Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2012-07-01, 19:25
Medlem
YOLO999s avatar
Per, 54 r (inte hans IQ allts), chockades svrt nr en kvinna i rd kappa hngde fram behagen: " Jag blev oerhrt krnkt och mdde vldigt dligt av det. Det tog tv veckor innan det hade lagt sig inombords. Jag visste inte om hon var psykotisk nr hon rusade fram och blottade sig fr mig, sger Per, 54, som inte vill att TT ska anvnda hans fullstndiga namn" rapporterar Aftonbladet http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15058375.ab

Nu frgar jag mig om dels detta r ett brott, dels i s fall vad straffet kan vara samt ven vad vi mn skall gra med en sdan genusfrrdare som lille Per?
Senast redigerad av YOLO999 2012-07-01 kl. 19:26. Anledning: Kvinna blottar brsten
Citera
2012-07-01, 19:37
Medlem
ICA-muppens avatar
Blotta? Tuttar r vl inget knsorgan, dessutom visar var och varenda tjej sina tuttar dagligen p stranden. Nej inget brott i mina gon.

Blev han chockad mste krringen mste vart rejlt ful
Citera
2012-07-01, 19:52
Medlem
kolvass avatar
http://www.extremefunnyhumor.com/picture.php?id=227

Om det var s som p bilden s frstr jag honom
Citera
2012-07-01, 22:53
Medlem
gurgla-pungs avatar
Vilken frsch nyhet det knns som!

"Det visade sig sedan att blottningen var en del av ett tv-inspelat skmt som kvinnan nd dmdes fr."

Nour El-Refai? Dvs 2007.
Citera
2012-07-01, 23:43
Medlem
MegaLomanis avatar
Nja, frsta tanken r vl: "vilken stackare! Hur kan han bli chockad av tuttar?" Men tnker man efter lite s r det vl inte det som kan vara "chockande" i en sdan situation.

Det r knappast sjlva anblicken av privata delar, som r det skrmmande varken med manliga eller kvinnliga "blottare" utan sjlva situationen dr en mnniska beter sig ovntat och ptrngande.
"r hon/han galen? Vad tnker hon/han ta sig till hrnst? r detta brjan p ett verfall? Eller r jag utsatt fr dolda kameran?"

Ser man nakna brst p en badstrand eller knsorgan i bastun t ex s r ju detta vad man vntar sig. Det r ett normalt beteende i sin kontext, som ingen normal vuxen varken tar anstt av eller n mindre blir chockad.

Fr vrigt har jag fr mig, att det kallas "flashing" nr kvinnor visar sig nakna i sammanhang dr det inte r s att sga normalt eller frvntat.
Citera
2012-07-02, 00:14
Medlem
Razzles avatar
nu var det ju inte pattarna som visades, utan Nour visade ett duktigt hrigt skatbo det var vl den arabiska behringen herrn chockades svrt av...
Citera
2012-07-02, 00:44
Medlem
SibirienKalles avatar
Sna dr artiklar kan tidningarna fixa till nr det r litet nyhetstorka och semestervikarier tillflligt har ersatt en del av journalisterna.

Vrde = noll.

Letar ni litet mer ska ni se att ni hittar tskilliga artiklar som r lika vrdelsa.
Citera
2012-07-02, 12:15
Medlem
Gift44s avatar
Lite mrkligt att det diskuteras i artikeln om kvinnors blottning och orsaken till det nr hela den diskussionen faller iom att det var en Tv-inspelning.
Citera
2012-07-02, 15:04
Medlem
Om det var Nour El-Refais mer eller mindre nakna kropp som visades skulle jag bli mycket glad, och definitivt inte stmma ngon
Citera
2012-07-02, 15:26
Medlem
brianmolkos avatar
Har de polisutredning p detta och vad kostade inte snt hr samhllet. Per kanske heter ngot utlndskt och frsta gngen han ser en annan kvinna n sin fru/kusin nakna delar
typ som det de pstods ha strippor fr fngarna i Guantamo d de blev chockade
Citera
2012-07-02, 15:34
Medlem
sanctissimuss avatar
hr kan man ta del av alla domarna rrande rendet utifall det finns dom som inte tagit del av handlingarna...

Citera
2012-07-02, 15:44
Medlem
pacemans avatar
Snacka om att Aftonbladet graver upp en gammal story igen...

Men jag maste saga att jag har viss forstaelse for Per anda. Inte att man skulle vara radd eller kanna obehag infor Nour's tuttar, men daremot skulle jag sjalv absolut inte vilja vara med pa den har sortens fjantig TV-inspelning utan att bli tillfragad forst.

Sa hade det har hant mig hade jag ocksa blivit upprord. Inte over tuttarna, men over att ha blivit inblandad i en tramsig TV-inspelning som jag absolut inte vill vara en del av.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in