2012-06-15, 23:46
Bannlyst
Jag vill köpa en mobil men jag vet inte vilken som är bäst. Jag funderar på Nokia eller
Sony Ericsson men kan inte bestämma mig.

Har ni tips och råd på vilken mobil jag ska köpa?
Citera
2012-06-15, 23:50
Medlem
regndroppens avatar
Om du bara ska ringa och smsa med telefonen så kan du ju köpa en Nokia 3310.
Citera
2012-06-15, 23:52
Medlem
bigknigts avatar
Hur mycket kan du spendera på en ny mobil?
Citera
2012-06-15, 23:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bigknigt
Hur mycket kan du spendera på en ny mobil?

ca 2000 kr.
Citera
2012-06-16, 00:30
Bannlyst
kom ihåg att om du är 18år,blond och tjej är det inofficielt olagligt att ha Iphone
Annars är det skönt att man inte är ensam om att inte ha Iphone.
Citera
2012-06-16, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmandasLekstuga
ca 2000 kr.
Köp en Sony Ericsson Xperia Ray. Kostar strax under 2000 kr.
Citera
2012-06-29, 21:58
Medlem
Attjagorkars avatar
Då denna tråd verkar ha gjort sitt så lånar jag den istället för att göra en ny tråd.

Hjälp mig hitta rätt mobil!

Jag har nu bestämt mig för att köpa en smartphone men jag är helt vilse i den mobila djungeln, så jag skulle behöva lite hjälp!
Anledningen till att jag väljer att köpa en smartphone är för att min nuvarande mobil är väldigt seg, och jag har länge varit intresserad av att köpa en smartphone. Kameran är viktig då jag väljer att köpa en mobil istället för att köpa en separat kamera, jag tycker att kvalitén på iphone kort är helt ok, den kameran ligger väl på 8mpix? Så en snarlik kamera vill jag ha.

Jag vill såklart ha internet så att telefonen kan användas som annat än just ringa och fotografera med. Batteritiden på Iphone 4S bla har ska vara kort enligt en vän som äger en, så därför funderar jag på att välja bort den. Samtidigt har jag hört att Glalaxy ska ha kort batteritid, om det stämmer vet jag inte. Jag vill ha en ok batteritid helt enkelt.

Abbonnemang är också en grej som jag är osäker på. Jag kan tänka mig ett abbonnemang men då skulle jag vilja sätta ett tak för hur mycket jag kan ringa/smsa för per månad, undrar då om det är möjligt. Undrar även vilket bolag man ska välja, Telia? Tre?

Prisklass spelar ingen större roll, såklart vill jag inte betala överdrivet mycket men jag vill ha kvalité för pengarna, jag har känslan av att det finns väldigt många budget versioner av smartphones just nu.

Skulle vara jätte tacksam om ni kunde komma med lite förslag!
Tack på förhand.
Senast redigerad av Attjagorkar 2012-06-29 kl. 22:01.
Citera
2012-06-29, 22:04
Medlem
2000kr?, vänta o köp Sony Xperia GO.. Snygg lur som kommer i färgen gul, svart & ?rosa?

Jag funderar på den, om inte så kör jag på Sony Xperia Acro S när den kommer ut.
Citera
2012-09-09, 22:07
Medlem
ringu1s avatar
men fan
ta denna mobil
http://www.elgiganten.se/product/mob...smartphone-vit
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto