• 1
  • 2
2012-06-05, 21:18
Medlem
Ok!

Grym feedback!

Får bli en ray! Men nästa fråga blir då vart jag ska köpa den? Ska man stödja medimarkt, elgiganten eller netonnet? Det är dom som jag har närmast. Och all har samma pris eftersom dom har prisgaranti. Vem har bäst kundservice vid garanti osv.? Vem rekomenderar ni? Eller finns det någon annan man borde köpa från..
Citera
2012-06-06, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av menace66
Vem har bäst kundservice vid garanti osv?
Ingen av dom. Detta tar du med Sony Ericsson direkt. Välj den butik som ligger närmst bara.
Citera
2012-06-06, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mysdavey
Ingen av dom. Detta tar du med Sony Ericsson direkt. Välj den butik som ligger närmst bara.
Sony Ericsson har väl inga butiker?
Citera
2012-06-06, 19:41
Medlem
Han menar nog att jag ska köpa i närmaste butik bara. Sen att man kontaktar sonyericsson direkt vid reklamation!

Men det enklaste måste väl ändå vara att lämna in den i butiken om det blir nåt fel? Orka kontakta ericsson och stå för frakt och grejer själv. Därför vill jag veta vem man ska köpa av. Vem bemöter sina kunder bäst, och är värda mina pengar?
Citera
2012-06-06, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaymano
Sony Ericsson har väl inga butiker?

Citat:
Han menar nog att jag ska köpa i närmaste butik bara. Sen att man kontaktar sonyericsson direkt vid reklamation!
Precis
Citat:
Men det enklaste måste väl ändå vara att lämna in den i butiken om det blir nåt fel? Orka kontakta ericsson och stå för frakt och grejer själv. Därför vill jag veta vem man ska köpa av. Vem bemöter sina kunder bäst, och är värda mina pengar?
Därav välj den närmsta butiken. Det spelar ingen roll hur butiken bemöter dig då de får 0:- av dig vid fel på telefonen. De får skicka in skiten på reparation, för det måste dom, men alla kostnader och all garanti står Sony Ericsson för. Alltså; välj den närmsta butiken så blir det minst jobbigt när telefonen går sönder. Butiken är bara en mellanhand.
Citera
2012-06-12, 01:37
Medlem
Hassizles avatar
Alcatel One Touch 995 och ZTE Blade II är några billigare smartphones som jag sett det senaste. Kostar 1499 respektive 1595 på comviqs hemsida!
Citera
2012-09-18, 11:33
Medlem
Alcatel One Touch 995 finns på icamaxi med mobilsurf 1 år inkluderat. Hur fungerar det? Måste man använda deras kontantkort då, tänkte nämligen låsa upp telefonen annars och använda någon annan operatör. Har comviq bra priser annars om man varken pratar eller smsar så mycket?
Citera
2012-09-20, 14:53
Medlem
Adobes avatar
Köp ingen htc wildfire s iallafall, det suger arsle p.g.a det lilla internminne det har.
Sony Xperia S skulle jag köpt, men osäker om att slänga iväg 3k (eller 6k för 2 år med abonnemang) för en mobil just nu.
Citera
2012-09-30, 20:16
Medlem
billybombs avatar
Lånar tråden då jag är i samma situation just nu. Letar efter en Android för runt 2000 kronor, används mest till musik, surf och allmänt tidsfördriv på tunnelbanan. Kameran måste kunna filma bra också. Behöver inte vara sprillans ny men helst inte använd så jättemycket.

Bästa alternativet jag hittar just nu verkar vara en väldigt lite använd Sony Xperia S för 2000, låter det som en bra deal eller finns det andra bättre alternativ som passar mig?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in