• 1
  • 2
2012-05-23, 22:02
Medlem
Nymils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Varfr dom inte har gillat det? Fr att dom inte har ftt en schysst upplevelse s klart.

Ja men vad r det som har gjort att det inte r en schysst upplevelse? Mr dom illa? Spyr dom? Svimmar? Medvestlsa? Tuggar fradga? Ser rosa elefanter? Tror dom kan flyga?
Citera
2012-05-23, 22:18
Bannlyst
Teatade E IV 2 ggr, det var totalt vrdelst,fick rus men det va ver p nstan en gng, anser definitivt att man missar det rus man vill uppn.
Nej t dem istllet!

mvh
Citera
2012-05-23, 22:33
Medlem
Nymils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erasethesun
Teatade E IV 2 ggr, det var totalt vrdelst,fick rus men det va ver p nstan en gng, anser definitivt att man missar det rus man vill uppn.
Nej t dem istllet!

mvh

Tack fr svaret! Ngon annan med liknande erfarenheter?
Citera
2012-05-23, 22:58
Medlem
xanax99s avatar
Det kan vara helt ok att sl E......
Allt beror ju givetvis vilka E och vad mer fr skit det r nerpressat i dina piller.
Har sjlv inte tagit E p typ 10 r s jag har ingen aning om hur dina r i kvalitet eller rus.
Dock har jag slagit E p 90-talet, flertal i stten och uppskattat det. Har sikten att skiten ska ju nd ut i blodet fr att fungera s varfr sabba ngonting annat p vgen dit....
Kan ju dock sga att det finns ingenting som brnt hjrnan s jvla dant som just E iv, mescalin iv brnner venerna det grvsta fr vrigt.....
Dock r det som en fregende talare sade s att ruset r helt annorlunda(skevt) och drmed inte allas cup of tea. Jag har lekt lite och det rcker med det, kommer aldrig mer ta E verhuvud taget utan d istllet Mdma eller nnu hellre Mda.
Ruset r ox som sagt betydligt kortare och du kan ju droppa 2 precis innan du slr 1 fr att inte pltsligt st dr uttrkad.... Slr du flera p en gng s kan du ju vnta med att droppa se vart du hamnar, be en polare pminna dig att droppa efter rushen som kan bli djvulsk...

Ta det lungt..... Be nn vara med att dra ut nlen om det blir tokrush eller nnu bttre skippa iv och droppa. En del upplevelser hade man kunnat vara utan kommer man p senare i livet.
Citera
2012-05-23, 23:00
Medlem
Nymils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xanax99
Det kan vara helt ok att sl E......
Allt beror ju givetvis vilka E och vad mer fr skit det r nerpressat i dina piller.
Har sjlv inte tagit E p typ 10 r s jag har ingen aning om hur dina r i kvalitet eller rus.
Dock har jag slagit E p 90-talet, flertal i stten och uppskattat det. Har sikten att skiten ska ju nd ut i blodet fr att fungera s varfr sabba ngonting annat p vgen dit....
Kan ju dock sga att det finns ingenting som brnt hjrnan s jvla dant som just E iv, mescalin iv brnner venerna det grvsta fr vrigt.....
Dock r det som en fregende talare sade s att ruset r helt annorlunda(skevt) och drmed inte allas cup of tea. Jag har lekt lite och det rcker med det, kommer aldrig mer ta E verhuvud taget utan d istllet Mdma eller nnu hellre Mda.
Ruset r ox som sagt betydligt kortare och du kan ju droppa 2 precis innan du slr 1 fr att inte pltsligt st dr uttrkad.... Slr du flera p en gng s kan du ju vnta med att droppa se vart du hamnar, be en polare pminna dig att droppa efter rushen som kan bli djvulsk...

Ta det lungt..... Be nn vara med att dra ut nlen om det blir tokrush eller nnu bttre skippa iv och droppa. En del upplevelser hade man kunnat vara utan kommer man p senare i livet.

Tack fr det svaret! Att droppa tv och sl en lter perfekt! Det r knappar av rtt schysst kvalite! Minns du hur du lste upp dom? Hur mnga meter vatten och filter eller i pumpen och skaka?
Citera
2012-05-23, 23:10
Medlem
xanax99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nymil
Tack fr det svaret! Att droppa tv och sl en lter perfekt! Det r knappar av rtt schysst kvalite! Minns du hur du lste upp dom? Hur mnga meter vatten och filter eller i pumpen och skaka?

Kommer inte ihg men vatten r jag extremt snl med nr jag lser jmt, sedan innan jag skjuter drar ja in en extra meter typ fr att lindra fr venerna...... Filter r din vn om du inte gillar klegga igen bla venerna och hjrtat(sub, huva), tnk p att du ska leva lnge. Sen r ju alla E olika d det inte direkt r laboratoriemssig standard p tillverkningen och drmed kan ju mngden bindemedel och nnu vrre saker variera enormt.
Citera
2012-05-23, 23:13
Medlem
Nymils avatar
Citat:
Kommer inte ihg men vatten r jag extremt snl med nr jag lser jmt, sedan innan jag skjuter drar ja in en extra meter typ fr att lindra fr venerna...... Filter r din vn om du inte gillar klegga igen bla venerna och hjrtat(sub, huva), tnk p att du ska leva lnge. Sen r ju alla E olika d det inte direkt r laboratoriemssig standard p tillverkningen och drmed kan ju mngden bindemedel och nnu vrre saker variera enormt.

Dra in en meter extra? Med luft? Eller nr du ftt svar? Vad tror du om 3-4 meter fr att lsa upp en? Eller mindre?
Citera
2012-05-23, 23:17
Medlem
xanax99s avatar
Citat:
Dra in en meter extra? Med luft? Eller nr du ftt svar? Vad tror du om 3-4 meter fr att lsa upp en? Eller mindre?

Mitt stt r alltid att anvnda s lite vatten som mjligt fr att lsa skiten i en kopp, behvs det mer fyller jag p med pumpen i koppen tills det r lst sen drar jag i en extra meter for good measure, drar upp i pumpen och skriker skott kommer..... Jag kan bara gissa nu men mer n 2-3 meter skulle jag aldrig kunna tnka mig.

Personligen har jag heller aldrig lst bara en....
Senast redigerad av xanax99 2012-05-23 kl. 23:23.
Citera
2012-05-23, 23:22
Medlem
Nymils avatar
Citat:
Mitt stt r alltid att anvnda s lite vatten som mjligt fr att lsa skiten i en kopp, behvs det mer fyller jag p med pumpen i koppen tills det r lst sen drar jag i en extra meter for good measure, drar upp i pumpen och skriker skott kommer..... Jag kan bara gissa nu men mer n 2-3 meter skulle jag aldrig kunna tnka mig

Hahaha, "skott kommer". Det kan jag lova att jag kommer skrika varje gng jag slr hedan efter! 3 meter lser jag den med, kommer filtrera med cigg filter. nska mig lycka till och jag vill tacka fr dina svar!
Citera
2012-05-24, 16:34
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ja men vad r det som har gjort att det inte r en schysst upplevelse? Mr dom illa? Spyr dom? Svimmar? Medvestlsa? Tuggar fradga? Ser rosa elefanter? Tror dom kan flyga?

Ja, i stort sett det du rknar upp. Jag vet ett par som har ftt tokngest och i stort sett rakt motsatt effekt.
Citera
2012-05-24, 16:39
Medlem
CB_smokers avatar
Har aldrig krt IV ht men har av vnner hrt att MDMA inte r att rekommendera.

Det slr helt enkelt inte lika bra som om man bombar det. Man kan t.o.m. m dligt av det...
Citera
2012-05-24, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Ja, i stort sett det du rknar upp. Jag vet ett par som har ftt tokngest och i stort sett rakt motsatt effekt.
Det dr kan jag hlla med om till 100%, nr jag vl fick tag p E fr frsta och enda gngen fr 1r sedan ungefr nr jag skt allt jag kom ver s var det typ det vrsta jag varit med om.. panikngest, skakig och huvudvrk var vad jag fick av att lsa upp 2 stycken och min polare svalde sina 2 och han mdde som en gud sa han.. han hade testat flera gnger innan och sa att det var riktigt bra knappar s det var inget dligt skit heller jag skt i mig. var tvungen att kasta i mig 10mg xanor och 4mg ikto och ett gng valium s gick det ver..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in