Citat:
Ursprungligen postat av tildiz
Nej men iaf en klan som är emot fördomarna och efter många speltimmar kändes det som om jag kommit fram till att det inte är så många killar som respekterar att tjejer spelar cs och tror inte på mig när jag säger att jag jag är en tjej. Självklart kan det ju vara killar också, som jag skrev. Men skulle gärna vilja vara med i en sån sorts klan.
Jag tror att om man vill vara med i en klan och bryta fördomar är de nog bättre att trya till en klan med kanske en till tjej och resten killar, jag tror att de också är en fördom att tjejer inte vill spela med killar och även du söker ju en kvinnlig klan.
Många tjejer klagar ju t.ex på att tjejer inte möter killar i spel om man ser på toppspelarna, tror att ZaaZ sa i någon intervju att hon är bättre än alla killar och att killarna är rädda att förlora och blabla, men det är ju inte så det är uppbyggt, det har ju alltid varit så att killar möter killar och tjejer möter tjejer, enklast att bryta den trenden borde väl således vara att skapa en klan med både killar och tjejer, då skulle inte klanen kunna kategoriserar som antingen tjej eller kill klan.