2025-02-03, 17:12
Medlem
volvo 240s avatar
Ja vad vet vi om honom nu? Har han fått en modern spelkonsol som han ville eftersom han menade på att han inte använt delar i sitt ps2 plus sina exrema kampsportskunskaper till att döda flera vakter? Han menade ju det, eftersom att han varit snäll och inte gjort detta så borde han belönas. Kallar han sig fortfarande för Fjotolf Hansen? Har han blivit mager el fet i fängelset?

Det har ju snart gått 13 åår sedan han dömdes så hyr har han celler uppdaterats? Har de tagit bort dörrarna emellan så han slipper visiteras varje gång han vill tex gå in i sitt gym.

Vad för utrustni g har han i gymmet? Har an fått en ny soffa och säng med mera? Saker slits ju endel på 13 år. Spec när han tillbringar hela dygnen därinne och inte tex är på jobbet i nio timmar. Om han fått ett nyare Tvspel, isåfall vad är det för konsol. Vad läser han för böcker? Får han se filmer som har iaf pg 13 och innehåller oblodigt våld?

Det är så mycket man vill veta om Breivik. Finns det ingen hemsida som håller koll på sånthär?

Här två små melodier om honom.

Dinedinge ding ding iding, här kliver Breivik in. DInge dinge ding ding idng, Breivik är King!

En tempelriddare här bor i staden han mördar sossar mest hela dagen, han mördar stora han mördar små. Han mördar några med kippa på.

Och en till, Hurra hurra för ABB, din gänring får ju mig att le!

Jag har FÖ skickat honom några julkort

Har han inte folk som jobbar där för att vara typ lite hällskap åt honom?

Det skulle jag gärna jobba som för 20k svenska netto.
Senast redigerad av volvo 240 2025-02-03 kl. 17:17.
Citera
2025-02-03, 17:26
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ördög
Fjotolf Hansen har fått tillåtelse att pryda väggarna i cellen med vackra bilder på fjäll och fjordar. Och som sällskap har han fått tre marsvin, i stället för undulaterna som han inte var så förtjust i.

https://www.nettavisen.no/nyheter/br...s/5-95-2169638
Siden Breivik først klaget på forholdene i fengselet der han soner terrordommen, er undulater byttet ut med marsvin, og bilder av natur er kommet på veggene.

På nytt har NTB fått komme inn på det strengt avsperrede området i Ringerike fengsel der Breivik er den ene av to innsatte.
Tack, väldigt intressant! Precis sådant här jag vill veta. Även vad han har för färg på sina möbler och vad det är för tavlor hade varit intressant att veta.

Jag har ju en fin reproduktion av Bruno Liljefors med en fjällhare i vintermiljö, mycket vacker. Den hade nog Breivik tyckt om. Kul med att han har lite djur attta hand om. Det är ju otroligt att han snart fyller 50. Då hoppas jag han får en riktig fest med mycket god mat, det bästa fängelset an uppbringa. Jag kommer iaf skicka honom ett blommogram med tilhörande gratulationskort.
Citera
2025-02-03, 17:31
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falurouge
snaggat ett Z inför förhandlingar om frigivnings ansökan
anti ukraina?
https://www.reddit.com/r/pics/commen..._hearing_with/
Bra att höra. Han håller sig iaf uppdaterad och ser igenom västs korruption.

Angående hans manifest, finns det inte längre på Pirate Bay? Där tankade jag iaf ner det när det begav sig. Hade kvar det till 2021 och läste ett tiotal sidor då och då.

Nu har ju inte Norge något riktigt högerparti men hade de haft det och ABB inte gjort det han gjorde så hade han nog kunnat göra karriär i ett sådant parti, typ AFD.
Citera
2025-02-04, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ördög
Fjotolf Hansen har fått tillåtelse att pryda väggarna i cellen med vackra bilder på fjäll och fjordar. Och som sällskap har han fått tre marsvin, i stället för undulaterna som han inte var så förtjust i.

https://www.nettavisen.no/nyheter/br...s/5-95-2169638
Siden Breivik først klaget på forholdene i fengselet der han soner terrordommen, er undulater byttet ut med marsvin, og bilder av natur er kommet på veggene.

På nytt har NTB fått komme inn på det strengt avsperrede området i Ringerike fengsel der Breivik er den ene av to innsatte.

Hur kommer det sig att han får det? Andra livstidsdömda får väl inte ha det så bra som han har?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in