2020-12-17, 11:28
Medlem
Nimars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4ver1ck
JA! Varfr finns inte mjligheten att spela arkadspelet Roach Race? Fan, vilken missad mjlighet!
Ville spela det s fort jag sg den, blev s besviken r jag upptkte att det inte gick
Citera
2020-12-17, 12:00
Medlem
Grodriddares avatar
Kom ur prologen efter 15 (!) timmars spelande, och satan vad spelet ppnades upp. lskar designen och atmosfren i Night City. Jag lr spela klart det med min Nomad och sen vnta ett halvr p att de patchat bort det vrsta och fixat performance. Det finns ett riktigt bra spel under alla problem.
Citera
2020-12-17, 12:21
Medlem
guderis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grodriddare
Kom ur prologen efter 15 (!) timmars spelande, och satan vad spelet ppnades upp. lskar designen och atmosfren i Night City. Jag lr spela klart det med min Nomad och sen vnta ett halvr p att de patchat bort det vrsta och fixat performance. Det finns ett riktigt bra spel under alla problem.

Ja det skulle vara intressant att veta hur mnga av dom som kritiserar spelet fr att inte vara levande etc som faktisk ens tagit sig igenom det mer linjra och begrnsade act1.
Citera
2020-12-17, 14:15
Medlem
bringeroflights avatar
Citat:
Ungefr dr jag r. Precis kommit frbi Reeves och det verkar bara bli bttre och bttre. Nu fr man lite bttre grepp om vad spelet handlar om. I brjan var det lite oklart varfr man flyttade till staden.
ppnade lite svagt, gillar egentligen fantasy rpgs bst, men detta r bra. Lite svrt att f grepp om alla val i karaktrsutvecklingen men det ger sig skert och ger omspelningsmjlighet. Jag har inte riktigt klart fr mig vad som r bra eller egentligen vilken vg jag ska g men satsar mest p reflex och revolver nu.
Citera
2020-12-17, 15:59
Medlem
Big Bosss avatar
Citat:

Klarade spelet p cirka 55 timmar o har nd en del saker oupptckta enligt achievements. Vntar med nsta genomspelning nr next gen patchen slppts.
Citera
2020-12-17, 17:22
Medlem
takeitchills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bestick
Har inte rushat ngonting alls. Har tagit god tid p mig. Main story r vldigt kort.

"Rollspela"... Detta r mer en looter shooter. Lite Deus Ex. Lite Watch Dogs. Men s klart, det beror p vilken stil man kr. Jag har mest krt full assault... Men det r vl inte "rtt" stt att kra p enligt dig. Kom ner frn din hga hst.

Du vet vl att side missions pverkar main missions? Att du bara spelar main missions s missar du mycket. En stor del av det roliga innehllet r ju de olika side missions man kan gra.
Citera
2020-12-17, 21:44
Medlem
MachineHeadXXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guderi
Vad gller trdglitchen, har du provat installerat de senaste drivisarna till grafikkortet?
Aha, tack fr den!
Citera
2020-12-17, 22:31
Medlem
XtraXs avatar
Gamereactor har gjort en ny recension av konsolversionen.

https://www.gamereactor.se/recension...b515f0ec5e01f9
Citera
2020-12-18, 05:57
Medlem
PrinceMeandors avatar
https://www.youtube.com/watch?v=b3nA29jgJB8

Sony plockar bort spelet frn Playstation Store helt Sjlv har jag redan gjort en refund. Om spelet r frdigt i februari s kan jag betala fr det d
Citera
2020-12-18, 06:41
Medlem
MrMarios avatar
Brjar trilla in en del 5or, 6or och 7or nu. Har inte spelat det mycket, men knns nrmare sanningen n de amerikanska sajternas frvntat bombastiska 10/10.
Var dock aldrig srskilt hype p spelet. Jag gillade Witcher 3, men hyllar inte spelet som tidernas bsta som somliga gr. Det har mnga bra grejer, men det r lngt ifrn s fantastiskt som vissa framstller det. Det r dock det enda bra spelet som CD Project gjort, s frstod aldrig hypen kring Cyberpunk. Visste att det skulle bli ett uppblst luftslott som levererar brdsmulor av vad som utlovats. Det blir nog ett helt okej action rpg nr det lagats frdigt om ett halvr, d ska jag spela det ordentligt. Frvntar mig inga mirakel dock, i grund och botten s r spelet uppenbarligen vldigt grunt och ytligt jmf. med vad somliga som verkar ha frvntat sig att f leva sig in i nn sorts Blade Runner-storhet i spelform.
Citera
2020-12-18, 08:10
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMario
Brjar trilla in en del 5or, 6or och 7or nu. Har inte spelat det mycket, men knns nrmare sanningen n de amerikanska sajternas frvntat bombastiska 10/10.
Var dock aldrig srskilt hype p spelet. Jag gillade Witcher 3, men hyllar inte spelet som tidernas bsta som somliga gr. Det har mnga bra grejer, men det r lngt ifrn s fantastiskt som vissa framstller det. Det r dock det enda bra spelet som CD Project gjort, s frstod aldrig hypen kring Cyberpunk. Visste att det skulle bli ett uppblst luftslott som levererar brdsmulor av vad som utlovats. Det blir nog ett helt okej action rpg nr det lagats frdigt om ett halvr, d ska jag spela det ordentligt. Frvntar mig inga mirakel dock, i grund och botten s r spelet uppenbarligen vldigt grunt och ytligt jmf. med vad somliga som verkar ha frvntat sig att f leva sig in i nn sorts Blade Runner-storhet i spelform.
Uhm, Witcher 1 och 2.

Kam sga att Witcher 1s sreidssystem inte faller alla i smaken, men det r verkligen inget dligt spel.

Sen har vi W2 som verkligen inte r dligt.
Citera
2020-12-18, 11:34
Medlem
B. Mystics avatar
Jag funderar p alla de hr gamers som kritiserat crunching i spelutveckling och som mer eller mindre tvingat spelutvecklarna att sluta med det ngrar sig nu?

Kanske de kan st ut med att spelutvecklarna crunchar s lnge de fr ett ngorlunda frdigt spel.

P samma stt som de blundar fr allt barnarbete som utvas fr att kunna tillverka deras mobiltelefoner
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in