2012-05-19, 16:26
Medlem
jo som rubriken lyder vart ska man ta lån med så lite ränta och lustiga avgifter som möjligt?
Jag är deltidsanställd tillsvidare och tjänar inga 20 papp i månaden direkt
Jag vill låna mellan 20-30 papp och vill ha några år på mig att betala tillbaka.

tack på förhand
Citera
2012-05-19, 16:34
Medlem
mrnitrouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sveamaria
jo som rubriken lyder vart ska man ta lån med så lite ränta och lustiga avgifter som möjligt?
Jag är deltidsanställd tillsvidare och tjänar inga 20 papp i månaden direkt
Jag vill låna mellan 20-30 papp och vill ha några år på mig att betala tillbaka.

tack på förhand

Alltså min erfarenhet säger mig (och då har jag haft de vanligaste bankerna i Sverige) att Nordea är bäst
Citera
2012-05-19, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrnitrous
Alltså min erfarenhet säger mig (och då har jag haft de vanligaste bankerna i Sverige) att Nordea är bäst

Jasså har faktist Nordea som bank men bara för jag inte orkat byta sen tidigt i tonåren då föräldrarna styrde med sånt.
har inte de hög ränta..kan noll om sånt
Citera
2012-05-19, 16:59
Medlem
WorldTradeCenters avatar
Då säger jag Swedbank,nästa får säga Handelsbanken.Men om du har Nordea så gå in där och fråga efter lån bara.
Senast redigerad av WorldTradeCenter 2012-05-19 kl. 17:01.
Citera
2012-05-19, 17:57
Bannlyst
Då gör jag väll så , Handelsbanken
Citera
2012-05-20, 17:39
Medlem
mrnitrouss avatar
Citat:
Jasså har faktist Nordea som bank men bara för jag inte orkat byta sen tidigt i tonåren då föräldrarna styrde med sånt.

Det beror på vad för sorts lån du vill ha. Ett billån tex har högre ränta än ett blancolån. Men som sagt det beror på vad du ska låna till. Pma mig så kan vi diskutera om du inte vill ta det i tråden :-)
Citera
2012-05-22, 13:35
Medlem
civ-ekonoms avatar
Varje lån är en individuell bedömnning som beror på en rad faktorer. Alla här nämner såklart sin egen bank, men visst är storbankerna relativt lika.
Citera
2012-05-22, 17:32
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:

http://www.nordea.se/Privat/L%c3%a5n...duct_privatlan

På högersidan kan du göra en lånekalkyl.

Sen kan du använda den orangea länken och logga in på internetbanken och ansöka direkt. Eller använda formuläret om du föredrar det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in