Svara
  • 1
  • 2
2012-06-29, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gersheps
Pbrjar uppdaterar efter hand....

Kn: Kvinna
lder: 31
Anvnder / har anvnt: Amfetamin, benzo
Tid fr frsta linan: 22.45
Mngd: 1a ca 250mg

Har inget tagit p 10r ver huvud taget

Effekt efter kanske 3 min, ltt sveda i snoken

Effekten brjar s sakta stegra efter det... Nu sitter jag o pratar i telen med en kompis Knns mycket gtt just nu, flummig, ltt och mysig... Lite skakningar, nsan rinner som ett as

Shr ca 1 timme efter frsta linan s r fortfarande effekten bra, dock har det brjat med en tryckande knsla i huvudet och lite ltt illamende Vntar en liten stund till innan jag boostar frsta tror jag, ska prova d att ta lika mycket till och se vad som hnder

00.45

2 timmar efter 1a linan
Knslan av frid r gtt ptaglig nnu, lite flummig och svvande, sknt... Nsan rinner som ett as till och frn det r lite drygt
Illamendet frsvann igen

Fick ett behov att vara social, vldigt social

Har brjat bli kt med, vet dock inte om det kan g..., r inte s sugen p att greja sjlv iof... eller jo kanske, mest fr att testa om det r svrt att komma, vet att det brukar vara det p allt annat skit, Trots att jag gillar mestadels tjejer och inte har ftt k*k *bara f****a p 15 r s blev jag ju gtt sugen nu

Att komma gick fint med lite porris hehe

Nu laddar vi fr en boost hehe mste bara se om jag ska dra det i snoken igen eller om jag ska ta det p annat vis ;-)
Citera
2012-06-29, 00:59
Medlem
Frresten skriver vanliga inlgg hr som uppdatering fr jag sg att man inte fick ndra trdstarten mer n en eller tv gnger, hoppas ni r njda med det jag berttar hr allt eftersom s ska jag frska skriva ihop en samlad historia sedan

Skulle vara roligt om ngon annan hade lust att lgga in ngon tripprapport p detta mnet med, lr vl vara ett gng som har testat lr?

Urskta de lite personliga detaljerna, om ni inte vill lsa s vljer ni ju sjlva.. Vill ju bara tala om hur det r med detta fina icke olagliga mne

Boostat nyligen 01.00 med 150mg ca slog direkt, gjorde inte lika ont i snoken heller. Dock ng man precis dragit det s knner man en bomullsknsla i nsan ( knns som den svller inuti eller nt, sen s kommer lukten av sett flsk ;-) Fick lite nsblod av frsta linan men nu med andra gick det bttre

Har mrkt att man snar in p saker, sitter vid datorn och flummar mest hela tiden, tiden springer ivg.. OOch rkare som jag r s har jag bara rkt en cigg nu nyligen sedan jag drog den frsta linan *rker ju flera gnger/timme annars *

S hr sitter jag och chillar och mr hur prima som helst just nu...

Boosten var klockren
Senast redigerad av gersheps 2012-06-29 kl. 01:13. Anledning: Tillgg
Citera
2012-06-29, 03:54
Medlem
Citat:
Frresten skriver vanliga inlgg hr som uppdatering fr jag sg att man inte fick ndra trdstarten mer n en eller tv gnger, hoppas ni r njda med det jag berttar hr allt eftersom s ska jag frska skriva ihop en samlad historia sedan

Skulle vara roligt om ngon annan hade lust att lgga in ngon tripprapport p detta mnet med, lr vl vara ett gng som har testat lr?

Urskta de lite personliga detaljerna, om ni inte vill lsa s vljer ni ju sjlva.. Vill ju bara tala om hur det r med detta fina icke olagliga mne

Boostat nyligen 01.00 med 150mg ca slog direkt, gjorde inte lika ont i snoken heller. Dock ng man precis dragit det s knner man en bomullsknsla i nsan ( knns som den svller inuti eller nt, sen s kommer lukten av sett flsk ;-) Fick lite nsblod av frsta linan men nu med andra gick det bttre

Har mrkt att man snar in p saker, sitter vid datorn och flummar mest hela tiden, tiden springer ivg.. OOch rkare som jag r s har jag bara rkt en cigg nu nyligen sedan jag drog den frsta linan *rker ju flera gnger/timme annars *

S hr sitter jag och chillar och mr hur prima som helst just nu...

Boosten var klockren

Tog nyss de 50mg som var kvar i den psen. Har under dessa timmarna dragit 400mg men bsta effekten fick man p 1a linan S jag har mest mtt perfekt och varit flummig hela natten, lite illamende mellan varven men det botades enkelt med lite vatten... F. s kade effekten ngot av kaffe, mrkte det nr jag var p vg ner igen att det hnde grejer... Kombinationen med koffeinet kanske

S nu lgger jag in hela storyn i samlat format i ett inlgg s r det enklare att lsa
Citera
2012-06-29, 04:59
Medlem
Sammanstllning av trippen

Kn: Kvinna
lder: 31
Vikt: 56kg
Lngd: 1.78 cm
Substanser: Sniffat bensin, Alkohol, koffein, nikotin, efedrin, Amfetamin, benzo, Hasch, Etylfenidat
Tid fr frsta linan: 22.45
Mngd: 1a ca 250mg, 2a 150mg 01.00, 3e 50mg 04.00

Bakgrund:
Har inget tagit p 10r ver huvud taget *p fest ngon enstaka gng ska vl tillggas*
Brjade mitt drogbruk nr jag var 13 r med att sniffa bensin, sen blev det alkohol tills jag var 17r s varvades detta tills jag fick tjack frsta gngen s var jag sld, och blev lite vl p kicken s jag kte fast efter 1v pundande och fick fara p beh.hem *LVU* bara det att dr var det en ppen avdelning, for av egen fri vilja dit s jag fick snart *SOL* p mig och fick vara p ppen avdelning efter 14 dagar och dr fldade ju drogerna friskt och det var dr jag brjade p allvar, stack drifrn och gjorde s ett par gnger till jag faktiskt skrpte till mig efter typ 6mn in och ut p det dra beh, hemmet fr jag ville ju komma drifrn och d var det ju bara att skrpa sig. Fick lgenhet strax drefter, typ 2mn efter att ha sktt mig exemplariskt och inte tagit droger, D hade jag iof hunnit fylla 18r och hade kunnat kliva ut drifrn om jag ville. N men i lgenheten var jag frsiktig i brjan, tog lite bensinsniff och alkohol som inte mrktes sdr direkt, en blev jag helt fri sommaren efter 19r var jag d, och d satte jag igng med tjacket igen, och rkte min frsta joint d ngongng, s hll de p tills jag var 21 fram och tillbaka men d tog jag mig i kragen och fixade utbildning, krkort och jobb, tog lite tjack emellant men kunde "fest tjacka" bara det fungerade jttebra nda tills nu 10r senare sitter jag hr igen, men har fr avsikt att bara ta nr jag r ledig frn jobbet. Och har ju barn s jag ser till att de r njda och sover s stt innan jag drar igng *Ingen soc moral tant predikan tack* de mrker ju inget nr de r s sm iallafall, lilleman r 1r och stora tjejen 5r (och de sover bda p natten s de r ju inte uppe och springer och ser nr jag r p kanelen)

22.45

Effekt efter kanske 3 min, ltt sveda i snoken

Effekten brjar s sakta stegra efter det... Nu sitter jag o pratar i telen med en kompis Knns mycket gtt just nu, flummig, ltt och mysig, en svvande knsla, lite av knslan att vara full men nd inte riktigt s heller, det r liksom lttare. Mumlar och svamlar ite mrkte jag, sa ju givetvis till kompisen att jag tagit nt, eller ja de hade hon nog fattat nd gammal pundare som hon r. Lite skakningar, nsan rinner som ett as
Shr ca 1 timme efter frsta linan s r fortfarande effekten bra, dock har det brjat med en tryckande knsla i huvudet och lite ltt illamende Vntar en liten stund till innan jag boostar frsta tror jag, ska prova d att ta lika mycket till och se vad som hnder.

01.00

Boostar med ytterligare ca 150mg, den tar direkt.. Nsan svller och knns tjock inuti sedan kommer kicken igen inte lika starkt dock som frsta men hller nd en fin och skn niv, slr p lite musik, sitter och gr ingenting men tiden bara springer ivg, kollar lite p facebook, och kollar runt lite p vriga tripprapporter ang detta mne *fanns dock inte s mycket* Tog en halv cigg till d jag bara rkt en halv p 2 timmar lite drygt, men den kunde jag vara utan, inte viktigt med cigg de var absolut inget nikotinbegr p hela natten

Behovet av att f vara social blev vervldigande, men inte s att man attackerade frsta bsta kompis som hngde p chatten utan man chillade lite lugnt och kolla lget, hela tiden hade jag kontroll p lget fr att inte "gra bort mig" infr de som inte vet att jag drogar

i o m det sociala s fick jag ktslag ocks, det gick fint fr mig ven dr att f till det med hjlp av porrisar *flinar lite generat* Har ju hrt att killar kan ha svrt att f upp den, men det gick ju jkligt bra som tjej att f till det iaf, Ops jaja ser det som en nyttig lrdom, brukar inte onanera annars, har ju haft flickvn fram tills fr en vecka sedan och, har inte haft en kille sedan jag var 14 lr ngot men blev ltt sugen p lite balle dr ett tag

02.00
Tog en kopp kaffe vid brukar kunna dricka kaffe nrsomhelst p dygnet och kan sova trots det och har aldrig gtt igng p koffein frrn nu, knde att effekten var p vg att dala igen men efter kaffet s steg det igen, ruset och den fina knslan satt i lnge som fan Koffeinet ett + i detta sammanhanget

Sknt att tiden gr utan att man gr nt speciellt, i nyktert och rent tillstnd s kan man ju inte sitta shr och bara kolla lget p ex flashback fr att frdriva tiden *man trttnar ju ltt d* detsamma har varit p fb, dr trttnar man ocks p att hnga nr alla sover men inte nr man r i detta ruset, man flummar bara runt och hnger lite hr och dr, lser och skriver lite

04.00

Kr p med den sista skvtten jag hade kvar i den psen, ca 50mg, hnder inte sdr mycket, tar en stund innan jag fr en liten kick p den s reboosten skulle ha varit hgre fr kicken skulle varit bttre men ruset hnger kvar och flummet med, men nu har jag blivit kt igen, Man skulle kanske se till att ha en kk hr nr man tar s man kan f sig en ordentlig omgng i snghalmen Hrda tag gillar vi nr jag r shr kt
Tog cigg till, fast kunde varit utan lika grna knde jag Mkt fint om man vill sluta rka detta, men tror nog att det r lite "nyttigare" med vanliga cigg n snt hr men det har ju definitivt varit en upplevelse
Nu ska jag inte ta nt mer frrn till kvllen Fr se hur mycket flummet sitter kvar idag. Just nu lite skakig och s, ska se till och ta ngon yoghurt eller nt, har dock lyckats f i mig 2 glas vatten och ett pple under nattens gng, och vattnet tar bort det dra konstiga illamendet som jag har ftt till och frn under natten, likt illamendet nr man r riktigt hungrig, men man kan nd inte ta fr aptiten = 0

04.30

Tar en kopp kaffe och frsker "nyktra" till lite, ska g ut med mina hundar och ta en cigg.

Summan av natten:

+ Frsta Kicken satt som en smck
+ Knslan att ha kontroll och samtidigt "rusa" var perfekt, stigningen effter kicken varade en timme- 1 timme ca fr att sedan plana ut en timme - 45min *sen vet jag ju inte hur det hade blivit om jag ltit bli boosten dr
+ Knslan av att bara flumma, chilla och bara m jkligt gtt ett tag
+ Tiden fr att ruset ska hlla sig p en bra niv, den varar lnge, har visserligen boostat upp den men sista linan var inte s kickande
+ Mngden, relativt liten mngd fr att kicka, drog ju frsta p 250mg *gonmttat*
+ Billigt preparat Och lagligt dessutom iaf n s lnge

- Inte roligt fr snoken frsta linan *om man inte dragit nt p lnge s kommer det att knnas en stund efter du dragit linan* Dock snabbt vergende 1min max
- Illamendet var lite strt, men vatten hjlpte en hel del
- Det smakar vidrigt som fan s jag vill inte prova att bomba tror jag, tror inte magen min pallar det riktigt
- Skakig i kroppen nr man bde "gr upp" och "ner", lite smryckningar men inget som r besvrande fr de frsvinner snabbt..
-Tryckande knsla i bakhuvudet och ver pannan efter frsta linan, men det frsvann ocks fort efter lite vatten
- Blev lite besviken p att den aktiva grejen som man fr med amfetamin inte fanns med riktigt, kanske fr att jag var sjlv men annars med amfetamin blir jag iaf hyperaktiv och kan stda och dona under hela ruset, det saknar jag. Dock ingen direkt trtthet

S ett tips fr att minska "bieffekterna" som man inte vill ha drick lite och t ngot ltt..
Brja p lg dos, 250mg var 50mg fr mycket knde jag nr jag brjade sluddra i talet och s.. S har du aldrig provat detta preparatet s ta det varsamt

Nsta gng ska detta provas i.v Brjar p 100mg och kollar av vad jag tl, Ska bli spnnande det. Ny rapport om den upplevelsen kommer fr den ska vara alldeles underbar sgs det

Frga grna om det r nt mer ni vill veta, som jag inte ftt med osv

Ha det gott!

Karola

Senast redigerad av gersheps 2012-06-29 kl. 05:06. Anledning: Tillgg
Citera
2012-06-29, 05:27
Medlem
Moderatorhjlp nskas :)

Kanske kan ngon snll moderator lgga in denna rapporten *fre detta inlgget ligger sammanstllningen nr 16* i Inledningen annars s kan den ju ltt frsvinna, kan inte ndra det frsta inlgget ngot mer

Tackar fr det om det nu kan g bra det

*lagom flummig nnu faktiskt* Inte har jag rkt nt heller, men hundarna har jag varit ute med, dags att ta ett glas vatten eller 2

Ps. vore ju bra om man lste inledningen till att gra inlgg, sg nu frst nr jag brjat klarna i skallen att man inte fick lgga in under trippens gng Frlt fr detta fr om detta blir ngot dumt nu att jag fr skriva om rapporten lr nt *snlla* var lite schyssta, r ju ganska ny medlem och har inte hunnit med att lra mig alla regler nnu ska aldrig mer upprepas

Karola

Senast redigerad av gersheps 2012-06-29 kl. 05:41. Anledning: Moderator hjlp ;)
Citera
2012-06-29, 08:12
Medlem
Independent-s avatar
Du har inte ftt k*k p 15 r, men du har tv barn p 1 respektive 5 r. Snott ungarna ur nn barnvagn eller? Adoption ser jag som orimlig.
Citera
2012-06-29, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Independent-
Du har inte ftt k*k p 15 r, men du har tv barn p 1 respektive 5 r. Snott ungarna ur nn barnvagn eller? Adoption ser jag som orimlig.

insemination
Citera
2012-06-29, 10:15
Medlem
Kan ju upplysa om att jag fortfarande r lite flummig trots den lilla boosten p 50mg som jag tog kl 4 imorse Ingen at nnu iallafall

Dricker kaffe nu och det knns som det snurrar till emellant *av koffeinet* tror det verkar frstrka effekten av etylgrejen

Lite skakis annars r jag rtt ok

Citera
2012-06-29, 14:23
Medlem
Citat:
Kan ju upplysa om att jag fortfarande r lite flummig trots den lilla boosten p 50mg som jag tog kl 4 imorse Ingen at nnu iallafall

Dricker kaffe nu och det knns som det snurrar till emellant *av koffeinet* tror det verkar frstrka effekten av etylgrejen

Lite skakis annars r jag rtt ok

Vill bara upplysa alla som inte testat denna drogen att inte gra det, at som kommer efter r ngot in i helvete verjvlig nskar ingen inte ens min vrsta fiende ett sdant helvete, s summan av det hela: Helt sknt rus, men det r inte vrt det med tanke p den at som blir efter en runda... S jag kommer nog aldrig mer att ta detta skitet

Var rdda om er och ta hand om varandra
Citera
2013-06-20, 14:09
Medlem
..
Citera
2013-06-25, 20:55
Medlem
GaiNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedskjuten
Det r ganska krlsammandragande, mycket vrre n tjack. r man igng och rejsar s blir blodet otroligt trgflytande efter ett par pannor. Under tredje dagen s r det nstan s att blodet hinner koagulera under de f sekunderna som blodsvaret ligger i pumpen.

Etylfenidat blir vldigt konstigt vid hga doser IV, vilket jag sjlv upplevde av misstag fr ett par veckor sedan nr jag rkade skjuta mig dubbla dosen, drav mitt frra inlgg om att du hade ftt en roligare tripprapport om du skjutit det. Finns massor med inlgg i etylfenidatmnet om just detta. Sjlv fann jag upplevelsen mer skrmmande n skn s jag undviker allt fr stora doser IV.

Att hlla sig till nsan r nog det bsta, synd att man missar kicken dock.

Precis, det r som att dra bak en seg massa nr "svaret" kommer. Man fr pressa in skiten igen, och d oroar man ju sig fr proppar och skit istllet. Jag har haft dubbelsidig lungemboli, s r lite frsiktig nd.

Jag lskar kicken IV, s r jvligt ofrsiktig rent generellt, men "roligt" att lsa om ngon som har haft samma problem som mig.

Jag har ngra diagnoser faststllda efter Etylbruk, varav en lite vrre. Kan inte g in p exakt vad, men det r fysiska hinder som uppsttt.

M vl
GaiN
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här