Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
2012-04-19, 22:03
Medlem
iq800s avatar
Jag tnkte att jag skulle ha en mysig kvll framfr tvn, s utan vg eller ngonting hftade jag upp torkad cubensis och slngde i mig (utan att tnka mig fr). Kan tillgga att jag var nykter och ensam i lgenheten! Det brjade ganska nice, jag satt skrattade framfr datorn, tittade p family guy, south park, simpsons mm. Efter ett tag var jag helt borta och det bara flg frger runt omkring mig, jag gick ut p en promenad som inte vart s lngvarig eftersom det var massor av rster och folk (tror jag) s jag gick in igen! jag fick fr mig att jag skulle duscha, det r hr allt det sjuka brjar... nr jag str i duschen knner jag att allt skinn ker av mig och fljer med vattnet ner i badkaret fljt av allt mitt ktt och blod, kvar str jag dr som ett skellett, jag tittar p mina armar och mina hnder, allt jag ser r skellett. det hr r det vrsta knslan jag ngonsin har varit med om. Jag gr ut ur duschen och tittar mig i spegeln dr jag ser ett ruttet ansikte med helt svarta gon som tittar tillbaka p mig, s jag springer in i soffan och lgger mig och blundar. Allt blev genast mkt bttre. Jag stter p avatar och ligger och tittar p den som frvrigt r helt sinnessjuk nr man r riktigt trippad. Nu sitter jag hr skriver en tripprapport halvtrippad som man r. urkta om det blev lite rrigt. S vad har jag lrt mig! hfta inte med svamp och var inte sjlv. det r bland dom jobbigaste tripparna jag har varit med om! det r mkt jag inte kommer ihg men det vrsta r med iaf! tack hej
Citera
2012-04-19, 22:12
Medlem
anonymfans avatar
Hahahah jvlar va lskigt :O
Citera
2012-04-19, 22:32
Medlem
CristDaFists avatar
Cool upplevelse dr i duschen men resten var ju bara ren smrja. Gr en ordentlig rapport nykter istllet
Citera
2012-04-20, 10:48
Medlem
hmm lter som ett breakthrough p DMT nr du sger att allt skin och s ker av.
D brukar dom flesta kunna se transparent, s sett att dom ser skelettets struktur m.m

ont: lter nice iaf

3/5 svampishar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in