• 1
  • 2
2012-04-15, 18:14
Medlem
khrypts avatar
Hej kra fb'are! Jag sitter i skrivande stund och letar fr fulla muggar efter lite mbler till en lgenhet!
Jag kom d ver sidan "mob-led.se" och fastnade fr ngra av deras "tv-mbler"

Nu till kruxet, detta knns alltfr bra fr att vara sant, eller? Visst, jag ska inte sga ngot frrn jag
vet skert, men det r en ond aning jag har. Har ngon erfarenhet av denna site sedan tidigare, hrt ngot om den eller bara r kunnig nog att vertyga mig om att detta r en o-/sker sida?

Tack och bock p frhand, cheers!

khrypt
Citera
2012-04-15, 18:25
Medlem
stilltons avatar
att inte skriva ut sitt org.nr p hemsidan r alltid ett dligt tecken.
sen gr ju adressen till vad som verkar vara en vanlig lgenhet, s jag tvivlar p att servicen r s bra om ngot gr fel. leveranstiderna r antagligen vldigt lnga, eftersom varorna knappast finns i sverige. i bsta fall i europa.

om du nd ska bestlla, s frga efter org.nr frst s det gr att kolla upp fretaget.
Citera
2012-04-15, 18:41
Medlem
0n0ffs avatar
Kommer inte upp nt om man sker p telefonumret eller ngot namn p eniro eller hitta.se, det enda man vet r adressen som ligger i Norsborg, verkar vara ett hghus adressen str p.
Citera
2012-04-15, 18:46
Medlem
khrypts avatar
Ja, jag kollade lite p ratsit och 121, ska kolla lite hur det ligger till och om man kan f tag p org.nr,

Ett annat alternativ hade ju varit om ngon hade vetat om serien hon sljer, om den finns hos ngon annan terfrsljare eller "dess riktiga namn"
Citera
2012-04-16, 22:35
Medlem

Hej fr alla !
Vi sljer mbler p ntet,men vi sker lokaler och det r inte ltt....
Kunder kommer till oss och bestlla mbler...vi har fantastiska referenser,kunder r njda.
Det r konstigt men sant:-)
Vntetid r max 20 dagar ...ibland 14 dagar och ibland mer r 20 dagar men d vi gr minst 500 kr rabatt fr kunden .
Vi har ofta mbler i lager ,nu ocks:-)
Snarrt kommer vi att bli mer trovrdigt...efter ppnandet av lokalerna.
Jag hlsar er
www.mob-led.se
Citera
2012-04-16, 23:46
Medlem
stilltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mobled2012

Hej fr alla !
Vi sljer mbler p ntet,men vi sker lokaler och det r inte ltt....
Kunder kommer till oss och bestlla mbler...vi har fantastiska referenser,kunder r njda.
Det r konstigt men sant:-)
Vntetid r max 20 dagar ...ibland 14 dagar och ibland mer r 20 dagar men d vi gr minst 500 kr rabatt fr kunden .
Vi har ofta mbler i lager ,nu ocks:-)
Snarrt kommer vi att bli mer trovrdigt...efter ppnandet av lokalerna.
Jag hlsar er
www.mob-led.se
och organisationsnumret r?
hur kan ni ha mbler i lager, om ni inte har ngot lager?
Citera
2012-04-17, 10:18
Medlem

Ja jag skrev fel...
Jag har mbler i lgenheten oftast redan bestllts av kunder och frsk att leverera mbler till kunden s snart som mjligt eftersom vi har ingen plats... ......ibland ngot extra som du kan kpa direkt

Fretaget vergr till en annan gare (min pojkvn Marcin Koziel )jag hade lite av gamla fall av betalning av rkningar nr jag var ensamm och jag har ingen chans att f lokal
nu mste jag slja ngra mbler utan faktura.(har 3 st).snart mob-led.se kommer att ha en annan gare ....
Mina kunder r njda och alla fick mbler utan problem,jag hade ingen retur av varor .
Jag r rlig ....slsat bort sin chans i livet men jag hoppas att han inte slsa bort.....
Mbler r riktigt cool och rekommendationer ,tro p honom att skapa en super-mbelaffr med stort utbud av matchande mbler fr alla.
Citera
2012-04-17, 11:39
Medlem
http://www.ratsit.se/ReportCompanySm...?ID=830421FYNH
Citera
2012-04-17, 12:03
Medlem
hr r org nr
Citera
2012-04-17, 22:47
Medlem
Brutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mobled2012
hr r org nr

Varfr avregistrerad F-skatt?
Varfr enskild firma och inte AB d ni handlar med lagerhllning och produkter?

//Brute
Citera
2012-04-18, 09:33
Medlem
[b][/B
Eftersom fretaget likviderar, och kommer att ha en annan gare...och en enskild firma r lttare d jag hade rtt att vlja vad jag vill ha
Citera
2012-05-15, 15:54
Medlem
Hej jag r ocks intresserad,

Dock garantierna p mblerna.finns det? och kan du frlnga den fr att gra mer trovrdigt fr en frstakund?
hur r dom tillverkade?
var r dom tillverkade?
och vilket material?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in