Flashback bygger pepparkakshus!
2024-10-07, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
De hller de kommande gsterna hemliga. I ngot avsnitt pratade de lite om nr de skickade ut frfrgningarna till olika "mardrmsgster". Fick uppfattningen av att ganska mnga hade tackat nej, men de sa det aldrig rakt ut.

Stefan Sauk skulle vara guld, men tror knappt att de vgar bjuda in honom.

Hade ven grna sett Lapo Lappin som gst, mest fr att det r en annan typ av konflikt, dr det inte bara r Alex & Sigge som mobbat ngon via sin podd.

Leif GW (Sigge) och Krister Henriksson (Alex) br vl ha ftt frgan i alla fall.
Citera
2024-10-08, 15:28
Avstngd
GregerAfGyllensties avatar
Mardrmsgsten med Morgan Alling. Tycker Alex och Sigge vann den, Morgan r fr jvla bldig.
Citera
2024-10-09, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Mardrmsgsten med Morgan Alling. Tycker Alex och Sigge vann den, Morgan r fr jvla bldig.

Jo, man fattar att de str sig p honom.
Sedan tycker jag kanske framfr allt Sigge r lite vl snabb att skylla ifrn sig p att de kritiserar ngot strre. Kanske nnu mer tydligt i avsnittet med Lckberg nr han inte kunde hlla sig till hon pratat klart ens utan avbrt henne flera gnger.
Citera
2024-10-09, 11:51
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av Kruken
Jo, man fattar att de str sig p honom.
Sedan tycker jag kanske framfr allt Sigge r lite vl snabb att skylla ifrn sig p att de kritiserar ngot strre. Kanske nnu mer tydligt i avsnittet med Lckberg nr han inte kunde hlla sig till hon pratat klart ens utan avbrt henne flera gnger.

Tror helt rligt dom hll igen s inte tnten Morgan skulle brja grta. Han sger nog att dom kritiserar ngot strre istllet fr honom enbart fr han gick stenhrt ut med hur illa berrd han har varit ver detta och ledsen. Dom vill vll inte sga han vid knsklarna ven om det hade varit kul.
Citera
2024-10-09, 13:07
Medlem
Citat:
Tror helt rligt dom hll igen s inte tnten Morgan skulle brja grta. Han sger nog att dom kritiserar ngot strre istllet fr honom enbart fr han gick stenhrt ut med hur illa berrd han har varit ver detta och ledsen. Dom vill vll inte sga han vid knsklarna ven om det hade varit kul.

De menar skert vad de sger, och hade nog skrattat minst lika gott om det varit typ Brje Ahlstedt, Peter Harrysson eller Jonas Gardell som blivit avbruten av Claire Wikholm p slottet.
Oavsett s fattar man ju att det svider i den brcklige Alling.
Citera
2024-10-09, 13:14
Medlem
Citat:
Det finns ngot lskigt med Morgan som jag inte kan stta fingret p.
Citera
2024-10-09, 13:15
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av andy2132

Som fan! Men vad r det fr skitsnack om att han flg runt i privatplan och grejer? Har han varit musiker? Borde man ha knt till isf.
Citera
2024-10-09, 13:21
Medlem
Citat:
Som fan! Men vad r det fr skitsnack om att han flg runt i privatplan och grejer? Har han varit musiker? Borde man ha knt till isf.
Har tyvrr inte lyssnat p det avsnittet men har stt honom i andra program. Men d r jag inte ensam.
Citera
2024-10-09, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andy2132

Alex och Sigge stter fingret p det nr de kallar honom fr narcissist.

Morgan verkar, liksom mnga kndisar, vldigt sjlvupptagen. Men han vill varken knnas vid det eller det bekrftelsebehov som Sigge menar driver mnga kndisar till framgng. Noll sjlvinsikt.

Morgans krnkthet str inte i proportion med Claires kommentar om att han r sjlvgod eller Alex och Sigges raljerande ver det (han knner sig t.o.m. frnedrad av dem).
Typiskt en narcissist att vara lttkrnkt, inte kunna erknna svagheter och bli extremt defensiv.
Enda "svagheten" han har r sin tuffa barndom. Men r det en verklig srbarhet han visar upp, eller ett narrativ som gynnat hans kndisskap och en offerkofta att ta till fr att slippa undan kritik?

Han kr klassisk gaslighting, t.ex. nr han ena stunden sger att han la till en emoji i sin "kroka arm-kampanj" och andra stunden sger "var det jag som startade den [emojikampanjen]?"

Mste ven vara Morgan som Alex syftar p i senaste A&S-avsnittet, att en manlig mardrmsgst velat klippa om avsnittet ttt inp publicering. nnu ett narcissistiskt drag att vilja rensa bort allt som fr honom att framst i dlig dager.
Senast redigerad av essentials 2024-10-09 kl. 17:44.
Citera
2024-10-10, 16:55
Medlem
Mardrmsgsten, fr Alex denna vecka, Amanda Schulman?
Vad r det frgan om?
Knner mig blst p pengar faktiskt.
Riktigt dligt.
Citera
2024-10-10, 18:39
Medlem
Amanda S lter som vrldens hoe i detta avsnittet. Hon snackar som att hon har typ haft 10 ex, varav mnga med stora kukar osv.
Citera
2024-10-10, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ronbe
Mardrmsgsten, fr Alex denna vecka, Amanda Schulman?
Vad r det frgan om?
Knner mig blst p pengar faktiskt.
Riktigt dligt.

Ocks BS att de inte vet vilka som ska gsta . Alex frskte subtilt sga gissa ngot random namn fr att vi ska tro att han inte vet att Amanda ska gsta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in