• 1
  • 2
2012-04-18, 15:15
Medlem
Markmags avatar
Klart man äter upp dem. Man slänger inte en halvfull chipspåse.
Citera
2012-04-18, 16:09
Medlem
dampungeEs avatar
Chips är aldrig nyttigt, nu är det bara att äta upp den vidriga påsen
Citera
2012-04-18, 20:55
Medlem
Tror inte det är något fel på dom . Säkert inte så krispiga mer, smaken lär inte va de samma.
Citera
2012-04-21, 15:11
Medlem
Cuntidoos avatar
Chips är inte hälsosamma oavsett om dom är gamla eller inte. Med tanke på alla konserveringsmedel (och annat!) som finns i chipsen, gör det nog inte någon skillnad vad gäller hälsan om du äter dom nu eller om du hade ätit dom då. Är dom dessutom fortfarande krispiga så finns det väl egentligen ingen anledning att tro att dom är dåliga. Jag antar att du hade känt lukten ifall det hade varit mögel i dom....
Citera
2012-04-21, 21:54
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patwotrik
Inte så speciellt hälsosamt alls. Det är ungefär lika illa som att äta dem färska.

Men smakmässigt tror jag att de är rätt trista, jag tycker att chips tappar rätt snabbt. Min sambo brukar köpa chips och äta halva påsen och lämna resten. De där slattarna får hon äta själv när de har legat i en vecka, jag äter dem inte.
Citera
2012-08-23, 01:30
Medlem
JonasJRs avatar
Tjenamors!
Tänkte väcka den här tråden till liv lite.... Jag har hittat en bunke med chips som kanske är antingen 1 eller 2 månader gammal... vet ej när jag hällde upp dem.... de har stått helt öppet på mitt bord och nu undrar jag om de kan vara mögliga? Har smakat två stycken och de var fett goda :P men jag pallar inte få nån matförgiftning eller nått sånt
Citera
2012-08-23, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JonasJR
Tjenamors!
Tänkte väcka den här tråden till liv lite.... Jag har hittat en bunke med chips som kanske är antingen 1 eller 2 månader gammal... vet ej när jag hällde upp dem.... de har stått helt öppet på mitt bord och nu undrar jag om de kan vara mögliga? Har smakat två stycken och de var fett goda :P men jag pallar inte få nån matförgiftning eller nått sånt

Hur fan ska vi veta om de är mögliga? Det lär du ju se och lukta.

Smakar chipsen bra är det bara att äta.
Citera
2012-08-23, 08:47
Medlem
Zartazas avatar
Citat:
Tjenamors!
Jag har inte dött så det är bara att äta.
Citera
2012-08-23, 11:12
Medlem
Citat:
Tjenamors!

Du får kolla lukta och smaka. Kan man inte skilja möglig mat från omöglig ska man nog inte äta öht.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in