Hej, jag behöver gå upp ytterligare cirka 6kg eftersom sporten jag sysslar med i princip kräver det.
Därför söker jag nu efter en bra viktöknings-combo! Nyttigheten spelar ingen roll alls, men självklart ska det smaka gott så att jag lyckas få i mig det
Säg att jag har 50kr om dagen att köpa för, hur skulle ni ha fördelat upp det?
T. ex Powerking+Ben & Jerrys, eller cola+chips och dip.
Senast redigerad av Theberzerker 2012-06-30 kl. 19:35.
Hej, jag behöver gå upp ytterligare cirka 6kg eftersom sporten jag sysslar med i princip kräver det.
Därför söker jag nu efter en bra viktöknings-combo! Nyttigheten spelar ingen roll alls, men självklart ska det smaka gott så att jag lyckas få i mig det
Säg att jag har 50kr om dagen att köpa för, hur skulle ni ha fördelat upp det?
T. ex Powerking+Ben & Jerrys, eller cola+chips och dip.
Tänk på att slå ut det över dagen, om du ska smälla i dig 1kg godis på en gång blir du illamående. Sen så köp typ chips och liknande med mycket fetter det bildar vikt lätt, tänk mcdonalds pommes
Köp jordnötter och choklad mycket kcal tex 100g jordnötter 570kcal och marabou också nånstans där.
Nötter ju rätt nyttigt i små mängder, tycker det mättar fort i större mängder dock. Men om TS kan vräka i sig nötter utan detta problem så skulle jag satsa på jord-, cashew-, macademianötter osv. Naturgodis.
jag har gått upp 4 kg på ca 2 Veckor. käka !!!!
hehe ja käkar frukost, lunch & middag
sen dricker 2 st super gainers drycker som mellanmål varje dag KANON! & smakar mcdonalds milkshake men innehåller över 600kcal per drink.
& av slutar kvällarna med nötter & ev glass =)...
på mackorna ska du ha tjockt lager bregott & ost snåla ej med olja i mat.
Alltså godis & sånt är bara skräå att gå upp av ät då hellre chips.
McDonalds milkshake låter som en riktig höjdare, ska prova det
Tjejen var nyss i ullared och köpte hem över ett kilo kanderade mandlar som jag lagt till kosten.
Ett frågetecken just nu är ifall energidrickan jag konsumerar gör mer skada än nytta då det är lätt hänt att man blir uppe halva natten pga den och då bränner lite mer.
McDonalds milkshake låter som en riktig höjdare, ska prova det
Tjejen var nyss i ullared och köpte hem över ett kilo kanderade mandlar som jag lagt till kosten.
Ett frågetecken just nu är ifall energidrickan jag konsumerar gör mer skada än nytta då det är lätt hänt att man blir uppe halva natten pga den och då bränner lite mer.
haha ne ja har hållt på länge mandlar e bra med vitaminer osv ja käkar iaf 1 kg i veckan i kosten kör avocado, smör, olja, fet mjölk (dock kör ja mellanmjölk, då röd inte innehåller några vitaminer.)
Köp kosttillskottet Super gainer å dra 2 st om dagen som mig till mellanmål Gott & hjälper!
Sen va inte rädd att bulka på käka gott & fika när de erbjuds!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!