• 1
  • 2
2012-05-23, 17:46
Medlem
Nymils avatar
Hej! Jag har frskt skt (antingen r det jag som suger eller s finns det helt enkelt inte) men inte funnit vad jag velat veta!

Imorn s ska jag och ett gng f i oss ett par bl McDonalds var och jag sjlv som r en flitig iv anvndare undrar hur jag ska g till vga med mina e. Jag har alltid tit frut men nu vill jag sl dom!

Hur ska jag lsa dom? Slnga dom i en 10m pump med en viss mngd vatten och skaka tills e:na ger vika och lser sig? Eller ska jag lsa dom i en ksa (som jag sger ) fr att senare filtrera dom? Och hur mycket vatten ska jag anvnda? 5m/st? Jag brukar i vrigt vara vldigt dlig p att filtrera mitt bums utan blandar ihop det och suger upp det! r det vrt att sl dom i huvud taget?

Jag r tacksam fr svar som hjlper mig och vill inte hra ngot i stil med "det r farligt, t"!

Mvh.
Citera
2012-05-23, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nymil
Hej! Jag har frskt skt (antingen r det jag som suger eller s finns det helt enkelt inte) men inte funnit vad jag velat veta!

Imorn s ska jag och ett gng f i oss ett par bl McDonalds var och jag sjlv som r en flitig iv anvndare undrar hur jag ska g till vga med mina e. Jag har alltid tit frut men nu vill jag sl dom!

Hur ska jag lsa dom? Slnga dom i en 10m pump med en viss mngd vatten och skaka tills e:na ger vika och lser sig? Eller ska jag lsa dom i en ksa (som jag sger ) fr att senare filtrera dom? Och hur mycket vatten ska jag anvnda? 5m/st? Jag brukar i vrigt vara vldigt dlig p att filtrera mitt bums utan blandar ihop det och suger upp det! r det vrt att sl dom i huvud taget?

Jag r tacksam fr svar som hjlper mig och vill inte hra ngot i stil med "det r farligt, t"!

Mvh.

Problemet med E r ju att dom innehller en massa skit.
Om du nu r tvungen att sl i dig dom s filtrera fr i helvete noga..
en 5 meter lter vell mer lagom i mina ron en 10.

Det r fan inte kul att f en massa bind medel i venerna.

Jag skulle avrda dig.
Citera
2012-05-23, 18:15
Medlem
Nymils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daddy.Cool
Problemet med E r ju att dom innehller en massa skit.
Om du nu r tvungen att sl i dig dom s filtrera fr i helvete noga..
en 5 meter lter vell mer lagom i mina ron en 10.

Det r fan inte kul att f en massa bind medel i venerna.

Jag skulle avrda dig.

Du tycker allts att jag ska lsa upp dom i fem meter, filtrera och sen sl?
Citera
2012-05-23, 18:18
Medlem
BigFatCones avatar
Det r inte s mycket att det r farligt som att det inte r s behagligt. Jag knner nog ingen som har slagit i sig knappar eller MDMA och faktiskt gillat det.
Citera
2012-05-23, 18:44
Medlem
Nymils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det r inte s mycket att det r farligt som att det inte r s behagligt. Jag knner nog ingen som har slagit i sig knappar eller MDMA och faktiskt gillat det.

Varfr har ingen tyckt om det? Jag har lst vissa sga att sl mdma ska vara riktigt schysst?
Citera
2012-05-23, 19:33
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Varfr har ingen tyckt om det? Jag har lst vissa sga att sl mdma ska vara riktigt schysst?
Nja.. Tvrtom. De flesta tycker att det r rtt vrdelst. Dremot om du slr i dig Methylone (bk-mdma) r det en annan femma. Det r katinon-varianten av MDMA.
Citera
2012-05-23, 19:45
Medlem
Nymils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Nja.. Tvrtom. De flesta tycker att det r rtt vrdelst. Dremot om du slr i dig Methylone (bk-mdma) r det en annan femma. Det r katinon-varianten av MDMA.

Jag vet vad Methylone r! S ni tycker helt serist jag ska ta dom istllet? Vad r det som r vrdelst med att sl e? Jag frstr inte! Inget jag har testat innan har varit smre att sl n att inta p annat vis.
Citera
2012-05-23, 19:49
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Jag vet vad Methylone r! S ni tycker helt serist jag ska ta dom istllet? Vad r det som r vrdelst med att sl e? Jag frstr inte! Inget jag har testat innan har varit smre att sl n att inta p annat vis.
RP ska ju tydligen funka bra p E. Inte testat sjlv, vrt att testas istllet fr IV i alla fall?
Citera
2012-05-23, 19:49
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:

Alla har sagt till mig att det blir ett hemskt rus som inte alls pminner om det ruset vi alla knner och lskar. Alla droger gr sig faktiskt inte bst i venen och det r nnting man som sprutnarkoman borde inse.
Citera
2012-05-23, 19:54
Medlem
Nymils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
RP ska ju tydligen funka bra p E. Inte testat sjlv, vrt att testas istllet fr IV i alla fall?

Nej fan heller! Jag stoppar inte upp dom i rven! D slr jag dom hellre!

Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Alla har sagt till mig att det blir ett hemskt rus som inte alls pminner om det ruset vi alla knner och lskar. Alla droger gr sig faktiskt inte bst i venen och det r nnting man som sprutnarkoman borde inse.

Det finns ingen drog jag har testat som har varit smre att sl!

Det lter i vrigt konstigt att det skulle vara smre, eller att man skulle m "dligt" av att sl e/mdma! Jag har lst i vrigt p forumet dr folk iofs. har slagit mdma kristaller och rankar det riktigt hgt!
Citera
2012-05-23, 21:53
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Nej fan heller! Jag stoppar inte upp dom i rven! D slr jag dom hellre!

Det finns ingen drog jag har testat som har varit smre att sl!

Det lter i vrigt konstigt att det skulle vara smre, eller att man skulle m "dligt" av att sl e/mdma! Jag har lst i vrigt p forumet dr folk iofs. har slagit mdma kristaller och rankar det riktigt hgt!

Min urvalsgrupp r visserligen inte s stor men det r tillrckligt mnga fr att jag sjlv aldrig kommer att f den idn eller rekommendera den.
Citera
2012-05-23, 21:54
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:

Varfr dom inte har gillat det? Fr att dom inte har ftt en schysst upplevelse s klart.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in