Citat:
Ursprungligen postat av
nantale
Vad har ni med nationalistiska och konservativa värderingar emot judar? Ni som säger Sverige bygger på kristendomen, att det är närmast en plikt för varje svensk att fira Lucia och Jesu födelsedag. Det första måste firas med en etniskt svensk tillika blond Lucia och det senare måste firas med skinka, enligt er. Jesus var faktiskt en jude, sannolikt var han inte blond och antagligen hade han aldrig velat äta skinka eftersom han följde sin religion - judendomen - medan han levde.
Självklart firar jag kristna högtider och ja, jag vet att Jesus var jude. Men då är jag inte mycket för religion egentligen. Firar det enbart för traditionen och familjens/släktens skull.
Citat:
Ursprungligen postat av
torstenferdinand
Du glömmer filmregisörer, musiker och författare också.
Finns saker jag inte håller med Larken Rose om, men denna video är klockren:
https://youtu.be/XLkon3dTgrw
Som han säger. Det är typ bara 0,01% judar som uppfyller stereotypen som nassarna målar upp med jävligt breda penslar.
Filmregissörerna och författarna påverkar ju inte alls den gemene människans syn på någonting. Eller? Hela Hollywood pressar ju på denna PK-synen så att man ska bli neutral till det som försiggår i dessa dystra dagar.
Se bara på sionistjuden George Soros - som till exempel skapat och styr "Läkare utan gränser" som hämtar "flyktingar" från Afrika och kör dem till Europa med båt. Han har även sin stiftelse "Open Society" som pressar in pengar på alla vis möjliga för att luckra upp gränser och trycka in "flyktingar" i Europa. För att "flyktingar" är "bra", så länge de inte kommer till Israel - för där är det omöjligt för dessa att komma in. Varför om det nu är så "fördelaktigt" med "flyktingar"? Han har även infiltrerat massvis med EU-politiker och styr uppenbarligen det utan problem. Här i Sverige ses Soros som en hjälte och en förebild, helt sinnessjukt.
Men ja, det finns ju givetvis finns judar som inte följer i dessa fotspår. Det kan jag inte förneka. Men fortfarande är det överlag väldigt ruttet.
Nu kommer jag säkerligen få kritik och foliehattskommentarer men ni kan ju försöka djupa er i ämnet själva och se vad ni kommer fram till. Jag bidrar med en länk från en norsk nyhetssida då svenska aldrig skriver något negativt om Soros av förklarliga skäl:
https://www.abcnyheter.no/nyheter/po...eu-parlamentet