Flashback bygger pepparkakshus!
2012-05-01, 19:01
Medlem
Hejsan, Var inne i stan o kpte Dirt 3! Jag installerade det och det gick utmrkt. Men nr jag skulle starta var man tvungen att skapa ett konto p games for windows live. Det gjorde jag, Men sen kom det upp en ruta dr det stod att det var en ny uppdatering. Men det gr inte att uppdatera. Det str att jag inte har ngot internet. S jag stnge av brandvggen och skulle se om det hjlpte men det gjorde det inte. Ngon som vet vad det kan vara fr fel?
Citera
2012-05-01, 20:03
Medlem
cyberhorans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drelex
Hejsan, Var inne i stan o kpte Dirt 3! Jag installerade det och det gick utmrkt. Men nr jag skulle starta var man tvungen att skapa ett konto p games for windows live. Det gjorde jag, Men sen kom det upp en ruta dr det stod att det var en ny uppdatering. Men det gr inte att uppdatera. Det str att jag inte har ngot internet. S jag stnge av brandvggen och skulle se om det hjlpte men det gjorde det inte. Ngon som vet vad det kan vara fr fel?
Har installerat Dirt 3 fr lngesedan, jag behvde inte registrera ngot konto. Har du aktiverat Windos Update. Spana in p de tillgngliga valfria uppdateringarna dr s kanske du finner ngot!
Citera
2012-05-01, 20:08
Medlem
Okej tack s mycket. Jag ska ta o kolla
Citera
2012-05-01, 21:02
Medlem
Fan ox! Det funka inte Nn annan som vet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in