2012-05-07, 22:47
Medlem
Tjenare tjenare, tnkte slnga upp en kur fr att f feedback och hjlp nr det behvs och kanske lite protips frn er lite strre pojkar.

vem r d jag? jag r en kille mellan 18-23, trnat aktivt gym i 3 r och ligger runt 80 strcket i vikt..
Stats: bnk 110.
Knbj 145 (ordentligt djup)
marklyft 160 utan remmar, aldrig testat med p maxning..

Satte mitt frsta stick i eftermiddags och tycker jag knner mig ovanligt varm, kan det stmma?

Frga grna p.

Har ven ett annat konto men vill inte outa mig d mnga knner till min vanliga profil.
Citera
2012-05-08, 07:25
Medlem
vad kr du med fr prylar, samt lite information om kuren vore skoj.
Citera
2012-05-08, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nwo123
vad kr du med fr prylar, samt lite information om kuren vore skoj.

Tm pharma, 2 ml/stick, kr med bla nlar, tnkte kra 18 veckor fr sedan trappa ner med hcg och nolvadex.

Knner nu dag 2 en lite mmande smrta i benet, gr som ett skadeskjutet djur och tycker jag svettas mer p gymmet. Ktheten har slagit i taket, vet inte om de beror p sommaren eller om det redan ger effekt.
Citera
2012-05-08, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testoen
Tm pharma, 2 ml/stick, kr med bla nlar, tnkte kra 18 veckor fr sedan trappa ner med hcg och nolvadex.

Knner nu dag 2 en lite mmande smrta i benet, gr som ett skadeskjutet djur och tycker jag svettas mer p gymmet. Ktheten har slagit i taket, vet inte om de beror p sommaren eller om det redan ger effekt.

Det r rtt vanligt folk fr smrta i stick stllet frsta kuren eller frsta sticken innan dom vant sig.

Sjlv hade jag ont hela kuren nr jag krde TM testo.
Dock har dom ndrat lite i batcherna sen jag krde har jag fr mig.
Citera
2012-05-09, 06:39
Medlem
Lter bra att hra, jag kan leva med smrtan utan problem, tror det brjat kicka in lite fr mina drmmar r Mycket tydligare och verkliga, vaknade upp helt svett .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in