Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-01-18, 19:07
  #625
Medlem
AnnaKindbergBatras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myrix
Det löste sig!

Det e bra om du skriver hur du löste det så att folk som har samma problem kan se hur man gjorde :P
Citera
2015-02-21, 12:12
  #626
Medlem
Lagget och krascharna löses busenkelt! Gå in på : Inställningar - Språk och inmatning - googles tangentbord - Svepskrivningar och bocka ur allt och avaktivera så går det väck! Ändrade även utseende och layouter till holo white... Det kanske hjälper också, jag vet inte Men av med svepskrivningar!
Citera
2015-02-28, 13:11
  #627
Medlem
kanske man borde slå till på en sådan platta.
Citera
2015-02-28, 13:14
  #628
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymPerson93
kanske man borde slå till på en sådan platta.

Nej, finns bättre och billigare plattor, typ Lenovo för under tusenlappen.
Citera
2015-02-28, 14:06
  #629
Medlem
polseks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Nej, finns bättre och billigare plattor, typ Lenovo för under tusenlappen.

Har Levono bara en platta eller slängde du precis ur dig namnet på en av världens största elektroniktillverkare och förväntar dig att alla ska veta vilken modell du pratar om?
Citera
2015-02-28, 14:34
  #630
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av polsek
Har Levono bara en platta eller slängde du precis ur dig namnet på en av världens största elektroniktillverkare och förväntar dig att alla ska veta vilken modell du pratar om?

Det är inte så noga med modellen. Köp valfri Lenovoplatta under tusenlappen och du får bättre flyt än med Nexusen.
Citera
2015-04-19, 18:32
  #631
Medlem
Thenixen alla nexus 7 ägare
Jag har rootat min nexus och börjar spela lite nes spel. Men jag behöver en handkontroll! Duger vilket som helst med usb port? Jag har otg sladd, men behöver jag dyra psp3 eller xbox handkontroller för att ansluta å spela?

Eller duger det med vilka som helst med usb port?

Tackar och bockar
Citera
2015-05-11, 18:56
  #632
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Försökte precis uppdatera till 5.1.1 men efter en omstart får jag en varning

Storage space is running out
Not enough space for the system. Make sure you have 250MB of free space and restart.



Jag har 14,7GB ledigt...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback