2012-06-14, 11:36
Medlem
S nn snubbe kommer frn Irak/Somalia/Afghanistan/ellervarfansomhelst, och tv r senare sitter han p frsta parkett? Hur funkar det egentligen? Gick de ner och valde ut nn? Man undrar om det r prinsessan eller hennes man som ville ha nn...
Citera
2012-06-14, 11:42
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freddolino
Ja, sant!

Kanske gr att hitta ngon kandidat hr d http://gd.se/nyheter/sandviken/1.241...eDate=20101101

Citat:
Via en bekant i Tensta fick Abdi Osman kontakt med Tord Magnusson. Tord Magnusson r knd fr den breda allmnheten i Sverige fr att han r gift med prinsessan Christina
http://gd.se/nyheter/sandviken/1.241...eDate=20101101
Ja den dr somaliern Abdi stmmer in bra, 19 r och boendes i Spnga.
Citera
2012-06-14, 11:43
Medlem
Oformads avatar
Tycker det r vldigt konstigt att de verkar utgr ifrn att Diademet r i vattnet, det troligaste mste ju nd att han inte slt det n och istllet gmt det ngonstans.
Citera
2012-06-14, 11:45
Medlem
Kontaktpersons avatar
Allts, det hr r ju bara ytterligare ett exempel p att de flesta utomeuropeiska raser som importeras r genetiskt onda och vidriga i sitt tnkande och handlande. Han kommer ensam till Sverige och fr bo med verklassen. Han hade frmodligen en tillvaro som var/r mycket bttre stlld n medlesvensken och drtill skerligen stora mjligheter att "bli" ngot vettigt i livet. Vad gr han? Jo, efter tv r kan han inte motst den lilla djvulen i hand hjrna och stjl smycken fr 850K frn sina varmhjrtade, vlkommnande nya frldrar. Sljer delar av det fr en spottstyver till sin langare fr att tillgodose till drogbehov. Sen gr han frn verklasslyan p slottsbacken fr att festa p Stureplan, betalt av Svenska arvsklenoder. Oj, glmde visst diademet i innerfickan, sch, kastar skiten ver bron. Orka ha med den nr man ska ut och festa.

Lilla jvla negerjvel. Stt han p ett plan och sparka ut honom ver puntland.
Senast redigerad av Kontaktperson 2012-06-14 kl. 11:48.
Citera
2012-06-14, 11:48
Avstngd
Niggerss avatar
Verka som Bernadotte ocks ville ha en liten Neger vid hovet precis som Gustav III .

Men Bernadotte lilla husneger Ahmed Abdirahman var bara en simpel tjuv.

Snacka om att brnna broar, hr fr ett skggbarn mjlighet av f "medlemmar" ur kungafamiljen som mentor ( Vad allt det innebr i form av drrppnare ) och sedan stjl man smycken fr runt 1 miljon bara fr kpa lite grs.
Senast redigerad av Niggers 2012-06-14 kl. 12:13.
Citera
2012-06-14, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kontaktperson
Allts, det hr r ju bara ytterligare ett exempel p att de flesta utomeuropeiska raser som importeras r genetiskt onda och vidriga i sitt tnkande och handlande. Han kommer ensam till Sverige och fr bo med verklassen. Han hade frmodligen en tillvaro som var/r mycket bttre stlld n medlesvensken och drtill skerligen stora mjligheter att "bli" ngot vettigt i livet. Vad gr han? Jo, efter tv r kan han inte motst den lilla djvulen i hand hjrna och stjl smycken fr 850K frn sina varmhjrtade, vlkommnande nya frldrar. Sljer delar av det fr en spottstyver till sin langare fr att tillgodose till drogbehov. Sen gr han frn verklasslyan p slottsbacken fr att festa p Stureplan, betalt av Svenska arvsklenoder. Oj, glmde visst diademet i innerfickan, sch, kastar skiten ver bron. Orka ha med den nr man ska ut och festa.
bortsett frn det rasistiska, fr jag lov att hlla med dig. mycket lgintelligent av honom att frstra sina mjligheter och behandla hans vrdfamilj shr illa fr han kan ju knappast ha trott att detta p ngot stt skulle gynna hans framtid.
Senast redigerad av scheutz 2012-06-14 kl. 11:59.
Citera
2012-06-14, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spoiler
Att han slngde diademet i sjn lter inte s troligt, nej.

Nej, han har inte slngt ngonting i sjn. Han har plockat isr diademet och slt det i bitar. Man behver inte vara dum bara fr att man r kriminell.
Citera
2012-06-14, 11:50
Medlem
spoilers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oformad
Tycker det r vldigt konstigt att de verkar utgr ifrn att Diademet r i vattnet, det troligaste mste ju nd att han inte slt det n och istllet gmt det ngonstans.

Jo, ngon kommer skert snart att pressa pengar av kungahuset eller frskringsbolaget fr att lmna tillbaka det.
Citera
2012-06-14, 11:53
Avstngd
Niggerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefansson1
Nej, han har inte slngt ngonting i sjn. Han har plockat isr diademet och slt det i bitar. Man behver inte vara dum bara fr att man r kriminell.

Fr att citera Aftonblads artikeln :

Efter festen gick han in mot stan fr att festa. I frhr berttar han hur han stannar till p Riksbron, *efter Riksdagshuset, och kastar psen med diademet i Stockholms strm.
Citera
2012-06-14, 11:54
Medlem
Zentowers avatar
Det r en komplicerad historia. Totte brukade bra diademet i sngkammaren, s grabben hade sklart full koll p var det frvarades... Antagligen glmde Totte lsa skpet efter en het natt.
Citera
2012-06-14, 12:04
Medlem
Hulkapulkas avatar
Ja, frgan r om Tord och hans fru fattar att de r blgda. Skulle nog inte tro det. De har uppfostrats till icke-tnkande Bamsemnniskor som vill tro gott om alla och som snker garden. Jag sger inte att man inte skall tro gott om alla men det r ett tecken p brist p utbildning att inte fatta att kulturer r olika. Mantrat hos Bamsemnniskor r att sga att uppfattade skillnader r "frdomar".

Knner man till skillnaderna r det mycket lttare att umgs mellan olika kulturer utan att man skall behva bli lurad men blundar man fr man faktiskt skylla sig sjlv.
Citera
2012-06-14, 12:05
Medlem
spoilers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefansson1
Killen hade bara tur att rka p ngra som behver framst som politiskt korrekta och rika nog att ha rd med det. Fr fam. Magnusson handlar det ocks om att samla p sig s mycket positivt som mjligt fr att fredas i media.

Folkpartister hller samman - frn en gammal Staffan Heimerson-krnika:

"Ni minns frn min senaste kolumn, att Bengt Westerberg ringde mig och frsvarade sitt ordfrandearvode i Rda korset om 800 000 kronor. P en blogg frtydligade han att jag har inget pensionsavtal och tar inte ut ngra traktamenten. Jag fr inte heller ngot avgngsvederlag om jag avgr eller blir avsatt. Arma karl!

Westerberg understrk fr mig, att ven prinsessan Christina var vl avlnad, nr hon var RK-ordfrande. Hon uppbar 75 procent av generalsekreterarens ln. Jag trodde honom inte. Men strax kom ett mejl frn RK:s informationsavdelning: Christina Magnusson fick inget avgngsvederlag frn Rda Korset nr hon slutade som ordfrande 2002. Dock fick hon i egenskap av ordfrande arvode under sina sista tre r som ordfrande p sammanlagt 1 738 463 kronor.

Mejlet avslutades med en slogan: Hjlpen nr fram!"

http://www.aftonbladet.se/nyheter/ko...cle11923770.ab
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in