2012-04-19, 22:03
Jag tnkte att jag skulle ha en mysig kvll framfr tvn, s utan vg eller ngonting hftade jag upp torkad cubensis och slngde i mig (utan att tnka mig fr). Kan tillgga att jag var nykter och ensam i lgenheten! Det brjade ganska nice, jag satt skrattade framfr datorn, tittade p family guy, south park, simpsons mm. Efter ett tag var jag helt borta och det bara flg frger runt omkring mig, jag gick ut p en promenad som inte vart s lngvarig eftersom det var massor av rster och folk (tror jag) s jag gick in igen! jag fick fr mig att jag skulle duscha, det r hr allt det sjuka brjar... nr jag str i duschen knner jag att allt skinn ker av mig och fljer med vattnet ner i badkaret fljt av allt mitt ktt och blod, kvar str jag dr som ett skellett, jag tittar p mina armar och mina hnder, allt jag ser r skellett. det hr r det vrsta knslan jag ngonsin har varit med om. Jag gr ut ur duschen och tittar mig i spegeln dr jag ser ett ruttet ansikte med helt svarta gon som tittar tillbaka p mig, s jag springer in i soffan och lgger mig och blundar. Allt blev genast mkt bttre. Jag stter p avatar och ligger och tittar p den som frvrigt r helt sinnessjuk nr man r riktigt trippad. Nu sitter jag hr skriver en tripprapport halvtrippad som man r. urkta om det blev lite rrigt. S vad har jag lrt mig! hfta inte med svamp och var inte sjlv. det r bland dom jobbigaste tripparna jag har varit med om! det r mkt jag inte kommer ihg men det vrsta r med iaf! tack hej