Citat:
Ursprungligen postat av Coffe_K4n0n
Det som str mig i sammanhanget r inte att du eller ngon annan jvla pundare bryter mot lagen. Det som str mig r att ni inte tar ansvar fr ert beslut att bryta mot lagen och sitter och gnller ver konsekvenserna det fr.
Tills den dagen cannabis r legaliserat s R det OLAGLIGT att inneha och bruka vare sig ni vill det eller inte. Sledes fr ni acceptera konsekvenserna av att bli avsljade med era illegala aktiviteter.
Man knner ingen vidare respekt fr gnllare som vgrar st sitt eget kast...
Sicket nthat
Vem tar inte ansvar menar du, varfr vill du klumpa ihop mig med amfetaminanvndare fr? Topic r cannabis
Dliga lagar r det var mans plikt att kritisera och bryta mot, det r snarare syltryggar som du som ser till att lagarna finns kvar, vidare s gnller ni friskt nr kritik kommer mot den specifika lagen. Men vad vet jag, du kanske exploaterar den befintliga lagstiftningen fr egen vinnings skull, som ngon bluffbehandlare eller som frsljare(langare)? D frstr jag mer, de r ju de som har mest att frlora p att cannabis blir en reglerad vara som sorterar under konsumentlagstiftningen..
Jag tycker det r helt rtt att PP tar tag i den hr frgan, de kommer att befsta vljarstdet och de kommer att locka till sig fler vljare, mnga r ganska trtta p det ensida alternativ som kommer frn de etablerade partierna.
Respekten frn dig r inte mycket vrd, s den kommentaren var bara ondig frn din sida, blev du sttt nr din dliga jmfrelse sgades?