• 1
  • 2
  • 11
  • 51
2012-06-21, 22:28
Medlem
För ett par år sen drog Tor Paulsson igång ett hemligt nätverk. Hans plan var att ta över hela den nationella rörelsen. Han var ville särskilt återta makten över ND. Tor rekryterade Richard Langéen och Patrik Forsén. De blev hans underhuggare. De rekryterade alla de kände till Tors nätverk. De blev rätt många. Minst hundra stycken.

I början gick det rätt bra. Nätverket växte. Richard attackerade Marc Abrahamsson på nationell.nu för att bereda väg för Tor Paulssons återkomst som NDs frälsare.

Det hela fick sig en törn när Tor ballade ur och misshandlade Patrik Forsén riktigt ordentligt. Patrik tröttnade då. Han gick och tog rätt många med sig. Sedan bankade Tor skiten ur sin sambo också. (Ja han spöade på EN KÄRRING TILL) Många tröttnade när de fick höra det. Richard tröttnade i alla fall inte. Han driver fortfarande den här hemliga klubben tillsammans med Tor. En hel del är fortfarande kvar. De tänker fortfarande ta makten. ( Jo det är löjligt jag vet) Men nu siktar de in sig på SVP istället för ND. Därför beordrade Tor tidigare i år en hel bunt ur nätverket att gå med i SVP.

Jaha så vad tycker vi om Richards och Tors hemliga klubb? Kommer de lyckas ta makten i den nationella rörelsen? Kommer de lyckas ta makten i SVP? Eller kommer det hela sluta med några misshandlar på fyllan och tramsiga pojkrumsdrömmar?
Citera
2012-06-21, 23:15
Medlem
Har det här (om det öht ligger någon som helst sanning bakom) på något sätt kopplingar till Skillts och Södermans liknande agenda?

Paulsson gjorde annars ett legendariskt framträdande i TV3:s Hannah, en gång i tiden:

http://www.youtube.com/watch?v=1LS93_eH1Uk

Det är ett av de starkaste framträdanden jag någonsin har sett en svensk nationalist göra. Han har precis rätt attityd.
Senast redigerad av IvanLendl 2012-06-21 kl. 23:19.
Citera
2012-06-21, 23:42
Medlem
Stormtroopers avatar
Jag är minst sagt skeptisk till att det tidigare skulle ha existerat hundra konspiratörer som försökt ta över nationella organisationer. Hundra pers skulle ju utgöra en större organisation än vad ND gör, så jag ser inte riktigt varför man då skulle vilja kuppa ND. Tror inte heller att det skulle gå att få hundra pers att knipa käft om en sådan grej.
Citera
2012-06-22, 00:17
Bannlyst
Extraordinära påståenden kräver extraordinära bevis, min vän.
Och att över hundratalet nationalister skulle ha försökt kuppa ND tillsammans med Nordisk Ungdom, Tor Paulsson och Richard Langén, men misslyckats och nu riktar in sig på SvP istället är onekligen ett extraordinärt påstående. Några bevis har du alls inte presenterat.
Citera
2012-06-22, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvanLendl
Har det här (om det öht ligger någon som helst sanning bakom) på något sätt kopplingar till Skillts och Södermans liknande agenda?

Paulsson gjorde annars ett legendariskt framträdande i TV3:s Hannah, en gång i tiden:

Det är ett av de starkaste framträdanden jag någonsin har sett en svensk nationalist göra. Han har precis rätt attityd.

Jag håller helt med och jag har ganska ofta påpekat hur bra han var bl.a. i det programmet. Det var synd att han strulade till det och försvann ur leken så att säga. Det är fler av hans typ (det bra han presterade iaf) som behövs.
Citera
2012-06-22, 00:57
Medlem
Germanias avatar
Fantastisk historia, alla kommer att gå på den och hylla Marc som den stora ledaren.
Citera
2012-06-22, 01:01
Medlem
Stormtroopers avatar
Citat:

Paulsson var bitvis lite populistisk och otydlig men vann ändå stort. Men jävlar i helvete vad irriterande undermänniskorna till motdebattörer var. Dryg översittarattityd och substanslös retorik var allt dem presterade.
Citera
2012-06-22, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av senapskungen59
För ett par år sen drog Tor Paulsson igång ett hemligt nätverk. Hans plan var att ta över hela den nationella rörelsen. Han var ville särskilt återta makten över ND. Tor rekryterade Richard Langéen och Patrik Forsén. De blev hans underhuggare. De rekryterade alla de kände till Tors nätverk. De blev rätt många. Minst hundra stycken.

I början gick det rätt bra. Nätverket växte. Richard attackerade Marc Abrahamsson på nationell.nu för att bereda väg för Tor Paulssons återkomst som NDs frälsare.

Det hela fick sig en törn när Tor ballade ur och misshandlade Patrik Forsén riktigt ordentligt. Patrik tröttnade då. Han gick och tog rätt många med sig. Sedan bankade Tor skiten ur sin sambo också. (Ja han spöade på EN KÄRRING TILL) Många tröttnade när de fick höra det. Richard tröttnade i alla fall inte. Han driver fortfarande den här hemliga klubben tillsammans med Tor. En hel del är fortfarande kvar. De tänker fortfarande ta makten. ( Jo det är löjligt jag vet) Men nu siktar de in sig på SVP istället för ND. Därför beordrade Tor tidigare i år en hel bunt ur nätverket att gå med i SVP.

Jaha så vad tycker vi om Richards och Tors hemliga klubb? Kommer de lyckas ta makten i den nationella rörelsen? Kommer de lyckas ta makten i SVP? Eller kommer det hela sluta med några misshandlar på fyllan och tramsiga pojkrumsdrömmar?

Det fetmarkerade vet jag att det stämmer. Och nej skarsgard, jag är fortfarande ingen röding )
Man kan ju lugnt påstå att "rörelsen" drar till sig massa knäppgökar.
Citera
2012-06-22, 01:35
Medlem
Citat:

Nja, tveksamt
Inget som jag fått reda på iaf.
Dock så vet jag att företrädare från alla org har blivit inbjudna till tors lilla "herrsällskap".
Nu ska väl sägas att vad jag menar med alla är medlemmar i någon form från alla org/partier.
Jag skulle kunna tänka mig att söderman skulle kunna hänga ihop med tor, just för att söndra och härska lite.
Sen vill väl en del av rörelsen åt NI:s presstöd, där kan jag väl tänka mig att tor är en av dom+ en del andra som vi nämnt tidigare
Jag återkommer under helgen, jag ska forska lite i detta.
Citera
2012-06-22, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svempakungen
Det fetmarkerade vet jag att det stämmer. Och nej skarsgard, jag är fortfarande ingen röding )
Man kan ju lugnt påstå att "rörelsen" drar till sig massa knäppgökar.
Varför skar det sig mellan Tor och Patrik, då? Eller vad det bara en "nationell" rutinmisshandel på fyllan utan bestämda orsaker?
Senast redigerad av IvanLendl 2012-06-22 kl. 10:39.
Citera
2012-06-22, 13:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av senapskungen59
text
Om inte senapskungen kan källbelägga sina uppgifter så tolkar jag att detta som ett fult försök att så split mellan olika människor och jag gissar att TS fått instruktioner från Researchgruppen alias AFA Dokumentation

Som sagt senapskungen källor tack!
Citera
2012-06-22, 22:05
Medlem
IngenKommentars avatar
Äsch, säkert något som Daniel F. hört som han spridit till sin kontakt på SÄPO, som sedan spridit det till Expo, som sedan smidigt det till Martin Fredriksson.

Substanslöst hursomhelst.
Citera
  • 1
  • 2
  • 11
  • 51

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in