Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
2012-04-24, 22:28
Medlem
Detta hnde fr ett tag sen;

Vakna med ett knyck kl 23:30 en fredagkvll och steg upp, hade av misstag somnat redan vid halv 7, jag knde mig alltfr trtt fr att hitta p ngot vettigt, men ocks fr pigg fr att somna om, dessutom var det ju sent. Det kndes nd som det fanns tid fr en kort resa p mexet.
Tidigare har jag mrkt att rushen blir bst om man grundar med en liten dos innan den frsta, sledes mttade jag upp ca 20 mg fr att ta rektalt, en halvtimme senare var det dags fr riktiga dosen p 50 mg. Innan jag hann tnka Fishermans Friend Sillkavalkad small det till och den typiska tinnitusen dnade i ronen medan vortexen rusade i underlivet och p insidan av lren, ciggen smakade menthol och frisk luft, myset var ett faktum.
Efter en stund tnkte jag p om det hade funkat att toppa det hela med lite vrme, tycker att mexruset kan vara lite vl kallt och sterilt, inte fr att det gr ngot, men som sagt lite rtt hade kanske varit passande, har tidigare provat toppa ett apb-rus med ett tiotal mg mex, och visst tog det skruv, men tyckte det gav en nervs edge som inte passade riktigt, apb-ruset r ju rtt s lugnt och sknt i normala fall...
Ngra verdrifter skulle det inte bli, dessutom var jag beredd p att synergin skulle potentiera ordentligt, s jag fixade till ca 15-20 mg som jag lste upp i 1 ml vatten, och s vnta.
Efter ca en timme fyllde jag p med lite till mxe, 30mg...
Nu brjade apbt verka, den virvel som mexet ger stannade upp och en stor stillhet sjnk ver mig... allt hade ett mjukt rtt skimmer ver sig... dessutom formade sig det typiska mnstret av rda, grna prickar och vvliknande blnk jag normalt frknippar med psilocybinsvamp som en hinna ver allt mina gon registrerade... helt fridfullt och stilla... nstan lite fr lugnt... s kommer jag p att det hela mste livas upp och bestmmer mig fr att rka lite 2201...

BLAM!! Innan jag vet ordet av brjar mnstret rra p sig och jag reser mig upp, vad r detta? Hela min kropp r fylld med bly, prickarna har bytt form och liknar nu sm blixtar i grnt och rtt som formligen forsar fram i en bljande rrelse likt ett stim av pyttesm fiskar... allt r suddigt, konturerna av drrkarmar suddas nstan ut framfr mig, jag stapplar mot sngen och kastar mig ner under tcket... inga tankar finns lngre i mitt huvud... Inget Finns, Tomhet, Varats Olidliga Ltthet... det enda jag klarar att associera till...
::::OCH I BEGYNNELSEN VAR ORDET OCH ORDET VAR GUD::::
...handen stryker mot det papperslika tcket, ljudet pminner om Barry White... -Oh Yeeahh, mullrar han till mig och jag lyckas tnka att nu r det klippt.

PAUS

20 minuter senare brjar allt lugna sig och jag reser mig p darriga ben fr att rka en cigarett, dricka ett glas vatten och pissa. Senare somnar jag och sover som en stekt sill p stranden.

mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in