen för att sedan klicka på programvaruuppdateringar.

Vad gäller att bilden lägger sig så har jag svårt att tolka vad du menar eftersom du skriver som en kratta. Lägger den sig på vänster medans du filmar direkt eller blir slutresultatet liggandes på vänster? Utifall det är resultatet som lägger sig på vänster så har du väl antagligen så att du tillåter att mobilen ändrar sig ifrån ståendes till liggandes beroende på hur mobilen hålls. Och har du då ställt in den sk. inbyggda kompassen så att den tror att den ligger när mobilen egentligen står så blir det så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in