Här kommer ett litet inlägg före veckouppdateringen.
I början av veckan gick det hur bra som helst, de första passen gick hur bra som helst och moralen var på topp. Skillnad är det nu i slutet av veckan när jag knappt orkar lyfta vikterna.
Idag var det fan värst. Jag körde samma vikt som passet innan men orkade knappt göra klart seten, var helt död och fick knappt någon pump i kroppen whatsoever. I synnerhet brösten, jag bänkade som jag skulle men det kändes som om det tog mer i biceps än i bröst. Jag måste göra någonting fel.
Moralen är på bottennivå, jag har inget proteinpulver kvar, ingen gainer, jobbet tär till viss del på mig fysiskt och det resulterade i att jag hoppade gårdagens pass. Varför jag tränade idag utan gainer eller protein var för att jag hoppade gårdagens och jag förtjänar inte att hoppa dagens också. Bara för att hålla mig igång liksom.
Jag vettefan vad det beror på, för lite vila mellan passen, för lite sömn, för lite energi etc etc.
Jag avskyr det.
Eller kanske det är såhär bara för att det är första veckan? Jag hoppas verkligen det.
Men bättre kommer det faktiskt att bli. Om inte idag så imorgon så köps det 4kg proteinpulver och 4kg gainer och i slutet av månaden köps det en kalv som skall styckas och stoppas i frysen.
Jag skall även i början på den andra veckan höja mina reps till 15 och kanske även då sänka vikten något för att främst bygga massa och sedan då när jag är nöjd med mitt ideal kanske bygga styrka.
Jag skall nu äta en köttig måltid och kolla på 300 för att höja moralen och få mig att fortsätta kriga.