2012-05-17, 15:43
Medlem
Concerta ger iväg en rush första intaget kanske andra med, sen så undrar jag hur man ska kunna gå igång på concertan igen när man är inne på dag 2? Finns det något sätt att komma igång igen och bli pratglad, harmonisk m.m Har sökt men hittar INGET!

Jag vill bli kärlekfull igen, nu är man bara....vaken... typ? lite pratglad kanske thats it.

tips uppskattas.. har 4st 54mgs depo kvar.

edit, kan på peka att jag dragit 5st metamina nasalt under den här tiden, runt en 10st 54mgs kan vara någon mer eller någon mindre.. Har även tagit jätte lite amfetamin igår kväll.. Inget som gjort något speciellt alls. Kände varken av metaminan eller doset.. Vad jag vet iaf =).

Nu är jag fett less på att mina ögon är som sandpapper.. Vill gå igång.. STÄDNOJJA oså=)

HUR GÖR JAG !!!!!! ?

fråga2. går de ta zyprexa och benso samtidigt? jag vet att zyprexan slår ut concertan och låter en sova efter ett tag, men kan man också ta benso för o slippa dödångesten?

fråga3. Kan man blanda concerta och subutex? Ja klart man kan! Hur är effekten och är det farligt?
Senast redigerad av flossie 2012-05-17 kl. 15:49.
Citera
2012-05-17, 16:05
Medlem
damnLFOs avatar
Ta dig en vilodag med flödder och film istället! Vänta tills imorrn med Concertan. Då får du bättre effekt! Det är svårt att komma upp i samma nivå på metylfenidat. Jag tycker det är en peak på någon timme, sen bara återfyllning för att slippa tända av så hårt
Citera
2012-05-17, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av damnLFO
Ta dig en vilodag med flödder och film istället! Vänta tills imorrn med Concertan. Då får du bättre effekt! Det är svårt att komma upp i samma nivå på metylfenidat. Jag tycker det är en peak på någon timme, sen bara återfyllning för att slippa tända av så hårt

Sista gången på länge jag kör cs.. Så nää ska köra.. Jag har benso till avisen.. Iktrovil som dämpar bra mycket ju.. Har ätit och druckit väldigt bra under tiden med, det dämpar ju det hela också lite...

Kan jag få igång ruset igen på något sätt? Bli så där gosig och kärleksfull =).. Blir atn brutal har jag subutex att ta så oroar mig inte alls för den faktiskt.
Citera
2012-05-17, 16:38
Medlem
Snabba svar uppskattas verkligen.. Det kan väll ej vara omöjligt och dra igång ruset igen? Eller?
Jag är inte så där jättevan metylfenidat använder faktiskt.

Jag vet att jag kan boosta med kaffe, energi dryck och ?tips? men får jag verkligen igång metylfenidat ruset då? Kärleksfull, pratglad, städnojja, glad, "heroisk" aka välmående! m.m

Help me out before the night's come=)..
Citera
2012-05-17, 17:44
Medlem
Har 1 conc kvar nu spelar ingen roll längre ju.. Mod var god lås och släng tråd..
Om inte tips flödar inte och den hjälper andra som hänger på forumet...

Mvh
Citera
2012-05-17, 18:32
Medlem
damnLFOs avatar
Om jag vore du skulle jag vänta tills imorrn som sagt. Du kommer inte få så mkt effekt av det du har kvar idag. Isf om du sticker iväg och hämtar upp lite tjack eller så. DÅ kan du bli fin

Är själv sugen som fan, har ca 1g fintjack liggandes men ska upp tidigt imorrn och kan inte komma till mötet på AT.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in