2012-05-15, 14:35
Medlem
MickeNVVs avatar
Man har hängt länge på denna del av forumet..

Fascinerats av recensioner framför allt de som berör FKK.

Men torsk-oskuld som man är (hmm var) så kändes det som att man kanske skulle satsa på något i mindre skala än en rivstart som FKK innebär.

Tiden gick och man var lite till och frånare med att läsa här och drömma sig bort.

Men för ett par veckor sedan var jag iväg med jobbet – besökte en strippklubb första gången i mitt liv oplanerat (jo det är sant).

Gissar att flickorna skratta åt en bakom ryggen – storögd (flackande med blicken) som jag gick runt där och undrade vart man skulle ta vägen. Skulle gärna vilja se mig själv i 3:dje person perspektiv..

Jag förundrades över vilka ”pinglor” som var där – jag hade förväntat mig ett gäng damer med blonderat hår och stora sillisar.
I o m att jag var i södra Tyskland så var det ett antal som kom från Ungern. Och efter en timmes acklimatisering så hugg jag en (hmm ursäkta, hon hugg mig) i mina ögon ung tjej, underbart vacker med långt mörkt hår (ja Ungerska såklart). Efter lite chitchatt så meddela hon att hon var 29 år, jag hade tippat på max 23.

Till saken hör att berättas, detta är en klubb där ingen prostitution förekommer men de har ”VIP område” där ett mer intimare umgänge och dans utföres. ”No touch” på bröst och kussimura gäller, där utöver är det fritt fram att smeka/pilla bäst man vill.

Tillbaka till Viktoria som skönheten heter.
Tjejen är slank & 170 cm lång, vi snackade inga KG men de hon hade satt där de skulle. Enl henne själv så skulle hon helst tappa ett par kg framför allt på magen, men de säger de alla.. Håret var långt som sagt & väldigt tjockt (naturligt ingen extension där inte), räckte enda ner till hennes lilla rumpa. Tuttarna var nästa del som hon gärna själv hade förändrat – till större format, jag däremot tycker de var perfekta. Handfulla, fasta C-kupa (gissar jag) med små underbara nippels som erigerades så gulligt när jag reta henne med min fingerspets kittlande längs ryggraden.
Brösten skulle vara täckta (enl reglerna) men hon hade lingerie med tunt tyg som knappast täckte något och totalt genomskinligt så det var lätt att se hur ”de” reagerade.

Viktoria visste hur man skulle kurtisera en gentleman – kan man lugnt säga, hon linda mig totalt runt sitt finger på ett proffsigt sätt.

Kan säga – det vart svindyrt och i efterhand kan man fundera på om det var värt det.
Utan Viktoria så skulle det absolut inte va värt det.

Skulle kunna skriva spaltmeter och givetvis mer ingående och detaljerat – men jag vill inte exponera mig själv.

Allt detta lede till nästa post som kommer inom kort…..
Senast redigerad av MickeNVV 2012-05-15 kl. 14:44.
Citera
2012-05-15, 15:20
Medlem
Consiglieri.s avatar
Var väl fan inget speciellt alls? Dra till en riktig bordell först, sen kom och snacka om "himmelriket".
Citera
2012-05-15, 15:51
Medlem
MickeNVVs avatar
Lugn & fin nu

obs sista raden i mitt första inlägg i denna tråden
Citera
2012-05-17, 13:03
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MickeNVV
Lugn & fin nu

obs sista raden i mitt första inlägg i denna tråden

hur länge skall vi vänta på det då? varför börja en tråd när du inte fortsätter?
Citera
2012-05-18, 23:20
Medlem
Bud-Foxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Consiglieri.
Var väl fan inget speciellt alls? Dra till en riktig bordell först, sen kom och snacka om "himmelriket".

alla har vi olika definitioner av himmelriket
Citera
2012-05-20, 22:37
Medlem
Jag fattar inte alla ni som skriver inlägg som detta, när det inte är angivet varken vilken stad eller vilket ställe ni varit på.....Ja då är det väll helt jävla meningslöst att skriva en recension, bara spamm i forumet.

Vem fan bryr sig hur maten smakar på en restaurang som inte går att besöka?

SKÄRPNING! SNÄLLA POSTA INTE RESTEN AV DIN STORY (för ingen bryr sig) om du inte kan leva upp till denna enkla regel!
Citera
2012-05-25, 23:40
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GegaMoja
Jag fattar inte alla ni som skriver inlägg som detta, när det inte är angivet varken vilken stad eller vilket ställe ni varit på.....Ja då är det väll helt jävla meningslöst att skriva en recension, bara spamm i forumet.

Vem fan bryr sig hur maten smakar på en restaurang som inte går att besöka?

SKÄRPNING! SNÄLLA POSTA INTE RESTEN AV DIN STORY (för ingen bryr sig) om du inte kan leva upp till denna enkla regel!
Sant!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in