Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-06-10, 01:53
Medlem
Får ursäkta för eventuella stavfel då jag skriver detta med smått darrande fingrar.

Hade knäppt någon öl och rätt som de är så ringer mobilen. Det är en god väns tjej, hon hade tydligen varit på en fest på ena sidan av stan och hon bor på andra sidan. Dryga 7 km skulle jag misstänka för fot från festen enda hem till henne.. Märker att hon är lite smått berusad och hon frågar om jag skulle kunna göra henne sällskap iallafall 3/4 av vägen och resterande vägen skulle hennes bror möta upp. Jag sa självklart ja och tog en mindre burk ''pepparspray '' (färgar och förblindar) och la den i fickan. Jag började traska mot platsen vi skulle mötas på, träffar henne och vi börjar sedan vandra hela vägen till hennes hem. Eftersom det har skett två våldtäkter för bara några veckor sedan så är hon riktigt rädd och skraj över alla mörka gångvägar som det finns skog runtom. Jag gör mitt bästa och försöker lugna henne och förklarar att det är ingen fara och att ingen skulle våga ge sig på oss.

Vi börjar närma oss villaområden igen, bara några meter med skog kvar nu. Hon ringde sin bror som började gå för att möta upp. Vi kramas och säger hejdå. Den resterande delen av skogen består mest av stora buskar och jag tänkte att inte en jävel skulle sitta där direkt och trycka.
Men rätt som det är så hör jag ett skrik. Vänder mig direkt och börjar springa, hinner fram och ser hur någon hyffsat stor runt 1,90 minst och smal håller tag i henne bakifrån. Jag far fram med sprayen och nycklarna i handen och tömmer hela burken i hans ansikte, kom en hel del i hennes nacke märkte jag men vid stunden så styrdes jag av mitt adrenalin. Han släpper tag och går åt vänster med ryggen fortfarande emot mig, då skriker jag att hon ska springa till sin bror och hämta hjälp. Hon börjar springa samtidigt som jag hör gråt och flämtningar. Detta tände en sorts stubin inuti mig.

Nu hade mannen vänt sig om och skulle försöka fly in i skogen igen men jag hinner få in en spark på hans bakredel av låret så han faller till marken. Jag tar ringen på nycklen och formar som ett knogjärn på ena fingret och slår allt jag har rätt i bakhuvudet på han. Han försöker resa sig upp efter smällen men då måttade jag en spark rätt i ryggen/rumpan på honom så han for framåt.
Nu efteråt kände jag att det hade räckt där och sedan tagit något sorts polisgrepp men jag löpte amok och gick fullt ut. Gav han en rätt rejäl spark rätt i tinningen så han troligtvis tuppade av och sedan avslutade jag med en spark mot revbenen. Vid detta tillfälle var hans ansikte blodigt på högra sidan vid örat. Jag lät han ligga där nästan vid gångvägen/busken och gick ut på gångvägen och väntade på hennes bror. Men dom kom aldrig så jag vart nojig om jag skulle ringa polisen och förklara men jag vågade inte då jag säkert skulle åka dit för övervåld. Så jag började små jogga hemåt.

Kom hem för ungefär 20 minuter sedan, har slängt kläderna i tvätten och kastade burken i en allmän soptunna. Hela nyckelringen är tvättad med handsprit.
Har ringt henne och hon mår bra men omskakad och jag har berättat vad jag har gjort och hon delar samma tanke att jag kommer åka dit på vad har gjort mer än vad våldtäktsmannen skulle gjort.

Har en sån fruktansvärt ångest. Vet inte vad jag ska göra. Förstår att folk kommer tycka illa om mig men kunde inte kontrollera mig vid tillfället. Jag är någon som annars ALDRIG brukar slåss utan det har bara hänt när man gick i lågstadiet. Men kan tända till om det är riktigt grovt men det har jag inte gjort på flera år.

EDIT: Om GM ligger kvar eller något liknande vet jag inte. Tänker inte gå tillbaka förrens imorgon i ljuset och kolla.
Senast redigerad av stirrastelt 2012-06-10 kl. 01:58.
Citera
2012-06-10, 02:00
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Vad ska vi diskutera?

Citat:
Ursprungligen postat av stirrastelt
Förstår att folk kommer tycka illa om mig men kunde inte kontrollera mig vid tillfället.

Du gjorde helt rätt, du kommer inte bli illa omtyckt utan du kommer bli älskad Våldtäktsmän förtjänar stryk.
Citera
2012-06-10, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Vad ska vi diskutera?

Du gjorde helt rätt, du kommer inte bli illa omtyckt utan du kommer bli älskad Våldtäktsmän förtjänar stryk.

Diskutera och diskutera, undrar nog mest om någon har ett bra råd eller någon aning om vad det skulle kunna bli för konsekvenser om jag nu förmodan skulle anmäla detta (hon också) och GM möjligtvis är död (?) eller något liknande. Jag vet inte.
Citera
2012-06-10, 02:03
Medlem
Danro80s avatar
Släpp ångesten direkt! skitbra gjort, du kanske räddade din tjejkompis liv (fysiskt/psykiskt)
Personligen så tycker jag INTE att du ska ringa polisen, och jag hoppas verkligen att du klarar dig undan så du inte åker dit på detta.

Sen får man ju även hoppas att våldtäktsmannen får bestående men.
Citera
2012-06-10, 02:05
Medlem
TheKickss avatar
Ring polisen och berätta vad som har hänt. Det är bättre att de hittar honom och du kanske blir dömd för misshandel än att han ligger där och dör och de börjar leta efter en mördare.
Citera
2012-06-10, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danro80
Släpp ångesten direkt! skitbra gjort, du kanske räddade din tjejkompis liv (fysiskt/psykiskt)
Personligen så tycker jag INTE att du ska ringa polisen, och jag hoppas verkligen att du klarar dig undan så du inte åker dit på detta.

Sen får man ju även hoppas att våldtäktsmannen får bestående men.

Har försökt tänka i dem tankebanorna också men har börjat tänka på att han skulle nu gå fri och ingen annan mer än jag och hon vet om att han finns där runt omkring och kunna varna..
Citera
2012-06-10, 02:06
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Diskutera och diskutera, undrar nog mest om någon har ett bra råd eller någon aning om vad det skulle kunna bli för konsekvenser om jag nu förmodan skulle anmäla detta (hon också) och GM möjligtvis är död (?) eller något liknande. Jag vet inte.
Du kunde ju kollat om personen hade puls, det hade ju varit snällt mot honom iaf
Citera
2012-06-10, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheKicks
Ring polisen och berätta vad som har hänt. Det är bättre att de hittar honom och du kanske blir dömd för misshandel än att han ligger där och dör och de börjar leta efter en mördare.

Går det möjligtvis att tipsa? Att man kör '' har hört från en kompis-kompis-kompis '' att en man ligger blodig i skogsdungen?
Citera
2012-06-10, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Du kunde ju kollat om personen hade puls, det hade ju varit snällt mot honom iaf

Den tanken fanns inte ens, ville bara skada honom så mycket som möjligt..
Citera
2012-06-10, 02:09
Medlem
Nlesjems avatar
Varför berättar du " här", retorisk fråga.
BTW,bra gjort!
Citera
2012-06-10, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nlesjem
Varför berättar du " här", retorisk fråga.
BTW,bra gjort!

Utveckla gärna. Om du menar varför jag frågar här på Flashback så är det för att det finns en god samling av olika människor med en hel del åsikter som man kan dra nytta/kunskap av.
Citera
2012-06-10, 02:14
Medlem
Danro80s avatar
Citat:
Den tanken fanns inte ens, ville bara skada honom så mycket som möjligt..

Om han dör så är det ju såklart något positivt och du har gjort samhället en tjänst. dock tråkigt om du åker dit på det och får skaka galler.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in