Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
  • 1
  • 2
2012-06-28, 23:17
Medlem
Pbrjar uppdaterar efter hand....

Kn: Kvinna
lder: 31
Anvnder / har anvnt: Amfetamin, benzo
Tid fr frsta linan: 22.45
Mngd: 1a ca 250mg

Har inget tagit p 10r ver huvud taget

Effekt efter kanske 3 min, ltt sveda i snoken

Effekten brjar s sakta stegra efter det... Nu sitter jag o pratar i telen med en kompis Knns mycket gtt just nu, flummig, ltt och mysig... Lite skakningar, nsan rinner som ett as

Shr ca 1 timme efter frsta linan s r fortfarande effekten bra, dock har det brjat med en tryckande knsla i huvudet och lite ltt illamende Vntar en liten stund till innan jag boostar frsta tror jag, ska prova d att ta lika mycket till och se vad som hnder
Senast redigerad av gersheps 2012-06-28 kl. 23:57. Anledning: Uppdatering
Citera
2012-06-28, 23:19
Medlem
250g?
Citera
2012-06-28, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grejtbit
250g?

250mg hehe
Citera
2012-06-28, 23:31
Medlem
Ha en trevlig kvll!
Citera
2012-06-28, 23:32
Medlem
Sl dina 250mg i venen s kanske det blir en mer intressant rapport
Citera
2012-06-28, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nedskjuten

Npp inte idag, tar det lite lugnt r ju som sagt ngra r sedan jag la av med tjack o sn skit, har bara tagit lite d och d, typ p fest o s

Har f. aldrig provat att skjuta men har grejer hemma fr det *jobbar med djurvrd s kanylen och snt skit finns i massor
Citera
2012-06-28, 23:40
Medlem
Citat:

Har frresten lst att det inte alls r bra att skjuta etylfenidat fr blodet fuckar... Nn mer med erfarenhet av det?

Citera
2012-06-28, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gersheps
Har frresten lst att det inte alls r bra att skjuta etylfenidat fr blodet fuckar... Nn mer med erfarenhet av det?

Det r ganska krlsammandragande, mycket vrre n tjack. r man igng och rejsar s blir blodet otroligt trgflytande efter ett par pannor. Under tredje dagen s r det nstan s att blodet hinner koagulera under de f sekunderna som blodsvaret ligger i pumpen.

Etylfenidat blir vldigt konstigt vid hga doser IV, vilket jag sjlv upplevde av misstag fr ett par veckor sedan nr jag rkade skjuta mig dubbla dosen, drav mitt frra inlgg om att du hade ftt en roligare tripprapport om du skjutit det. Finns massor med inlgg i etylfenidatmnet om just detta. Sjlv fann jag upplevelsen mer skrmmande n skn s jag undviker allt fr stora doser IV.

Att hlla sig till nsan r nog det bsta, synd att man missar kicken dock.
Citera
2012-06-29, 00:00
Medlem
Citat:
Det r ganska krlsammandragande, mycket vrre n tjack. r man igng och rejsar s blir blodet otroligt trgflytande efter ett par pannor. Under tredje dagen s r det nstan s att blodet hinner koagulera under de f sekunderna som blodsvaret ligger i pumpen.

Etylfenidat blir vldigt konstigt vid hga doser IV, vilket jag sjlv upplevde av misstag fr ett par veckor sedan nr jag rkade skjuta mig dubbla dosen, drav mitt frra inlgg om att du hade ftt en roligare tripprapport om du skjutit det. Finns massor med inlgg i etylfenidatmnet om just detta. Sjlv fann jag upplevelsen mer skrmmande n skn s jag undviker allt fr stora doser IV.

Att hlla sig till nsan r nog det bsta, synd att man missar kicken dock.

Men tycker du att jag kan kra p 250mg i.v om jag aldrig har tagit nt s eller ska jag ta typ mindre? Lite svrt att berkna d jaginte har ngon digitalvg *ska infrskaffas* s man fr ju anvnda gonmttet s gtt det gr
Citera
2012-06-29, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grejtbit
Ha en trevlig kvll!

Tack du, ja den r vldigt trevlig..

Kommer dock inte ihg vad jag och kompisen snackade om, eller vi snackade inte s me... men hade varandra p luren och satt vid varsin dator *hon sitter i sin lastbil i Gteborg* hehe bara flum Jag sitter hr hemma och fick ett vldigt behov av att vara social Tur att fejjan finns och flashback d med frsts
Citera
2012-06-29, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gersheps
Men tycker du att jag kan kra p 250mg i.v om jag aldrig har tagit nt s eller ska jag ta typ mindre? Lite svrt att berkna d jaginte har ngon digitalvg *ska infrskaffas* s man fr ju anvnda gonmttet s gtt det gr

Jag gonmttar allt, har man 1 gram s delar man upp det i 10 fina hgar. 5-10mg hit eller dit r inte farligt. Vill inte vara ngon moralpolis, men skjut inte 250mg idag om det r frsta gngen p 10 r som du kr stimulanter, vnta tills nsta helg (om du har ngot pulver kvar d). Finns en viss chans att du brjar noja vid strre doser trots att du har krt andra stimulanter tidigare. Blev sjlv livrdd frsta gngen jag fick hallucinationer av etylet och d var jag nd hyfsat van vid att skjuta substansen. Kr p 100mg IV istllet, du kommer m ngot s fruktansvrt bra i 15-20 minuter. Gr inte att jmfra med att ta det nasalt.

Knns frvrigt lite smutsigt att sitta och tipsa oknda mnniskor om att brja skjuta knark i venen.
Citera
2012-06-29, 00:39
Medlem
Citat:
Jag gonmttar allt, har man 1 gram s delar man upp det i 10 fina hgar. 5-10mg hit eller dit r inte farligt. Vill inte vara ngon moralpolis, men skjut inte 250mg idag om det r frsta gngen p 10 r som du kr stimulanter, vnta tills nsta helg (om du har ngot pulver kvar d). Finns en viss chans att du brjar noja vid strre doser trots att du har krt andra stimulanter tidigare. Blev sjlv livrdd frsta gngen jag fick hallucinationer av etylet och d var jag nd hyfsat van vid att skjuta substansen. Kr p 100mg IV istllet, du kommer m ngot s fruktansvrt bra i 15-20 minuter. Gr inte att jmfra med att ta det nasalt.

Knns frvrigt lite smutsigt att sitta och tipsa oknda mnniskor om att brja skjuta knark i venen.

Hehehe ingen fara har faktiskt tnkt att prova med tjacket, men hade inte en tanke p att kunna testa med etylen Hehe, kanske jag kan prova lite nu till helgen, orkar nog inte vnta nda till nsta helg

Tur man inte r rdd fr sprutor och snt iallafall och man r utbildad inom sjukvrden *jobbar dock inte inom det lngre fr det var inte s lyckat rent psykiskt ;-) Bttre med djursktaryrket, d fr man ju tillgng till saker som annars kan vara svrt att f tag p
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in