• 1
  • 2
2012-04-24, 08:15
Medlem
Tillbringade frsta veckan av april i Bangkok och bodde lgligt med Nana Plaza runt hrnet frn hotellet. Det hr var frsta besket fr mig i Thailand och vl hr hemma igen funderar jag p hur mnga r jag slsat bort utan att ka dit tidigare. Underbar njespark fr vuxna mn och det hr fr bli en rapport i flera delar.

Dag 1 - Annies soapy
Efter att ha flugit 11 timmar behver kroppen pysslas om lite s efter lunch vandrade jag ner 200 meter lngs gatan till Annies Soapy massage. Hyfsat urval av tjejer i glasburen och jag valde nr 69 (obviously!) som var ganska petit, hvdade att hon var 19 men det r de allihop och antagligen runt 25. Rtt trevligt med en soapy massage som var frsta gngen fr mig. Hade hon varit lite bttre rakad s det inte rev p mitt skinn hade det varit perfekt.

Efter att ha glidit runt ett tag p baksidan dags fr vndning och glida runt ett tag p framsidan. Bra teknik med att glida fram och tillbaka ver den styve och sen vidare uppt ver brstet och jag tnkte hon stannar vl snart och vnder nert igen men det gjorde hon inte. Frsta gngen nn gett mig ansiktmassage med hjlp av sin fitta! Tur att jag rakat mig i alla fall. Avslutande BBBJ CIM. Nice!

Dusch och ver till sngen fr en stunds oljemassage som avslutades med ett oljigt HJ. Jag avbrt innan eruption eftersom jag ville spara mig till kvllen. 2500 baht (550sek) fr 2 timmar var klart prisvrt och hon fick 300 i dricks s totalt 600 spnn ca.

terkommer med del 2 - Nana Entertainment Plaza
2012-04-24, 09:41
Medlem
WordWarriors avatar
Intressant! I ljuset av kommande interkontinentala lgprisflyg tilll Bangkok, kan just Nana Plaza bli ett intressant alternativ fr den som kan avvara ett par dagar. Detta alternativ kommer frr eller senare upp p min agenda eftersom det str p min lista ver aktiviteter som mste testas. Mjligheten att bo bde lyxigt och billigt gr det hela nnu intressantare...

Hur r det med priser och mjligheter fr Long Term och Short Term? Lr vara saftigt billigt? Rekommenderade stllen?
2012-04-24, 12:27
Medlem
Det finns ju mngder av hotell i krokarna runt Nana. Mste vara runt 50 hotell p gngavstnd i olika prisklass. Nana hotell ligger ju rakt ver gatan frn plazan. Lista p "girlfriendly hotels" hr http://www.reservethaihotels.com/Ban...ly-hotels.html

Tnk p att en ny lag kommer att trda i kraft snart dr alla tjejer mste ha speciellt id som visas upp i lobbyn om de ska in som gst och dr besket ven registreras p dig. Infon gr sen vidare till turistmyndigheten i samband med den dagliga rapporetn av hotellgster. S nsta gng du kommer ser immigrationspersonalen hur mnga gster du haft p rummet vid tidigare besk.

Short time hotellen inne p plazan r frhllandevis dyra ( men bekvmt frsts). 600 bht. Utanfr kan du hitta frn 300 per timme.

ETA: Fel av mig...jag prjsade nog bara 300 eller 350 fr hotellen p plazan. Barfine lg dremot p 600 p de stllen jag plockade med mig nt ifrn..
Senast redigerad av calcal 2012-04-24 kl. 12:49.
2012-04-24, 12:45
Medlem
Dag 1 - Nana plaza
Frsta intrycket av plazan var faktiskt lite av en besvikelse. Varmt, slitet och illaluktande. Tack och lov var insidan av alla gogobarer frschare och luftkonditionerade. Blev lite frvnad ver att se s pass mycket topplessdans eftersom jag hrt att det var mer pkltt p scen numera efter ngra polistillslag.

Jag var in p 5 eller 6 barer, Angelwitch (bara fotomodeller p scen...20 st) Rainbow 4 och 1, Temptation och nn till. verallt var tyvrr tjejerna ganska uttrkade dr de stvlade fram ver scenen. Det var ocks ganska lite kunder. andra sidan... omg...vilka brudar!

Fga frvnande visade det sig att de snyggaste, roligaste brudarna var herrar och jag hade en jvligt rolig stund p Obsession hinkande tequila med en bunt Lb's. Plockade med Joy strax ver 20 r till hotellet p 3e vningen fr en shorttime. Grym nr hon utan problem tog mig lngt ner i halsen. Avslutade analt doggy. Nice avslutning p dan och inga problem att sova efter det.

ven om det frsta intrycket var s dr s sitter jag och lngtar tillbaka nu. Kan rekommendera att ta en brs i baren precis utanfr ingngen till plazan strax innan ppning eller strax efter stngning. Skoj att titta p folklivet runtomkring. Fr den som vill finns ett antal filmer p tuben. Sk p soi 4, nana plaza eller sukhumvit om ni vill f en knsla fr omrdet.

terkommer om dag 2 och 3.
2012-04-24, 22:21
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calcal
Det finns ju mngder av hotell i krokarna runt Nana. Mste vara runt 50 hotell p gngavstnd i olika prisklass. Nana hotell ligger ju rakt ver gatan frn plazan. Lista p "girlfriendly hotels" hr http://www.reservethaihotels.com/Ban...ly-hotels.html

Tnk p att en ny lag kommer att trda i kraft snart dr alla tjejer mste ha speciellt id som visas upp i lobbyn om de ska in som gst och dr besket ven registreras p dig. Infon gr sen vidare till turistmyndigheten i samband med den dagliga rapporetn av hotellgster. S nsta gng du kommer ser immigrationspersonalen hur mnga gster du haft p rummet vid tidigare besk.

Short time hotellen inne p plazan r frhllandevis dyra ( men bekvmt frsts). 600 bht. Utanfr kan du hitta frn 300 per timme.

ETA: Fel av mig...jag prjsade nog bara 300 eller 350 fr hotellen p plazan. Barfine lg dremot p 600 p de stllen jag plockade med mig nt ifrn..

Okey.

Immigrationsmyndigheterna skiter i hur mnga du knullar p ditt rum. Det handlar vad jag lst om att hotellet vill frhindra stlder.
2012-04-24, 22:37
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Dag 1 - Nana plaza
Frsta intrycket av plazan var faktiskt lite av en besvikelse. Varmt, slitet och illaluktande.

terkommer om dag 2 och 3.

Det bsta r att efter ett tag lskar man det varma, slitna och det, som nr man vant sig, inte r illaluktande

Och fr man inte rejla doser av det fr man abstinens..
2012-04-25, 06:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Immigrationsmyndigheterna skiter i hur mnga du knullar p ditt rum. Det handlar vad jag lst om att hotellet vill frhindra stlder.

Det var d det (eller rttare sagt nu), det hr r nytt.
http://www.stickmanbangkok.com/Stick...-Boys-Hell.htm

@Antex: Japp! Nu r man som en av Pavlovs hundar och fr stnd varje gng man gr ut i soprummet.
2012-04-25, 07:18
Medlem
Dag 2 - Nana

Jag hade egentligen tnkt beska Soi Cowboy som r det andra strre sexkomplexet lngs Sukhumvit men jag var lite lat. Nr jag sen kan st i mitt hotellrum och blicka ner p Nana plaza s blev det ett terbesk med planen att beska resterande gogobarer. En ganska bra plan bortsett frn att det var mnga barer kvar och man r ju tvungen att kpa lite dricka p alla stllen om man vill in. Fljden blev att man var rtt svajig ett par timmar senare. Bestmde mig d fr att g ut ett varv fr att fundera ver nsta drag. Ni som varit dr vet att rakt ver gatan vid Nana hotels skylt str alltid en bunt damer och vntar p sllskap och ibland dyker det upp nn riktig prla dr. Mnga av dem r lite teeny type men passa er ni som inte vill f med en ladyboy hem. De str dr och r ibland omjliga att skilja frn kta vara.

Hur som helst, 20 minuter efter att jag bestmt mig fr att lmna befann jag mig tillbaka p plazan i ett hotellrum med unga frken Pok, Pog eller nt liknande. Ja, hon var faktiskt fdd frken. Hon hade ganska dlig engelska s det var svrt att frst vad hon sa ibland. Lite dusch och sen en timmes positionsvariation och jag var ganska njd. Frken Pok visade sig mycket smidig och hade inga problem att lgga bda anklarna bakom huvudet. Jag var lite matt s hon fick avsluta med ett djupt BJ. Bad om och fick en stunds massage som avslutning. Rar flicka!

Gatflickor r ju annars lite knepigt oavsett vilken stad man r i. Dels fr att juvelerna bland dem r ganska f och dels fr att det inte finns nn mamasan att klaga hos om de inte skter sig. Har man lite erfarenhet brukar det dock g bra och det hr var trevligt och vl vrt 1000 bht.

Vad gller gogobarer p plazan s r utbudet av damer ungefr det samma verallt. Mnga r stpta efter samma mall med lnga fotomodelltyper p scen. Undantagen r ladyboybarerna dr Cascade verkar kra lite mer maskulina damer och Obsession kra mer schoolgirl, korta sta typ. Tv andra som sticker ut r Mandarin med sina girl next door dansare i genomskinlig lingeri samt Las Vegas dr flickorna verkar mer n lovligt unga men spralliga. Passa er fr inkastarna till Spankys, de har inte det namnet utan anledning. Efter ngra varv frbi har man lite ont i rven.

Dag 3 kommer senare..
2012-04-25, 08:59
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:

@Antex: Japp! Nu r man som en av Pavlovs hundar och fr stnd varje gng man gr ut i soprummet.

Jag har lst din lnkade information. Den var vldigt konspiratoriskt frfattad. Detta lter mer som ett frsk att reglera prostitutionen och undvika att smittbrande och minderriga sljer sex. Om Thailand aktivt motverkar utlndska mn som kper sex i Thailand frlorar de miljardbelopp. Om kommersiell sex kontrolleras alltfr vl p hotellen s byter ju bara sexhandeln venue. Dessutom har Thailand en lng tradition av korruption. Du behver knappast oroa dig.
2012-04-25, 10:54
Medlem
Citat:

Lter lite som det funkar i Filippinerna, dr mste alla som jobbar i barerna genomg en "Health check" en gng i veckan dr dom kollar efter knssjukdommar osv. Och 2 gnger om ret kollar dom HIV osv. r ven smidigt fr att se till s att tjejen r ver 18 osv.

P hotellen brukar tjejerna vara tvugna att lmna in sitt ID kort och fr tillbaka det dagen efter.
2012-04-25, 12:18
Medlem
Dag 3 - Sista kvllen p Nana
Klart roligaste kvllen! Landade nstan omedelbart p Las Vegas och bestllde en whisky coke. Hon som serverade var st s jag bjd henne p en drink varp hennes kompis ocks ville ha frsts. Det slutade med att jag hade hnderna fulla med servitriser. Ett litet miniparty fr ett par hundralappar i mitt hrn.

Av alla dansarna p scen var det ett litet yrvder som var helt galen. Titt som ttt hoppade hon ner frn scen och rjde runt i lokalen som en speedad kattunge med armarna vevande. Skvatt galen men jvligt rolig. Hon landade till slut i mitt kn med en tequila s det fick bli en shorttime med henne. Hon gick och bytte om medans jag och servitriserna drack ur och sen till hotellet runt hrnet.

Jag har aldrig nnsin haft en s liten tjej i sngen. Max 1.40 hg, vgde 32 kg men med alla kurvor p rtt stllen (bilder i lnken nedan) och klagade ver att hon var fr tjock o ville g ner till 30! Sen fljde den mest udda sexakt jag nnsin varit med om. Efter lite slick o sug brjade vi i missionr och hon brjade omedelbart gny och veva runt med bde armar o ben ungefr som om det gjorde ont och hon frskte komma loss. Jag stoppade frsts och...

Jag: Oh, sorry. I hurt you?
Hon: No (stort leende)

jag stter igng igen och hon brjar sprattla...

Jag: Hurt? I'm too big?
Hon: No, too small (stort leende)

S jag dunkade p och hon vevade med alla lemmar i luften och pep till lite d och d. Jvligt udda beteende och dessutom blev hon efter ett tag ganska vt s det var svrt att komma. Nr det var klar log hon brett och gav tv tummar upp "Good bombom!".

Otroligt rolig tjej men inledningsvis i rummet lite blyg. Kelade grna en liten stund eftt. Rekommenderas fr en udda upplevelse. Hon finns med p deras webbsida (kort hr, rd lingeri frn andra raden och nedt): http://lasvegasagogo.com/gallery/hot-dancers-2012/

Hamnade efter det p Mandarin dr ungefr samma visa upprepade sig. Drinkar, party in knt, rakad mus i handen, shorttime, thank you mam! Sexig 21 r men minns inte namnet just nu. Mycket trevliga tjejer verlag hr ocks.

Sprid lite pengar omkring dig nr du kommer in p en gogo och starta ett litet party. Det kostar s lite med girldrinks och kan bli s kul nr inte hnderna rcker till fr alla tits and ass du har i knt. Det r vl ett avslutande tips efter mitt frsta BKK-besk. Man har s kul som man grs sig!

Nu vill jag tebax!!!

ETA: 600 bht barfine, 700 bht drinkar och 1500 fr shorttime. Allts ca 600 spnn fr tv timmars underhllning per stlle. Jvligt verkomligt. Jmfr tex med RLD i Amsterdam dr samma pris ger dig 20 min suck 'n fuck.
Senast redigerad av calcal 2012-04-25 kl. 12:25.
2012-04-26, 13:23
Medlem
Hur gr man fr att frskra sig att man inte fr en ladyboy med sig hem .
Kan man frga? eller tar dom illa upp? eller ljuger dom om den saken bara fr att f hem en?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in