Svara
2012-05-31, 10:18
Medlem
Första tripprapporten ever.. Så "be nice"

Kön: Man
Ålder: 25-30

Skall försöka lägga en liten snabb bakgrundshistoria för att bättre förstå situationen.

Jag har sen ca 3 månader tillbaka helt släppt CB rökandet. Av 2 anledningar, det gick för långt helt enkelt och att jag träffat den underbaraste varelse jag någonsin stött på.
Hon är inte antidroger å vi har tagit mdma och rökt tsmn, hon är dock inte så överförtjust i CB.
fick tag på runt ett gram av en polare (vill inte köpa större mängder).

Fredagkväll.
Hon skall upp å jobba dan efter så vi går å lägger oss runt 11 tiden.
Jag har toksvårt å somna ligger å pendlar mellan vaket å halvvaket. det är riktigt obehagligt..
Kommer på att jag har ju lite CB hemma, de hade löst mitt sömn problem.
Till d hela hör att jag lovat att inte röka det den dagen, så ligger å försöker somna i ca 45 min till.
Det går inte alls..
Så går upp å rullar en liten, (vilket visa sig va rätt potent/jag e ovan)
Ställer mig i fönstret å röker å kikar på bilarna som åker förbi..

När det börjar slå sätter jag mig vid datorn.
Har riggat med hörlurar och lite jordgubbskräm.
Tänkte kolla på nåt avsnitt av argasnickarn eller nåt annat mindless, för att sen krypa tillbaka ner i sängen å somna.
Då hör jag hur hon nästan viskar mitt namn från sängen, hör inte riktigt vad så jag svamlar fram nåt i stil med, "jaja gumman jag e här sov nu jag skall va tyst.."
Sätter mig till ro igen, då hör jag mitt namn igen å hon ber mig att komma till sängen..

Väl vid sängen så sätter jag mig på knä på golvet.
Hon börjar berätta att hon haft en hemsk å väldigt verklig mardröm. (drömmen finns i slutet av texten om man vill läsa den nu på direkten)
jag får så grymt dåligt samvete att jag är stukad å inte kan vara där 100% för henne.. så jag känner att jag måste berätta att jag har rökt.
Gör detta å får ingen mer reaktion på det än att hon har hört vad jag sa.
Lägger mig i sängen på rygg. hon kryper upp på mitt bröst å börjar berätta sin dröm.
Då förstår jag inte riktigt vad som komma skall så jag lägger mig där å njuter av att ha henne på mitt bröst å lyssnar på hennes dröm som först är väldigt fascinerande.
Men så fort jag förstår att hon är verkligen uppskakad så börjar jag verkligen känna mig obekväm med att inte vara nykter.

Den är så detaljerad å flippad så jag börjar ju självklart bängtolka å läsa massa konstiga saker i det hon säger.
Försöker bara att slappna av å lyssna på henne, får för mig att det bästa är nog om jag är tyst å hon får prata.
Efter en stund så blir jag helt jävla stensäker på att detta är ett test för hur jag skall handla i en krissituation när jag är bäng.
Övertänker å ligger stel som en pinne å vet inte hur fan jag skall reagera.
paniken sprider sig sakta i kroppen och jag vet varken ut eller in..

Då kommer ett välkommet avbrott.
Hon går på toaletten.
Jag försöker rensa min skalle. Självklart genom att göra diverse gymnastiska övningar i sängen så jag lär sett ut som en totalt jävla grottmongo.
Dock så fungerar detta till en stor del.

Hon kommer tillbaka och berätta hela drömmen igen, med vissa tilllägg.
Jag är fortfarande väldigt fascinerad av att hon kommer ihåg allting så detaljerat.
Känner mig återigen helt hemsk för att inte riktigt hänga med till hundra % på vad som händer.
Säkerheten på att detta skall va nåt test är nu borta, att hon berättade samma historia igen försäkrade mig om detta på nåt konstigt vis.

Efter en stund så kan jag självklart inte hålla mig å börjar försöka förklara mina "drömtydningar" för henne. dom e självklart asflummiga å jag kan inte förklara dom närmare överhuvudtaget.

Underbar som hon är så är hon självklart genuint nyfiken på vad jag säger å börjar fråga massa saker, jag kan inte ge några vettiga svar
Jag vill heller inte låta för "pårökt" vilket jag uppenbarligen katastrofalt misslyckas med.
För nånstans i detta utbrister hon lite glatt "haha fan va bäng du e" å fortsätter sin historia.
Då dyker det dåliga samvetet på igen. Helvete va CB å dåligt samvete är en dålig kombination. Enda man kan göra är att göra ingenting typ..
Min lösning på det hela är att bara ge henne så mycket kroppslig närhet å kramar som jag kan.

Hon kommer på att hon vill skriva ner sin dröm. jag studsar iväg å hämtar block å penna helt jävla överlycklig över att jag kan hjälpa henne på något sätt.
Sätter mig på sängkanten å tittar när hon skriver, Att se henne så totalt fokuserad så länge på någonting (det händer inte så ofta :P) är fascinerande.
Bara sitter å njuter av att titta på henne när hon skriver. Sitter å läser det hon skrivit å blir återigen fascinerad över hur i helvete hon kan komma ihåg allting så detaljerat. (oj va frekvent användning av ordet fascinerad det blev :P )

Tillslut så somnar jag in, har legat å verkligen hållt mig vaken så länge jag kunnat. Som sagt så va ju anledningen till den lille nattlige hövdingen att somna å det funkade kanon

Skall tilläggas att hon bara skrattade åt mig när jag ojjade mig över dåligt samvete dagen efter

Drömmen: ordagrant avskrivet, så gnäll inte på gramatik osv, detta skrevs mitt i natten.
(skall tilläggas att när den berättades så var det mer detaljer å mer utsvängnignar är i den nerskriva versionen och att min fantasi gjorde allting väldigt målande)

Drömmen finns i spoilern

Senast redigerad av Trocaderodeluxe 2012-05-31 kl. 10:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in