Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-06-08, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HLundborg
Som sagt vilka är det som skapat flyktingströmmarna till Europa genom att kaosa och kriga i Mellanöstern?
Men visst vissa klarar bara se vad som är framför näsan på dem.

Du har ju bara mött europeiska judar ie Azkhenazis, åk ner till Israel så kommer du inse att de flesta judar som lever där är samma jävla sandnegrar som palestinierna i grund och botten.

Så israelerna skulle "tagit sitt ansvar" och låtit sig bombas och våldtas så att inte Europeer skulle drabbas av araber som lägger benen på ryggen och flyr till norden för att bränna bilar om dom får motstånd av IDF? L O L

du tänker för svenskt

Israel har inte startat en enda attack!
Dom har bara bredit ut sig, likt araber gör i Malmö och hela Sverige
Ska vi jämna Sveriges hundratals "utanförskapsområden " med marken för att araber occuperat och bredit ut sig, är det de du sägar?
Senast redigerad av Emoist 2024-06-08 kl. 13:22.
Citera
2024-06-08, 13:29
Medlem
HLundborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoist
Så israelerna skulle "tagit sitt ansvar" och låtit sig bombas och våldtas så att inte Europeer skulle drabbas av araber som lägger benen på ryggen och flyr till norden för att bränna bilar om dom får motstånd av IDF? L O L

du tänker för svenskt

Israel har inte startat en enda attack!
Dom har bara bredit ut sig, likt araber gör i Malmö och hela Sverige
Ska vi jämna Sveriges hundratals "utanförskapsområden " med marken för att araber occuperat och bredit ut sig, är det de du sägar?
"Israel har inte startat en enda attack" Tänker du på allvar påstå att Israel sedan 1945 inte startat en enda attack? Är det verkligen berget du vill dö på..?
Du borde fråga dig själv varför du känner ett behov av att ta ställning och varför du så engagerad i en konflikt som du uppenbarligen har så dålig koll på och som pågår i andra änden av världen mellan två ickevita semitiska grupper. För min del får de gärna döda varandra, jag bryr mig bara om en sak, att ingen av dem är här eller kommer hit.

Och ja hittar du mandat till att jämna svenska blatteförorter med marken sä har du mitt stöd.
Citera
2024-06-08, 13:35
Medlem
Citat:
"Israel har inte startat en enda attack" Tänker du på allvar påstå att Israel sedan 1945 inte startat en enda attack? Är det verkligen berget du vill dö på..?
Du borde fråga dig själv varför du känner ett behov av att ta ställning och varför du så engagerad i en konflikt som du uppenbarligen har så dålig koll på och som pågår i andra änden av världen mellan två ickevita semitiska grupper. För min del får de gärna döda varandra, jag bryr mig bara om en sak, att ingen av dem är här eller kommer hit.

Och ja hittar du mandat till att jämna svenska blatteförorter med marken sä har du mitt stöd.

Berget jag vill dö på?

mina morföräldrar föddes 1945, är det berget du vill att dina landsmän dör på grund av

Varken du eller jag var där och bevittnade upprinnelsen för 80 år sen
Men för 8 dar sen bevittnade jag att araber spelade hög musik och trackaserade blonda tjejer på stranden

Dö vid vilket berg du vill, men jag tänker inte dö vid
"om inte berget kommer till Muhammed, så kommer Muhammed till berget"
Citera
2024-06-08, 13:38
Medlem
Rebiselles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahbrah
Precis, TS låter lite rasistisk och drar alla över en kam.
Dessutom finns redan tråd här

Ja, den är gammal, men exakt samma sak. Där slutade det diskutera efter att någon postat Hitlers profetia om han förlorade kriget, stämde rätt bra såhär i efterhand.

Japp det är jag övertygad om.. Att det hade sett bättre ut om Adde hade vunnit.
Citera
2024-06-08, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Judar hatar alla människor.

Ja kasta om lite bokstäver och beskyll juden för att stena brandbilar, mata hundar med rakblad, avrätta pappor påväg till badet, våldta pensionärer och kasta våltäktsoffer i gruvhål

bara att blaime-shifta lite, alla lyssnar ju på dig istället för att titta framför näsan
Citera
2024-06-08, 13:47
Medlem
HLundborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoist
Berget jag vill dö på?

mina morföräldrar föddes 1945, är det berget du vill att dina landsmän dör på grund av

Varken du eller jag var där och bevittnade upprinnelsen för 80 år sen
Men för 8 dar sen bevittnade jag att araber spelade hög musik och trackaserade blonda tjejer på stranden

Dö vid vilket berg du vill, men jag tänker inte dö vid
"om inte berget kommer till Muhammed, så kommer Muhammed till berget"
Oj du kan inte vara gammal du, du minns väl knappt ett Sverige innan israel och USA började kaosa i Mellanöstern för att sedan lämna Europa med notan... Då var där inga araber som kaosade på stranden.
Citera
2024-06-08, 13:58
Avstängd
DevilsDens avatar
Dom som försöker förstöra Europa är samma människor som försöker förstöra hela världen.

Dom hatar människor men även naturen & djuren.

Det är en antimänsklig agenda och judar utnyttjas av dom som kallar sig judar men inte är det. Judarna har alltid varit ett offer en sköld som dessa familjer gömmer sig bakom.

Dessa familjer kontrolleras i sin tur av en okänd kraft. Psykopaterna i världen säljer ut mänskligheten pga den påverkan och avtal dom har.

Dessa agenda judar som är utplacerade är en del judar men ofta inte.

Man måste gå tillbaka 2000 år för att förstå detta, judarna är inte i kontroll inte heller dom som säger sig vara judar. Dom har olika religioner utåt sett men alla har ett mindset att dom hatar mänskligheten.

Den kraft som är antimänsklig kommer ifrån andra entiteter än människor. Vilket i sin tur utnyttjar människor som sen säljer ut mänskligheten.

Dom är inte mänskliga…. det är inga människor.
Senast redigerad av DevilsDen 2024-06-08 kl. 14:07.
Citera
2024-06-08, 14:01
Medlem
Citat:
Oj du kan inte vara gammal du, du minns väl knappt ett Sverige innan israel och USA började kaosa i Mellanöstern för att sedan lämna Europa med notan... Då var där inga araber som kaosade på stranden.

Nej, men det är det idag

Och du försvarar betéendet eftersom nån som levde på 1940-talet säger att israel av nån anledning attackerade sina belackare först den gången på 1940 talet när det knappt ens fanns tv i var mans hem
Citera
2024-06-08, 14:12
Medlem
Om de är en minoritet bland andra minoriteter så klarar de sig nog bättre än om de inte är en ensam minoritet. Under den sk förintelsen gick det dock inge vidare för då smet ju zigenare av olika slag, pacifister, homosexuella, utvecklingsstörda och andra avvikande med i förföljelser.

Sen tror jag att för många judar handlar det om hat och ren hämnd. Sen finns det ju även judar som är som vilken normal människa som helst, men det är nog de som assimileras bort till slut.

Det första en jude gör ofta är ju att basunera it sin judiskhet tycker jag det verkar som. Men i en del antisemitiska skrifter och vad jag läst på internet så gör ju en del allt de kan för att dölja det. Det kanske de var tvungna att göra för i många områden för det kryllade ju av sådana däringa conversos i Spanien och i dess kolonier förr. Det finns rejält urballade trådar på flashback där vissa tror att alla med tyska namn är judar och att alla som jobbar på bank är det.
Citera
2024-06-08, 14:14
Medlem
Citat:
Nej, men då var det juggar och chilenare som levde apa istället.
Citera
2024-06-08, 14:14
Medlem
Citat:

Lev i nutid!
dina kära pro-palestinier firar slakt
dom firade lååångt innan Israel gick till försvarsattack
redan kvällen 7 oktober firades det

https://omni.se/hamas-attacker-firad...teskt/a/l32Vm9
Citera
2024-06-08, 14:17
Avstängd
Både Israel och USA har ett intresse av att förhindra att att Europa och framför allt Tyskland blir en stormakt igen, därför sänder man in horder med blattar och negrer för att söndra

Det har man lyckats med genom att köpa politiker och massmedia
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in