• 3
  • 4
2012-07-18, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baltic9
svårare att få i dig mycket kalorier med enbart protein? f.ö. är kolhydrater jätte viktigt att få i sig!
Jo det är klart, vet inte vad jag tänker med ibland. Gällande kosten så åt jag nyss en tallrik havregrynsgröt, 2 ägg, 2 medelstora lövbiffar, en baguette och en del yoghurt. Helvete vad mätt jag är, jag vet inte hur jag ska orka äta all den mat jag måste äta plus proteintillskotten.

Må Gudarna hjälpa mig!
Citera
2012-07-18, 22:31
Medlem
Millediablos avatar
Du har inte en chans ändå mot urban ninja
http://www.youtube.com/watch?v=GMsdC...e_gdata_player
Citera
2012-07-18, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millediablo
Inte när det gäller att hoppa omkring som en ekorre på amfetamin inte.
Citera
2012-07-18, 22:42
Medlem
ktorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Millediablo
Så jävla coolt!!
Citera
2012-07-20, 20:17
Medlem
Här kommer ett litet inlägg före veckouppdateringen.

I början av veckan gick det hur bra som helst, de första passen gick hur bra som helst och moralen var på topp. Skillnad är det nu i slutet av veckan när jag knappt orkar lyfta vikterna.
Idag var det fan värst. Jag körde samma vikt som passet innan men orkade knappt göra klart seten, var helt död och fick knappt någon pump i kroppen whatsoever. I synnerhet brösten, jag bänkade som jag skulle men det kändes som om det tog mer i biceps än i bröst. Jag måste göra någonting fel.

Moralen är på bottennivå, jag har inget proteinpulver kvar, ingen gainer, jobbet tär till viss del på mig fysiskt och det resulterade i att jag hoppade gårdagens pass. Varför jag tränade idag utan gainer eller protein var för att jag hoppade gårdagens och jag förtjänar inte att hoppa dagens också. Bara för att hålla mig igång liksom.

Jag vettefan vad det beror på, för lite vila mellan passen, för lite sömn, för lite energi etc etc.
Jag avskyr det.

Eller kanske det är såhär bara för att det är första veckan? Jag hoppas verkligen det.

Men bättre kommer det faktiskt att bli. Om inte idag så imorgon så köps det 4kg proteinpulver och 4kg gainer och i slutet av månaden köps det en kalv som skall styckas och stoppas i frysen.

Jag skall även i början på den andra veckan höja mina reps till 15 och kanske även då sänka vikten något för att främst bygga massa och sedan då när jag är nöjd med mitt ideal kanske bygga styrka.

Jag skall nu äta en köttig måltid och kolla på 300 för att höja moralen och få mig att fortsätta kriga.
Citera
2012-07-21, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWouldTapBoxxy
Här kommer ett litet inlägg före veckouppdateringen.

I början av veckan gick det hur bra som helst, de första passen gick hur bra som helst och moralen var på topp. Skillnad är det nu i slutet av veckan när jag knappt orkar lyfta vikterna.
Idag var det fan värst. Jag körde samma vikt som passet innan men orkade knappt göra klart seten, var helt död och fick knappt någon pump i kroppen whatsoever. I synnerhet brösten, jag bänkade som jag skulle men det kändes som om det tog mer i biceps än i bröst. Jag måste göra någonting fel.

Moralen är på bottennivå, jag har inget proteinpulver kvar, ingen gainer, jobbet tär till viss del på mig fysiskt och det resulterade i att jag hoppade gårdagens pass. Varför jag tränade idag utan gainer eller protein var för att jag hoppade gårdagens och jag förtjänar inte att hoppa dagens också. Bara för att hålla mig igång liksom.

Jag vettefan vad det beror på, för lite vila mellan passen, för lite sömn, för lite energi etc etc.
Jag avskyr det.

Eller kanske det är såhär bara för att det är första veckan? Jag hoppas verkligen det.

Men bättre kommer det faktiskt att bli. Om inte idag så imorgon så köps det 4kg proteinpulver och 4kg gainer och i slutet av månaden köps det en kalv som skall styckas och stoppas i frysen.

Jag skall även i början på den andra veckan höja mina reps till 15 och kanske även då sänka vikten något för att främst bygga massa och sedan då när jag är nöjd med mitt ideal kanske bygga styrka.

Jag skall nu äta en köttig måltid och kolla på 300 för att höja moralen och få mig att fortsätta kriga.

det är alltid hårt i början! du vänjer dig, fortsätt kämpa.
Citera
2012-07-22, 21:21
Medlem
Sådär! Då var första veckan avklarad!

På det hela har det gått bra. I början av veckan gick det super, torsdag/fredag gick det skit och sedan gick det bra igen på lördagen.
Jag mår bra och är taggad på att träna mera. Det blev ingen bild idag, har fortfarande inte hittat sladden så jag får ta och låna min kompis mobil för att ta en bild på min form.

Jag har ätit ganska bra, mycket kött, mycket ägg, dock så tog ju proteinet och gainern slut men det skall snart fixas.

Jag ser inga hinder i vägen emellan mig och mitt ideal, så jag skall bara kriga på!

ORAH! ORAH ORAH! ORAAAAAAAH!
Citera
2012-07-25, 21:22
Medlem
Vi väntar otåligt på bild
Citera
2012-07-30, 18:19
Medlem
Tredje veckan påbörjad och det går, men trögt!
Förra veckan gick det hyfsat bra jämfört med första veckans fanatiska zeal men det känns trögt då jag tog slut på mitt protein första veckan och det är lögn i helvete att jag får i mig tillräckligt med bara maten jag äter! Jag bygger inte mycket volym nu, jag tränar mest för att hålla igång tills proteinet kommer, får lön i slutet av månaden men jag kanske kan skrapa ihop lite tills innan det.

En annan mindre bra sak är att det känns som om jag tränar vänstra sidan av magmusklerna mer än den högra, tror det beror på den bänken jag gör situps på, måste vara sne.

På den positiva sidan så har en hel del vener poppat upp lite här och var, på den stora venen jag redan hade på höger biceps har det nu kommit till ett par som sticker ut mot sidan från denna, en ven på vardera axel med små utgreningar, en på bröstet precis i mitten under nyckelbenet och en på sidan av magen av alla ställen! Precis jämte de vänstra magmusklerna. Asballt!

Hör av mig nästa gång när jag fått proteinet så jag kan börja gå upp i vikt, om inte tidigare!
Bild skall jag försöka fixa fram men jag glömmer alltid bort, ska tvinga någon av mina kamrater att komma ihåg det så jag inte glömmer det själv!
Citera
2012-08-21, 02:20
Medlem
jag har väntat på uppdatering allt för länge!
Citera
2015-01-21, 01:55
Medlem
Till dig trådskaparen!

Jag vet att senaste uppdatering var för ett jävla bra tag sedan. Men jag skulle ändå vilja få kommentera tråden. Jag måste säga att jag verkligen älskar din attityd och din vilja. Tänk om fler skulle tänka som dig, vare sig det handlade om att få en spartansk-krigarkropp eller om något annat. Jag hoppas verkligen du har kommit en bra bit på vägen med din dröm och dina ambitioner. Jag själv hade också en riktig jävla krigardröm men tyvärr saknade jag disciplinen att genomföra träningen och allt runtomkring.

Livet är ruskigt kort egentligen. Man är bara ung och drömmande under en väldigt kort tid. Det gäller verkligen att så fort som möjligt att ta tag i sina drömmar och sedan aldrig släppa fokuset.

Det är inte över förrän du har vunnit!
Citera
2015-01-21, 08:09
Medlem
Hodurs avatar
Undra hur det har gått för TS!
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto