Citat:
Ursprungligen postat av IvanLendl
Det är ett av de starkaste framträdanden jag någonsin har sett en svensk nationalist göra. Han har precis rätt attityd.
Kan inte se vad som är bra med det där. För vi som var med på den gamla goda tiden när Tor gick loss och skapade TOTALT KAOS med sina sjuka intriger och galenskaper är det minst sagt jävligt naivt att hylla denna kvinnomisshandlande återfallsförbrytare.
Citat:
Ursprungligen postat av Stormtrooper
Jag är minst sagt skeptisk till att det tidigare skulle ha existerat hundra konspiratörer som försökt ta över nationella organisationer.
Det var vad de sa när det hela var på topp. Sen försvann som sagt många. Efter att Tor spöade Patrik och så.
Citat:
Hundra pers skulle ju utgöra en större organisation än vad ND gör, så jag ser inte riktigt varför man då skulle vilja kuppa ND.
Alltså de som var med i ”hemliga klubben” var ju med i en massa andra olika organsiationer. Det var folk från ND och SVP och några från SD och en hel drös från NU och förstås massa som inte var med i någon särskild organisation. Tor sa åt dom att hans nätverk bara var en trevlig grej där man kunde träffa folk socialt och ha trevligt. Hela idén var liksom att om en massa nationella kunde ses och lära känna varandra skulle allt bråk och alla otrevligheter sluta. Han sa ju inte att det var en enda stor konspiration för att få makt i rörelsen och pusha bort Marc. Men så var det ändå har jag fått höra.
Varför man skulle vilja kuppa ND? Det får du väl fråga Tor om men jag skulle gissa att det handlade mest om partibidrag och att ta makten över Nationell idag och få presstödet. Kanske också att få nån slags revanch. Sen ballade ju ND ur helt och är väl nu bara Marcs lilla egna sekt med typ fem pers och Nationell idag är fristående från partiet. Så nu är det väl inte så spännande att försöka ta över ND längre utan SVP lockar mer.
Citat:
Tror inte heller att det skulle gå att få hundra pers att knipa käft om en sådan grej.
De har inte knipt käft heller. Det har pratas en jävla massa och väldigt många känner till det här. En sån grej som att Patrik fick stryk av Tor vet ju ALLA. Den här tråden är ju också ett bevis på att folk inte har knipt käft.
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Extraordinära påståenden kräver extraordinära bevis, min vän.
Och att över hundratalet nationalister skulle ha försökt kuppa ND tillsammans med Nordisk Ungdom, Tor Paulsson och Richard Langén, men misslyckats och nu riktar in sig på SvP istället är onekligen ett extraordinärt påstående. Några bevis har du alls inte presenterat.
Ja alltså hundra var de väl när det var på topp kanske. Hela tanken var ju att få makt i rörelsen och kuppa ND men man gjorde aldrig något kuppförsök mot ND vad jag vet. Man bara planerade och började förbereda på olika sätt. Sen kollapsade ND och man försöker sig nu på SVP istället.
Bevis? Vad skulle det vara för bevis? Fingeravtryck och DNA test eller? Jag vet att allt jag säger är sant eftersom jag fått höra det från en massa folk som är med och har varit med i Tors och Richards hemliga klubb. Dessutom är det ju flera som har skrivit och sagt att de vet att jag har rätt.
Citat:
Ursprungligen postat av Germania
Fantastisk historia, alla kommer att gå på den och hylla Marc som den stora ledaren.
Tror jag knappast. Marc har spelat ut sin roll och är ju knappast en stor ledare utan bara ledare för någon minimal liten bunkersekt numera efter att Vavra och Sanna har övergett han.
Citat:
Ursprungligen postat av IvanLendl
Varför skar det sig mellan Tor och Patrik, då? Eller vad det bara en "nationell" rutinmisshandel på fyllan utan bestämda orsaker?
För att Tor bankade skiten ur honom såklart. Tor har lite svårt att behärska sig när han har fått några supar innanför västen.
Citat:
Ursprungligen postat av laderbyxorna
Om inte senapskungen kan
källbelägga sina uppgifter så tolkar jag att detta som ett fult försök att så split mellan olika människor och jag gissar att TS fått instruktioner från Researchgruppen alias AFA Dokumentation
Som sagt senapskungen
källor tack!
Ja alltås källor vad förväntar du dig? Fingeravtryck och fotografier eller? Flera har ju redan sagt att det jag säger är sant. Kolla med folk du känner. Känner du Patrik? Fråga honom om han har fått på käften av Tor. Fråga folk inom NU om Patrik har fått på käften av Tor. Fråga alla de som gått med i SVP i våras om dom är med i Tors och Richards ”hemliga klubb” och om dom fortfarande har kontakt med Tor.
AFA och annat kan du ta och stoppa upp nånstans.
Citat:
Ursprungligen postat av IngenKommentar
Äsch, säkert något som Daniel F. hört som han spridit till sin kontakt på SÄPO, som sedan spridit det till Expo, som sedan smidigt det till Martin Fredriksson.
Substanslöst hursomhelst.
Ja som sagt AFA och resten kan du ta och stoppa upp nånstans.
Citat:
Ursprungligen postat av Endsieg
Börjar tröttna på allt jävla trams som detta, obefogade påhopp som alla saknar tillstymmelse till bevis. Luktar pack som vill splittra rörelsen mer.
Vilken tragisk nolla nu är. Om du inte vet att jag säger det som är sant har du ingen koll på vad som händer inom rörelsen alls. Eller så ljuger du bara.
Citat:
Ursprungligen postat av 100g
Faktum är ju dock att majoriteten av allt som ts skriver stämmer.
Exakt samma saker som svempakungen nämner, vet jag är faktum.
Hade dock varit intressant om ts hade kunnat utveckla resterande vidare.
Precis! Vad vill du veta? Det är bara att säga till.
Citat:
Ursprungligen postat av Aegiz
Det kan nog stämma mycket väl att Richard Langéen umgås med stollar som Tor Paulsson, han har ju umgåtts mycket med andra kvinnomisshandlare (Kim Benito Bennie Stavne eller vad fan nu fjanten heter, han som glider med Nordisk Ungdom nu) bl.a skulle han ju hjälpa Kim när han hade fått problem på sin arbetsplats.
Om Richard umgås med andra kvinnomisshandlare än Tor Paulsson vet jag inte. Men Richard var ju sambo med en arabkvinna väldigt länge så han kanske har lite konstig syn på de här sakerna inte vet jag.