2014-05-05, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Ett lugnt, sjlvutlmnande och underhllande samtal om diverse sjlvupplevda hndelser kryddat med Sigges filosofier, den hr gngen om att fylla 40 osv. S som podden var tidigare och anledningen till att iaf jag uppskattade den oerhrt varje vecka. De har frmodligen tagit till sig av kritiken kring hur de hanterar sponsorerna, jag hade inga problem alls med reklamen i det hr avsnittet.

Avsnittet kndes avstressat. De tog sin tid med varje segment vilket pminner mig om det jag minst gillar med F&F:s pod; det hackiga stressiga tempot, Filips avbrytande hela tiden, osv.

Ett sknt avsnitt helt enkelt!

Ja, inte en massa flams o trams, tyckte ocks om lugnet. Och som sagt, reklamen helt hanterlig.
Citera
2014-05-06, 13:16
Medlem
von.Jekwels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Hur som helst s tror jag inte att han har "dligt med flis", speciellt inte eftersom hans senaste bok verkar vara en mindre succe
Citat:
Ursprungligen postat av lorber
Fast han verkar frska byta bort lyan? http://www.lagenhetsbyte.se/Annons/Bilder/274233/1

Han har inte dligt med flis. Titta p vad hans bror tjnar som en av Manhattans mest framgngsrika mklare s ska du se att det r ganska lugnt fr honom (dem tv har ju inte en dlig relation heller direkt).

Edit: http://www.celebritynetworth.com/ric...und-net-worth/ - och jag vete tusan nr den hr rkningen gjordes fr han tjnar extremt mycket nu p senare tid ocks. Hans affrer har gtt spikrakt uppt sedan han brjade vara med i Million Dollar Listing New York.
Senast redigerad av von.Jekwel 2014-05-06 kl. 13:18.
Citera
2014-05-06, 13:54
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von.Jekwel
Han har inte dligt med flis. Titta p vad hans bror tjnar som en av Manhattans mest framgngsrika mklare s ska du se att det r ganska lugnt fr honom (dem tv har ju inte en dlig relation heller direkt).

Edit: http://www.celebritynetworth.com/ric...und-net-worth/ - och jag vete tusan nr den hr rkningen gjordes fr han tjnar extremt mycket nu p senare tid ocks. Hans affrer har gtt spikrakt uppt sedan han brjade vara med i Million Dollar Listing New York.

Vad har hans bror med Sigges ekonomi att gra?
Citera
2014-05-06, 14:27
Medlem
Citat:
Har man en brorsa som har 200 miljoner kronor kan han ju ltt sticka till 10 miljoner till Sigge om han skulle vara i knipa vilket i princip skulle gra honom ekonomiskt oberoende.
Citera
2014-05-06, 15:57
Medlem
von.Jekwels avatar
Citat:
Ja, tanken var vl att hans brorsa skulle kunna sticka till honom ngra miljoner om det skulle krisa (som postaren ovan skrev) eftersom han tjnar s otroligt mycket? Och det var drfr jag skrev att deras relation var god fr det verkar den verkligen vara (frn vad man kunnat utgra frn tv-program, intervjuer och podcasten).

Jag skulle tro att hans brorsa r god fr mer n 200 miljoner nu faktiskt, det har verkligen gtt spikrakt uppt fr honom senaste ret. Han har startat upp ESNY i bde Stockholm och Oslo nu och hans team i New York (Eklund Gomes team) r bland de som sljer absolut mest.

Men jag frstr att Sigge kanske vill leva ett eget liv och tjna egna pengar, men han har ju tidigare tagit emot en guld-Rolex s han sger inte helt nej till pengar.
Citera
2014-05-06, 16:10
Medlem
mrtowlies avatar
Klockan var ju en present. Klart Sigge vill skta sin egen ekonomi och bekosta sin egen 40-rsfest. Rika personer "sticker inte till" slktingar miljoner t hger o vnster. Isf hade Zlatans hela familj levt i makalst verdd men sist jag kollade bodde de fortfarande i Rosengrd..
Citera
2014-05-06, 21:12
Medlem
clandestines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt

Jag tyckte ven Sigges prat om 900 euro var konstig, det lt som om han hade dligt med flis. Jag vet inte vad han och hans fru jobbar med, men inte fan r 9000:- en 'frmgenhet' ven om jag frstr att han inte vill lta ena ungen norpa 100 euro.

Jag reagerade mest p att det beskrevs som han rullade i sin "stora" vinst och kastade sedlar omkring sig, men 9 st hundralappar r ju inte mycket att ligga i sngen och frottera sig med
Citera
2014-05-07, 14:12
Medlem
mrtowlies avatar
Sigge urinerar p magasinet Filter.

http://www.resume.se/nyheter/media/2...und-pa-filter/

hehe
Citera
2014-05-07, 14:13
Medlem
swimp78s avatar
Syn att han inte slppt det dr.
Han gr sig till en tnt.

Eller som Karin Olsson skriver "Jag tror att Sigge kommer att f ngra sin drill, och lmnas med knslan av att ha kissat p sig. Som man brukar sga: det vrmer gott i brjan, men blir snabbt kallt och obehagligt."
Senast redigerad av swimp78 2014-05-07 kl. 14:18.
Citera
2014-05-07, 15:48
Medlem
Isnatts avatar
I ngot av dom senaste avsnitten sa dom att dom hade 300 000 lyssnare. Den siffran kan ju inte stmma, exempelvis p spotify har deras mest spelade track inte ens 6000 lyssningar, tva p listan inte ens 4000.. F&F populraste har iaf nstan 12 000 lyssningar. Nu tar jag fr givet att det stora flertalet lyssningar sker via typ podcaster.
Finns det ngonstans man kan se nn fakta kring det hr? Jag r ju ven intresserad av fler poddars lyssnarantal.
Citera
2014-05-07, 17:45
Medlem
bill claytons avatar
Citat:
Sigge urinerar p magasinet Filter.

http://www.resume.se/nyheter/media/2...und-pa-filter/

hehe

Blottarjvel.

Frargelsevckande beteende (minst) att blotta sig offentligt.
Citera
2014-05-07, 17:58
Medlem
showbizs avatar
Att han inte slppt det n bekrftar ju bara vilken narcissist han faktiskt r.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in