Flashback bygger pepparkakshus!
2024-10-10, 19:00
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Ocks BS att de inte vet vilka som ska gsta . Alex frskte subtilt sga gissa ngot random namn fr att vi ska tro att han inte vet att Amanda ska gsta
I ngot av de tidigare avsnittet sa Alex t.o.m ngot i stil med "nr vi satt och letade igenom klipp infr detta avsnitt". Sen om han menade "vi" som i "Alex och Sigge", eller "Alex och en producent" lter jag var osagt.
Citat:
Amanda S lter som vrldens hoe i detta avsnittet. Hon snackar som att hon har typ haft 10 ex, varav mnga med stora kukar osv.
10st r nog i underkant. Halva Stockholm har trnat efter Amanda.

Nr det pratades om att Amanda varit med ngon med 'stor kuk' fr 5-6 r sedan, s vill jag minnas att mycket pekade p att rrde sig om Hellenius.
Citera
2024-10-10, 19:21
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:
Amanda S lter som vrldens hoe i detta avsnittet. Hon snackar som att hon har typ haft 10 ex, varav mnga med stora kukar osv.

Du r medveten om att du inte behver skriva ut allt du tnker
Citera
2024-10-10, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grekkoz1
Du r medveten om att du inte behver skriva ut allt du tnker

Ja absolut, men grejen med FB r ju att skriva snthr anonymt som man inte skulle vga sga irl
Citera
2024-10-10, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
I ngot av de tidigare avsnittet sa Alex t.o.m ngot i stil med "nr vi satt och letade igenom klipp infr detta avsnitt". Sen om han menade "vi" som i "Alex och Sigge", eller "Alex och en producent" lter jag var osagt.

10st r nog i underkant. Halva Stockholm har trnat efter Amanda.

Nr det pratades om att Amanda varit med ngon med 'stor kuk' fr 5-6 r sedan, s vill jag minnas att mycket pekade p att rrde sig om Hellenius.

Haha, otroligt.
Hon ger inte det intrycket, av att ha varit med mnga. Hon knns fr fin fr det. Men men. Hon r skert galen i sngen.
Citera
2024-10-10, 22:48
Medlem
Citat:

Du lter snarare som en Muhammed n en Niklas med detta muslimtugg. Eller en incel. Oavsett s ger du inte en smickrande bild av dig sjlv.

On topic s blev ven jag besviken av gsten. Att ha sin fru som gst r knappast en mardrm. Har svrt att tnka mig att dom inte redan ltat dessa grejer mellan fyra gon redan.
Citera
2024-10-11, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Green Eyes
Du lter snarare som en Muhammed n en Niklas med detta muslimtugg. Eller en incel. Oavsett s ger du inte en smickrande bild av dig sjlv.

On topic s blev ven jag besviken av gsten. Att ha sin fru som gst r knappast en mardrm. Har svrt att tnka mig att dom inte redan ltat dessa grejer mellan fyra gon redan.

Alltid incel kommentarer fr att man tycker det r ofrscht nr en kvinna legat med mnga s komiskt. Men men, kr ditt race.
Citera
2024-10-11, 05:46
Medlem
Citat:
Alltid incel kommentarer fr att man tycker det r ofrscht nr en kvinna legat med mnga s komiskt. Men men, kr ditt race.

Ja, jag fortstter kra p mitt relativt sunda kvinnosyns-race s fr du fortstta vara bitter ver att ingen vill knulla med dig. Ha s kul.
Citera
2024-10-11, 08:52
Medlem
Jvla trkigt att de ska vaska en sjttedel av det hr ganska intressanta konceptet med att sitta och gagga med Alex fru.
Det var ju inte s att "konfrontationerna" i studion inte redan var avhandlade och utredda. Brann inte till nnting alls faktiskt.
Tnkte frst att de ftt slnga in henne i panik fr att ngon annan stllt in med kort varsel, men samtidigt hade det ju grvts fram en hel del klipp (ven om det kanske inte tar hur lng tid som helst).

N, bttre kan de allt.
Citera
2024-10-11, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Green Eyes
Ja, jag fortstter kra p mitt relativt sunda kvinnosyns-race s fr du fortstta vara bitter ver att ingen vill knulla med dig. Ha s kul.

Intressant att man mste lska och bejakta kvinnor som legat med mnga. Att det liksom r det nya normala och det ska anses vara bra. Om man inte hller med om den synen s r man incell och bitter
Har ingenting med en sund kvinnosyn att gra. Men om du tror att du fr ligga mer av det, s kr ditt race. Har fr vrigt inga problem att ligga, trust me hun.
Citera
2024-10-11, 13:50
Medlem
Hade varit kul med Kristoffer Triumf
Citera
2024-10-11, 23:28
Medlem
Jofs avatar
Inte lyssnat p dom p lnge.
Nu tv avsnitt. Slr mig hur intelligenta och rliga dom r.
Sen kan man ju tycka som dom eller inte.
Citera
2024-10-13, 11:17
Medlem
temps avatar
Satan vad billigt att bjuda in Amanda till Mardrmsgsten. ven om Alex och hennes ktenskapliga problem/tjafs r riktiga s vet man ju att det finns en glimt i gat nr de diskuterar detta i podden. De har ju sannolikt snackat om detta mellan fyra gon hemmavid dessutom. Knner mig blst p konfekten.

Fr frsta gngen i mitt i vrigt patetiska liv kommer jag avst frn att lyssna i protest. Framfrallt d jag hoppas att andra lyssnare gr detsamma och att lyssnarsiffrorna drmed gr ner. Det blir frhoppningsvis en signal till dem att detta inte var en bra id.

Men de har vl redan ftt betalt av Podme s denna lilla aktion blir n mer patetisk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in