• 14
  • 64
  • 104
  • 113
  • 114
2024-10-14, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lidden
Det är inte bara grafiken, jag skulle tro det största problemet är minnet. CDPR skulle inte ha släppt spelet på ps4/xbox one till att börja med. De förlorade så mycket goodwill på hur kasst spelet var på de konsolerna plus kostnaden för allt jobb de var tvugna att lägga ner efter släpp för att det skulle bli spelbart.
Folk borde ha lärt sig vid detta laget att vänta ett år efter släpp. Priset har gått ner, alla buggar fixade, nya dlc på ingång etc.
Citera
2024-10-14, 19:03
Medlem
NioLivs avatar
Ok får testa helt enkelt, är ju ganska billigt begagnat.
Tack för svar.
Citera
2024-10-14, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Afrikanos
Folk borde ha lärt sig vid detta laget att vänta ett år efter släpp. Priset har gått ner, alla buggar fixade, nya dlc på ingång etc.

Ja detta gäller väl i princip alla nya spel? Ok, Baldurs Gate 3 var väl relativt buggfritt men annars är detta standard. När nästa Dragon Age kommer kommer jag definitvt vänta ett par månader.
Samma med nästa Elders Scroll och Fallout.
Citera
2024-10-15, 07:51
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TageBanan
Ja detta gäller väl i princip alla nya spel? Ok, Baldurs Gate 3 var väl relativt buggfritt men annars är detta standard. När nästa Dragon Age kommer kommer jag definitvt vänta ett par månader.
Samma med nästa Elders Scroll och Fallout.
Beror väldigt mycket på vilken utvecklare. Finns ett par "safe cards". Rockstar, Capcom, From Software, Nintendos förstapartsstudios, Naughty dog, Santa Monica, Suckerpunch etc.
Citera
2024-12-25, 20:34
Medlem
liddens avatar
LegacyKillaHD spelar orginalversionen på ps4. Jävlar vad kasst det var, jag spelade på PC och hade nästan inga problem. Visste det var dåligt på konsol, men det där borde inte släppts.
Citera
  • 14
  • 64
  • 104
  • 113
  • 114

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in