2020-11-19, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Sims 3 r lite buggigt, eller ja, ganska mycket, men det r nd verlgset bst!
r nyfiken p 5:an.

r ocks nyfiken men fr ngest nr jag tnker p Sims 5 och alla pengar och tid man kommer att behva lgga ner innan man fr samma innehll frn alla expansioner jag nu har i fyran..

Var samma sak nr Sims 4 slpptes. Fortsatte spela Sims 3 vldigt lnge d jag hade alla expansioner, nda tills jag inte pallade lngre pga superbuggigt och kraschade hela tiden
Citera
2020-11-19, 16:18
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av internrevisorn
r ocks nyfiken men fr ngest nr jag tnker p Sims 5 och alla pengar och tid man kommer att behva lgga ner innan man fr samma innehll frn alla expansioner jag nu har i fyran..

Var samma sak nr Sims 4 slpptes. Fortsatte spela Sims 3 vldigt lnge d jag hade alla expansioner, nda tills jag inte pallade lngre pga superbuggigt och kraschade hela tiden

Hller med!
Ja, och EA suger ut kassakon s mycket de kan, bantat innehll till hutlsa priser.
Har bara ett par f packs, det r ju s jvla dyrt, och buggigt skit, dessutom kraschar spelet efter senaste uppdateringen

Spelade ocks Sims3 en massa,men samma dr, en massa jvla buggar, simmar som fryser osv
Citera
2020-11-30, 20:35
Medlem
FannyFruxos avatar
Charmen med The Sims har helt frsvunnit. Nu lgger EA tiden p att det ska vara HTBQ, att BLM samt det mste inneha minst femton minoritetscertifikat. Bara trkigt och frutsgbart. Upptckarlusten finns ju inte lngre kvar.

Kanske r jag nostalgisk, men visst var det bttre frr...
Citera
2020-12-11, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FannyFruxo
Charmen med The Sims har helt frsvunnit. Nu lgger EA tiden p att det ska vara HTBQ, att BLM samt det mste inneha minst femton minoritetscertifikat. Bara trkigt och frutsgbart. Upptckarlusten finns ju inte lngre kvar.

Ja, visst var det s. Nr allt som konsumeras inom media ska vara s fruktansvrt pk att det gr ut ver anvndaren s knns det ganska trist..
Citera
2021-02-20, 17:48
Medlem
FannyFruxos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av internrevisorn
Ja, visst var det s. Nr allt som konsumeras inom media ska vara s fruktansvrt pk att det gr ut ver anvndaren s knns det ganska trist..

Mm. Saknar den lilla trtstrippan med spetstrosa/kalsong, kossan som kr tic-tac-toe med kpp, ja, listan kan bli lng... men idag. Humorn finns inte dr ett dugg. Dessutom r det lng vntetid. Orka vnta ~40 sek fr att ladda in en ny tomt.
Citera
2021-02-24, 21:13
Citat:
Ursprungligen postat av FannyFruxo

Den enda bra Sims serien var sims 2 enligt mig... Nr sims 3 slpptes var det en stor besvikelse och nu har det bara blivit vrre
Citera
2021-02-28, 20:28
Medlem
FannyFruxos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImmortalDon
Den enda bra Sims serien var sims 2 enligt mig... Nr sims 3 slpptes var det en stor besvikelse och nu har det bara blivit vrre

Jag hller med. I tvan fanns all upptckarlust kvar. Trean var vl mest en efterhrmning p tvan. Fyran ska vi inte ens tala om. Det jag gillade frn trean var Destination Vrlden. Det var kul med uppdragen.

Edit: till alla snuskhumrar: I tvan fanns all upptckarlust kvar , naturligtvis fanns den i tanke nr jag skrev...
Senast redigerad av FannyFruxo 2021-02-28 kl. 20:31.
Citera
2022-06-20, 22:38
Medlem
Hej, min sambo litar Sims 4 och har sttt p ett problem som ngon hr kanske kan rda bot p. Hon har sjlv inte Flashback s jag "lnar ut" mitt konto.
Tack p frhand!

"Ingngen till de dolda delarna av Selvadorada verkar vara blockerad.

Mina simmar (tv olika hushll vid olika tillfllen) har rest till Selvadorada fr att utforska de dolda delarna av vrlden. Simmarna har bott i huset nrmast ingngen (separata tillfllen) och tagit sig till den dolda ingngen. De har huggit sig igenom lianerna med manschetten och tagit sig igenom, ftt alternativ (sengngaren och jaguaren) och kommit tillbaka. Nr jag vljer g igenom fr f flja med ut p andra sidan och brja utforska, str simmarna och vinkar och i en tankebubbla dyker en bild p en cykel upp. Jag har startat om spelet och frskt reparera det men cykelbubblan best. Jag misstnker att en tidigare sim (som nu r dd och tillhr de nuvarande simmarnas slkttrd) har glmt/lmnat cykeln innanfr ingngen och cykeln blockerar s att de nuvarande simmarna inte kommer igenom.

Min undran, r det ngon annan som varit med om detta och finns det en lsning?
Anvnder origin s att avinstallera Djungelventyr gr inte, mste d avinstallera samtliga spel men misstnker att detta kanske r mitt enda alternativ."
Citera
2022-10-20, 23:05
Medlem
Ngon som luskat ut grejen med att Sims4 r gratis fr kidzen just nu? Jag tnker att nn baktanke lr finnas i att det r fritt att ladda ner och utan reklam sger ungen.
Citera
2022-10-20, 23:07
Medlem
Elementarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.T.2034
Ngon som luskat ut grejen med att Sims4 r gratis fr kidzen just nu? Jag tnker att nn baktanke lr finnas i att det r fritt att ladda ner och utan reklam sger ungen.

Ett nytt Sims r under utveckling, s det kanske r gratis fr att vcka intresset igen fr spelserien.
Citera
2022-10-22, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Ett nytt Sims r under utveckling, s det kanske r gratis fr att vcka intresset igen fr spelserien.

D frstr jag.
Citera
2022-11-28, 20:31
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Hller med!
Ja, och EA suger ut kassakon s mycket de kan, bantat innehll till hutlsa priser.
Har bara ett par f packs, det r ju s jvla dyrt, och buggigt skit, dessutom kraschar spelet efter senaste uppdateringen

Spelade ocks Sims3 en massa,men samma dr, en massa jvla buggar, simmar som fryser osv

Jag har kpt det mesta, men till sist gav jag upp och skaffade det illegalt istllet, det fungerar precis som det borde fungera. Nsta gng laddar jag nog bara ner det gratis, r sjukt trtt p att snacka med indisk kundsupport som inte frstr vad jag sger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in