2012-05-12, 12:01
Medlem
ejsan alla! Nu r det dax fr mig att hoppa p tget och kra en dbol kur..

Jag ber er ha ett ppet sinne i min rapport. Jag r den dr killen som mnga av er hade rekommenderat att trna rent i ett r till och sen komma tillbaka. Men utan att dmma vet ska ni veta hur ordentlig, noggran samt passionerad jag r i min trning. Jag har trnat i ungefr 2,5 r.
Jag r den som sitter hemma hela dagen och ivrigt vntar tills nsta mltid fr att kunna grow a bit more. Jag dricker inte, rker inte. Jag gr sista ret i skolan och tar studenten inom en mnad. Samt jobbar jag varje dag fr att hjlpa familjen med allt som behvs. Det r stressigt but i love it.

Kur

Dianabol 40/50 Mrke: Rotex
Nolva 160mg dag 1 och 20 mg resten av pct

Kostschema

Hller fortfarande p att fixa en bra kost.
Mlet jag satte upp var 3500kcal/dag och ~300g protein om dagen.
Jag ter ungefr 5 mltider om dagen och det blir ungefr 7-8 med mina mellanml ( shakes )
Bilder p mat kommer ochs finnas om ngon vill se haha! 500 gram lax r min favorit, ter de ungefr varje dag med 500 gram pasta men sprider det under hela dagen s klart.

Bilder kommer finnas men till folk jag tycker r knda men kanske lgger ngon bild fr alla men det terser att se.

Fakta
lder: 20
Lngd: 170
Vikt: 68 ( det var taget 3 veckor sen, 70 kg ska jag starta kuren p )
Kurstart p Mndag nsta vecka.

Jag har lite funderingar kring dosen, Antingen kr jag p 30 mg eller 40 s synpunkter skulle vara bra.
Citera
2012-05-15, 14:38
Medlem
Hur gr det?
Citera
2012-05-16, 19:27
Medlem
Eftersom det r din frsta kur s tycker jag du helt ska g p 20/50, eller 30/50 det kan man f riktigt fina resultat p. Men kom ihg nr du tar en strre dos som 40mg s dela upp den morgon, lunch, middag kvll. Kr du p 20/50 s rcker det med att ta den p morgonen, eller morgon, lunch beroende p hur magen mr. Varfr kr du Nolvadex redan frn start? Tycker nstan att Nolva kan ge vrre biverkningar, n om man kr utan.. Tycker du ska kra nolvadex nr du krt upp dbollarna, eller vnta tills du fr ngon bieffekt.

Lycka till
Citera
2012-05-17, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SOREN87
Eftersom det r din frsta kur s tycker jag du helt ska g p 20/50, eller 30/50 det kan man f riktigt fina resultat p. Men kom ihg nr du tar en strre dos som 40mg s dela upp den morgon, lunch, middag kvll. Kr du p 20/50 s rcker det med att ta den p morgonen, eller morgon, lunch beroende p hur magen mr. Varfr kr du Nolvadex redan frn start? Tycker nstan att Nolva kan ge vrre biverkningar, n om man kr utan.. Tycker du ska kra nolvadex nr du krt upp dbollarna, eller vnta tills du fr ngon bieffekt.

Lycka till
Jag tar faktiskt 30/50 s det r mitt fel fr fel rubrik ber om urskt dr!! och det gr fint men har ftt en liten frkylning s jag tar det frsiktigt och hoppat ver 2 pass fr jag inte ville gra det vrre, ntligen mr jag bttre s ska kra min Rygg/biceps pass imorgon. Och PCT menar jag dag 1 160 mg efter min Rotex Kur Borde kanske skriva det lite mer tydligare.. Det r min frsta kur som sakt s kan bjuda p en liten bild hur jag sg innan kur nu nr ngon ntligen fljer min rapport haha!! Kcal intag har kats till 4000 per dag just nu fr att inte tappa ngot under den lilla frkylningen : )
Citera
2012-05-17, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av friida112
Hur gr det?
Det gr fint tack, som skrivit under s hade jag ftt en frkylning ganska tidigt och det var frmodlingen Dian som orsakade s som de gjort fr s mnga andra.. Men det ska brjas gymma igen imorgon som tur Btw vet du hur man lgger upp bilder hr p flashback?
Citera
2012-05-17, 19:55
Medlem
bisexuella-killens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MM23
Det gr fint tack, som skrivit under s hade jag ftt en frkylning ganska tidigt och det var frmodlingen Dian som orsakade s som de gjort fr s mnga andra.. Men det ska brjas gymma igen imorgon som tur Btw vet du hur man lgger upp bilder hr p flashback?

Du kan gra det via imageshack
Citera
2012-05-17, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bisexuella-killen
Du kan gra det via imageshack

Hr r formen innan kurstart
http://imageshack.us/photo/my-images/854/imagefewg.jpg/
Citera
2012-05-17, 20:09
Medlem
bisexuella-killens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MM23
Hr r formen innan kurstart
http://imageshack.us/photo/my-images/854/imagefewg.jpg/

Jvligt fin form redan innan

Kan bara tnka mig trycket i kroppen av 40 mg dia
Citera
2012-05-17, 20:42
Medlem
Du vet om att det fljer med ett virus om man klickar p din lnk??
Citera
2012-05-18, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bacorre
Du vet om att det fljer med ett virus om man klickar p din lnk??
Hej! Jaa jag mrkte det nu nr min dator knappt kan g in p internet!( Ngn som vet hur jag kan ta bort denna jvla virus?
Fr uppdatera i jobbet hur de blir med trningen osv s lnge
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in