2012-04-25, 10:02
Medlem
Bigger-Dreamss avatar
Tjenna grabbar!

Har gjort lite ndringar p min frra kurrapport som blev uppskjuten. Men nu r det dax!

lder: 21

Vikt: 88kg

Lngd: 177 cm

Uppskattad BF%: Vet ej... Kommer upp senare!

Medicinska problem: Inga

Styrkesats: Bnk: 155 kg, Knbj: 160kg * 5, Mark: 180kg * 8
(Statsen r frn ett halvr tillbaka. Har tappat en del efter en kort deff...)

Nuvarande kostupplgg: 3500+ kcal

Trningserfarenhet: Trnat i fem r

Tidigare kurer: 250mg Testo E i 16 veckor

Eget frslag till kur nr 1: 500mg Testo E i 16 veckor + 30mg dboll dem frsta 50 dagarna p kuren

Eget frslag till kur nr 2: 500mg Testo E i 20 veckor + 40mg OT dem frsta 50 dagarna p kuren

Eget frslag till PCT: Nolvadex 160mg/dag1 tv veckor efter frsta sticket, fljt av 20mg ed till jag knner mig terstlld.
500UI HCG e3d hela kuren igenom

Ml med kuren: Lgga p mig s mycket massa som mjligt

Mtt kommer upp lite senare. Bilder vet jag inte riktigt om jag vgar lgga upp hr. Men r det ngon som r intresserad s kan det mjligen komma en eller fler i ett PM

Jag la upp tv kurfrstag eftersom att jag r lite osker p om jag vill kra p dboll som frsking...

Hur ser det ut?
Kur nr1 eller nr2?

MVH
Citera
2012-04-25, 10:25
Medlem
Yok3ds avatar
r vll hugget som stucket!, hur som helst s kommer du g i en blt pl hela sommaren! :-P
Nolva frontar man i regel bara med vid gynoknningar, fr du inga s behver du inte fronta.
Mvh
Citera
2012-04-25, 10:40
Medlem
Bigger-Dreamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yok3d
r vll hugget som stucket!, hur som helst s kommer du g i en blt pl hela sommaren! :-P
Nolva frontar man i regel bara med vid gynoknningar, fr du inga s behver du inte fronta.
Mvh

Hugget som stucket sger du? Aa, har rknat med det! Ska ckla mina arbetskamrater s mycket som mjligt Har ett ssongs arbete, s p sommaren hinner man inte med tjejer. S svett spelar mindre roll

Hehe, aj vilken tabbe med nolvan! Skrev fel... Nu skms lilla jag
Citera
2012-04-25, 10:48
Medlem
Yok3ds avatar
sch d man kan juh fronta nolva om man vill men nolva r rtt styggt, jag brukar f mer sides frn det en te.x d-bol :-)
Haha svettas p!
Citera
2012-04-25, 11:07
Medlem
Bigger-Dreamss avatar
Citat:
sch d man kan juh fronta nolva om man vill men nolva r rtt styggt, jag brukar f mer sides frn det en te.x d-bol :-)
Haha svettas p!

Oj! jag fick mer finnar p rygg och axlar. Har lite i vanliga fall men det blev vrre p nolvan...
Iofs s sg jag ut som ett pizzaface i hgstadiet s det kan va drfr jag reagerade p nolvan. Men nu r det bara lite ver axlar och rygg som spkar.
Fick/fr du acne av dboll? Isf har du haft problem med det innan?
Citera
2012-04-25, 12:07
Medlem
Yok3ds avatar
Fick vl ngn enstaka men inte i ansiktet, nu nr jag ligger p testo s har jag mkt mer acne p axlar rygg brst ven ngra p utsidan av verarmarna, samt ckliga svarta hstrn :-P ser ut som insektsben >.<
Citera
2012-04-25, 12:24
Medlem
Bigger-Dreamss avatar
Citat:
Fick vl ngn enstaka men inte i ansiktet, nu nr jag ligger p testo s har jag mkt mer acne p axlar rygg brst ven ngra p utsidan av verarmarna, samt ckliga svarta hstrn :-P ser ut som insektsben >.<

Precis dr fr jag ocks problem! Frutom brstet.
r en nstintill hrls man men under kuren fick jag ngra enstaka strn. Mellan min armhla och hft brjade det gro ett tiotal 3cm lnga vidriga hrstn... Skumt som fan! Ingenting man gr runt och r stolt ver direkt. Dem rk ganska omedelbart!

Du verkade missa min frga... S jag stller den igen
Har du tidigare i livet haft problem med acne?
Citera
2012-04-25, 12:26
Medlem
Yok3ds avatar
Ah nej det kan jag inte pst att jag haft!
Citera
2012-04-25, 13:25
Medlem
Kr p Alt 2 tycker jag, fronta grna frsta sticket s du nr Steadystate(750mg frsta?)
Kr OT tycker jag, mrke p dina grejer?
Citera
2012-04-25, 13:58
Medlem
Bigger-Dreamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashacash
Kr p Alt 2 tycker jag, fronta grna frsta sticket s du nr Steadystate(750mg frsta?)
Kr OT tycker jag, mrke p dina grejer?

Glmde skriva att jag tnkte fronta dem tv frsta sticken, 750mg vardera. Varfr bara det frsta sticket?

Du kanske inte sg att jag skrev fel som jag precis sg att jag har gjort... Alt 2 ska jag ligga p i 16 veckor som alt1.
Spelade veckoantalet p testo roll nr du skrev alt 2? Eller valde du alt 2 fr att den r mildare? Eller kanske ngon annan anledning.

Herrejvlar va mnga frgor det blev!
Skriver frn mobilen s det kan vara lite luddigt + att jag har ptryckningar inifrn anus pga fr mycket kaffe...
Citera
2012-04-25, 14:47
Medlem
Bigger-Dreamss avatar
Till din frga s r mrket p OT och dbollarna Rotex och testot TM pharma
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in