2005-02-25, 18:08
Medlem
M2ks avatar
Den Fete tycker inte att det är "lämpligt" att Margot Wallström deltar i nästa års valrörelse för socialdemokraterna. Öppen spricka demonstrerad i (s)-toppen.

Motiv: "Jag erbjöd henne att komma hem till en ministerpost, men hon valde att stanna kvar som EU-kommissionär. Man kan inte både äta och ha kvar kakan" !!!!????

Snacka om pampfasoner. Men det slår tillbaka. Wallström är en av de minst motbjudande sossarna, och kvinnoförbundet inom (s) har redan protesterat. Persson gör självmål igen, tack. Han verkar alltmer ikläda sig rollen som borgerlighetens bästa affisch för ett regimskifte. Utan att han verkar förstå, doktorshatten till trots.
Citera
2005-02-25, 18:41
Medlem
Nickeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M2k
Den Fete tycker inte att det är "lämpligt" att Margot Wallström deltar i nästa års valrörelse för socialdemokraterna. Öppen spricka demonstrerad i (s)-toppen.

Motiv: "Jag erbjöd henne att komma hem till en ministerpost, men hon valde att stanna kvar som EU-kommissionär. Man kan inte både äta och ha kvar kakan" !!!!????

Snacka om pampfasoner. Men det slår tillbaka. Wallström är en av de minst motbjudande sossarna, och kvinnoförbundet inom (s) har redan protesterat. Persson gör självmål igen, tack. Han verkar alltmer ikäda sig rollen som borgerlighetens bästa affisch för ett regimskifte. Utan att han verkar förstå, doktorshatten till trots.
Är någon förvånad över uppträdandet från vårt lands välutbildade (förlåt bildade) statsminister?
Citera
2005-02-25, 18:46
Medlem
Den fete gör ett kanonjobb tycker jag. Han kommer att sänka sitt parti så det åker ut på enkelriktat i valet nästa år.
Det var en gång i tiden ett arbetarparti i dess mening, men nu är det bara ett parti för makthavare och karriärister. Dessutom har det hamnat i knät på miljöpartiet som har alldeles för mycket makt i förhållande till sina 5%.
Citera
2005-02-25, 19:47
Medlem
enverhoxha99s avatar
Märkligt, jag hade precis för mig att det var Wallström själv som tagit beslutet att inte delta i valrörelsen? Var det inte artiklar med den innebörden i media nyligen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in