2012-06-25, 20:05
Medlem
Jag spelade mycket first person shooters fr 10+ r sedan och minns att det var ibland ganska svrt fr speltillverkarna att stoppa fusk i mnga olika spel, och drmed s blev det en vldigt trkig spelupplevelse bde pga att man misstnkte att andra fuskade och fr att man sjlv ofta blev anklagad fr det.

Med spelutvecklingen s har en annan spelgenre som jag spelat mycket p sistone fixxat bort fusk helt och hllet, det r allts dota/lol som jag snackar om, dr man helt enkelt inte kan maphacka lngre d spelet r serverbaserat.

Jag testade ett spel ett par dagar som jag tyckte var kul tills jag fick reda p att jvligt mnga spelare fuskar i det, det var global agenda jag testade. S jag har blivit lite fundersam p hur det ligger till med FPS spelgenren och om fusk r lika utbrett som det var p gamla counter strike tiden ~10 r sen.

Jag hade tnkt att kanske kpa BF3, s skulle vara bra att veta p frhand om det r problem med fusk i det, men ven andra titlar verlag.
Citera
2012-06-25, 20:11
Medlem
whaks avatar
Det cheatas vl till hger och vnster i Counter-Strike fortfarande?
Citera
2012-06-25, 20:14
Medlem
Spelade Global Agenda i 2 r fanns en del fuskare vilket verkligen pajade spelet nr man spelade p hg niv i AvA och liknande ;/

Men sen fanns ju dem keffa retardsen som anklagade andra fr fusk vilket jag tror var fallet 9/10 gnger.

Var inte onormalt fr mig att sitta p 40-50 kills och 0 deaths med min recon i en merc.
Citera
2012-06-25, 20:27
Medlem
I BF3 r det ovanligt med fusk, men det frekommer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in