Citat:
Ursprungligen postat av Krimova
Namnet Hoffman skrevs och det är runt honom det börjar. Han var eller är sambo med en kvinna som har brett nätverk upp i den kedjan som kan hjälpa till med hans ärenden.
Det är där du får börja leta. Men visst, man får beundra honom men rent mjöl i påsen har han inte.
Mycket fula affärsmetoder tidigare, samtidigt ett kontaktnät som lyfter alla hans affärer till rätt nivå så han håller det i balans. Hans metoder är hela tiden på gränsen av vad andra tycker är kopplat till hans sambo och hennes väninnor och medarbetare. Det är så han lyckats med NFB och det han tagit över. Men hjälpen upp till eliten har alltid varit nära.
Du verkar ha rätt god insyn i vad som hänt och händer.
Om du inte vill skriva det här får du gärna PMa ifall du har lust att dela med dig.
Är som sagt inte ute efter någon smutskastning utan av ren nyfikenhet då jag själv är inblandad i branchen och kanske på sätt och vis blivit påverkad av hans agerande.
Annars så har jag fått uppfattningen om att det blivit många ryssar/polacker anställda inom NFB, och jag vet att dem jobbar hårt så inget illa med det, men hur uppfattar kunderna NFB kvalitetsmässigt?
Och är det många som slutat efter att NFB köpte upp ICM ?
Vet att när Texab blev uppköpt för länge sedan så var det väldigt många som fick gå..