Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2012-05-06, 17:34
Medlem
Ghibellinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alexander857
Nej 6-7000 stämmer ganska bra. 3000 igår alltså en halvering jämfört med förra året, hoppas den trenden fortsätter. Kontrollerad opposition klarar vi oss utan.

Då är du väl glad som bor i Sverige, där vi inte har någon opposition mot islamiseringen att tala om?
Citera
2012-05-06, 17:41
Medlem
Alexander857s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghibellino
Då är du väl glad som bor i Sverige, där vi inte har någon opposition mot islamiseringen att tala om?

Välkomnar man ett extremt degenererat, mulattiserat och mångetniskt samhälle så är det totalt irrelevant om man jobbar för att motverka Islamiseringen eller ej. Man är fortfarande en systemlakej.

Du vet inte vart jag bor.
Citera
2012-05-06, 17:55
Medlem
Ghibellinos avatar
Citat:
Välkomnar man ett extremt degenererat, mulattiserat och mångetniskt samhälle så är det totalt irrelevant om man jobbar för att motverka Islamiseringen eller ej. Man är fortfarande en systemlakej.

Du vet inte vart jag bor.

Tänk vad radikal man kan vara då... SD är det mest rationella att rösta på om man vill förändra svensk invandringspolitik i nuläget. Men du vet säkert något bättre parti, med kanske ett par hundra sympatisörer i hela Sverige?

Nä, jag vet inte var du bor. Och jag bryr mig inte. Men jag antar ändå att du är intresserad av Sveriges framtid, eller?
Citera
2012-05-06, 18:37
Medlem
Alexander857s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghibellino
Tänk vad radikal man kan vara då... SD är det mest rationella att rösta på om man vill förändra svensk invandringspolitik i nuläget. Men du vet säkert något bättre parti, med kanske ett par hundra sympatisörer i hela Sverige?

Nä, jag vet inte var du bor. Och jag bryr mig inte. Men jag antar ändå att du är intresserad av Sveriges framtid, eller?

Nu handlade väl tråden ändå om EDL och inte SD?
Citera
2012-05-06, 22:48
Medlem
croxzs avatar
Jag väntar bara på att EDL ska komma fram som den grupp de egentligen är. De står och säger att de är emot islamiseringen av det brittiska samhället och extremismen inom islam men jag ser gärna att de slutar hålla tillbaka och säger som det är, de är trötta på alla muslimer i Storbritannien och vill att de tar nästa båt tillbaka. (De kom fan heller dit med flyg.) Jag tror inte att EDL bryr sig vilken hudfärg människor i UK har, utan att människor allierar sig emot muslimerna då de finner dessa som parasiter.

Jag har inget som stödjer min text, utan detta är bara mina åsikter om EDL. Jag tror inte EDL endast är emot islamisterna. De kanske var så från början men de är beyond that nu. De vet vilken skit det muslimska samhället drar med sig. Sen skulle det vara ganska intressant att ta reda på vad EDL anser om att vita snart inte är majoritet i London och för den delen UK (2040, tror jag.)
Citera
2012-05-10, 10:17
Medlem
Ghibellinos avatar
Citat:
Nu handlade väl tråden ändå om EDL och inte SD?

Ja, du har rätt. Jag hoppade över ett antal tankeled där... Jag fick känslan av att du är en av dessa nationella som gärna kritiserar "counter-jihad"-rörelser, och ogillar dem för deras "sionistiska" inflytande.

Jag anser väl att öldrickande huliganer knappast är de bästa representanterna. Men samtidigt är det bättre än ingenting, och EDL samlar säkert en hel del vettiga människor också. Så det finns ingen anledning, som jag ser det, att vara negativ gentemot EDL om man är nationell.
Citera
2012-05-10, 12:53
Medlem
Mr.Goats avatar
EDL är åminstone en början.
De må vara naiva mångkulturalister men de framställs ändå som rasistiska dödsknarkarnazister vilket kan vara en fördel ändå när gemene man börjar "få upp ögonen" så kommer de inte se någon större skillnad på ett EDL och ett Golden Dawn

De har iaf erövrat gatan, i Sverige äger "vi" långt ifrån gatan än så länge även om vi fullkomligt ockuperat internet.
Citera
2012-05-12, 18:57
Medlem
Ola Schuberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imiron
Det finns säkerligen personer i Israel som tycker att EDL är jävligt hippa, men tanken att Israel skulle ligga bakom eller stödja alla anti-islamistiska rörelser i Europa känns aningen foliehatt. Det är liksom lite för nära de där judar i badrockar som möts i bergrum och kontrollerar världen.

Och även om de får stöd så kanske det inte är speciellt relevant. Personerna har en åsikt och huruvida Israel håller med om den eller ej är inte så viktigt.

Jag tror att det kommer växa, och vi kommer med tiden få se mer av den här typen av rörelser i Europa. Politikerna skulle dragit i bromsen för länge sen, nu kommer bara uppladdningen med fler invandrare och mer vinklad media fortsätta tills foten sätts ned. Och då skulle jag inte vilja vara en välassimilerad, utbildad och sekulär muslim, eftersom man troligtvis kommer drabbas ändå.

Edit: Men ja, statistik på EDLs medlemmar vore skoj. Nu bekämpar ju de extrem islamism snarare än invandring (som jag förstått det), men annars gillar ju sådana här grupper att tala om hur överrepresenterade invandrare är när det kommer till brott.

Israeliska flaggor är minst sagt överrepresenterade i EDL demonstrationståg, vilket inte kan vara någon tillfällighet. Hur kan fd fotbollshulliganer plötsligt bli extremsionister över en natt?

Sedan vet du mycket väl om att jag inte tror på nazisternas vilda konspirationsteorier här på flashback.

Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Goat
EDL är åminstone en början.
De må vara naiva mångkulturalister men de framställs ändå som rasistiska dödsknarkarnazister vilket kan vara en fördel ändå när gemene man börjar "få upp ögonen" så kommer de inte se någon större skillnad på ett EDL och ett Golden Dawn

De har iaf erövrat gatan, i Sverige äger "vi" långt ifrån gatan än så länge även om vi fullkomligt ockuperat internet.

Om de väl vågar sig ur "internet-gardroben" och ut på gatan så skall det bli mycket intressat att se om det också här kommer att viftas med israeliska flaggor.
Citera
2014-12-30, 07:52
Medlem
Robinson talar

I helgen talade han i Oxford Union, världens kanske mest berömda debattforum för samhällsfrågor.

Riktigt intressant blir det vid 31:20 och 52:17. Detta sker i Luton, Robinsons hemstad, men belyser en hemsk utveckling i det moderna Europa få av oss önskar. Jodå, Stockholmsbombaren nämns också…

http://petterssonsblogg.se/2014/12/29/robinson-talar/
Citera
2014-12-30, 11:19
Medlem
edl är resultatet av inavel i england. det här har till och med en tysk kritiker påstått. och det räcker bara med att se dess anhängare hur gravt missbildade de ser ut. en gåta hur de däremot kan kommunicera som vanligt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in