Läckert, ja man ser mycket sjuka/fina saker på denna substans! Tips är att kolla på BBC's Planet earth/life riktigt mäktigt. Då önskar jag dig/er en trevlig resa nästa gång och skriv gärna en mer utförlig rapport, det är alltid roligt att läsa vad andra upplever och tänker på denna substans
Ja, absolut! Jag tänker skriva en mer utförlig rapport nästa gång, med mer detaljer och beskriva känslor mer. Det är dock väldigt svårt att förklara hur man känner, det var så väldigt... unikt
"Tycker det är synd att en tjej som bara är 20 ska fastna i droger! Jag har testat droger, och insåg det bara skulle förstöra mitt liv även om första intrycket var lyckosamt....
Droger=BAJS"'
Herregud ! Ta reda på information innan du ens yttrar dig , Du e en sån hära FB professor din amatör!
bra rapport och så, testat 4-hp-met en gång men aldrig igen.. fick känns på hur det var att vara sinnessjuk och vill inte testa det igen, inte alls som när jag tagit syra eller svamp, trodde bara jag blivit galen
bra rapport och så, testat 4-hp-met en gång men aldrig igen.. fick känns på hur det var att vara sinnessjuk och vill inte testa det igen, inte alls som när jag tagit syra eller svamp, trodde bara jag blivit galen
Vad var skillnaden mellan 4-ho-met och syra och svamp? Jag skulle själv vilja testa syra men har inte fått tag på det.
Jag tror ni utsätter er själva för större risk att ha en dålig upplevelse på psykedelika.
Till exempel hade ni tagit svamp med det funkade inte. Då har ni alltså gjort något fel, antingen i hur ni förberedde den, till exempel för hög temperatur i téet, om ni gjorde så, hade ätit för mycket innan, möjligen rökt en gås innan som försvagar psykedelika om man tar cannabis innan hallucinogenen slagit på.
Det viktigaste att ha i åtanke när man reser psykedelsikt är att veta att man rent kemiskt inte kan dö av drogen man trippar på, det vill säga, hallucinogener är inte tillräckligt toxiska för att döda en person, i realistiska doser.
Därför ska man börja med en halv dos tycker jag av en ny substans eftersom man i värsta fall kan vara hyperkänslig/allergisk mot den, vilket kan sluta illa.
Utöver det är det inte farligt, det vill säga man kan inte dö av substansen man har i kroppen, förutsatt att det är den enda du tagit, har du till exempel blandat svampen med tramadol har man större anledning att oroa sig.
Hade ni vetat om det hade Harry inte blivit ledsen när han såg ansikten. Förberedelse är allt, inte bara omgivningsvis, men definitivt kunspapsmässigt.
Det finns ingenting att oroa sig över, bara njut av resan.
peace
Senast redigerad av black-mamba 2012-04-05 kl. 14:28.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!