2012-07-14, 13:20
Medlem
Tydligen är länken borttagen från Origin, men den låg uppe ett tag. Inget oväntat att det släpps ett nytt BF, men jag hade trott på ett BC3 eller 2143.

Känslor? Tankar?

Uppdaterad info, stulen av PUSClFER

Battlefield 4 = Grundspelet

Battlefield 4: Premium = Samtliga fem DLCs

Battlefield 4: Premium Edition = Grundspelet och samtliga fem DLCs

Battlefield 4: Digital Deluxe = Grundspelet, 3st "Gold Battlepacks", och en "Vehicle Shortcut Bundle"

Gold Battlepack = "The content of a Battlepack is a mix of items. Among them you could find knives, dog tags, soldier camouflages, weapon/vehicle paints, experience boosts, weapon accessories, or soldier portraits & emblems for Battlelog."

Vehicle Shortcut Bundle = Låser upp alla vapen och tillbehör till samtliga fordon från första början.

De fem expansionerna (DLCs):
  • China Rising
  • Second Assault
  • Naval Strike
  • Dragon's Teeth
  • Final Stand
/Mod
Senast redigerad av MondoBizarro 2013-10-22 kl. 17:00.
Citera
2012-07-14, 13:24
Medlem
maxgs avatar
stod det ngt om release datum?
Känns som att det kan bli en aning blekt eftersom de mycket väl kan tänkas använda samma motor som 3an. Jag vet att den håller i många år framåt men det känns ändå inte som så mkt nytt att hämta då.
Citera
2012-07-14, 13:26
Medlem
-Jw-s avatar
Lite synd tycker jag. Varför inte satsa på patcher och expansionen till BF3.

Citat:
Ursprungligen postat av maxg
Känns som att det kan bli en aning blekt eftersom de mycket väl kan tänkas använda samma motor som 3an. Jag vet att den håller i många år framåt men det känns ändå inte som så mkt nytt att hämta då.
Nej.
Citera
2012-07-14, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxg

Nej, allt är spekulationer. Hösten 2013 tippar jag på, precis som han i videon säger.
Citera
2012-07-14, 13:28
Bannlyst
Hela grejjen med Battlefield-serien är ju menat så att det inte ska komma uppföljare varje år?
Citera
2012-07-14, 13:37
Medlem
Ersattarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IntegralX
Nej, allt är spekulationer. Hösten 2013 tippar jag på, precis som han i videon säger.

Redan så tidigt? Tror nog inte det kommer förrän 2014/2015 utan dom kommer nog lägga till några expensions till BF3.
Citera
2012-07-14, 13:51
Medlem
cindorelllas avatar
Jag vet inte hur det funkar, är det EA som bestämmer sådant eller är det Dice? Jag hade hoppats på fler expansioner till BF3 eller Battlefield 1942 på den nya frostbite motorn. Dum idé, det är enligt mig alldeles för tidigt för detta, vad håller de på med?
Citera
2012-07-14, 14:25
Medlem
Overminds avatar
Jag känner mig inte det minsta intresserad av ett Battlefield 4. Bara om det är ett framtidsspel typ 2090 eller något som typ 2142. Spelade det aldrig men hört mycket bra om det spelet. Sen är Goliath fordon alltid coola.
Citera
2012-07-14, 14:27
Medlem
Grymt, ser fram emot det.
Citera
2012-07-14, 14:33
Medlem
KITTENMITTONSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adutrumque
Hela grejjen med Battlefield-serien är ju menat så att det inte ska komma uppföljare varje år?
Fram till de äckliga jävlarna på EA games fick vantarna på serien var fallet så, men EA games är så enormt pengakåta så de kommer försöka mosa ut så mycket som möjligt på så kort tid som möjligt. Expansioner som kostar ~200 spänn för några kartor och vapen, borde för fan släppas gratis, tar inte lång tid att skapa en hyfsad map och lägga till lite kod för nya vapen...
Citera
2012-07-14, 14:37
Medlem
Någon twittra BF om det, deras respons var lite intressant.

“Oh, that old bag, you’ll want to stay tuned to the official Battlefield page for the real scoop.”

Gissar på att det blir EAs stora grej på E3-13 och det släpps vid hösten därefter.
Citera
2012-07-14, 14:41
Medlem
h4xors avatar
Man kan ju hoppas att det blir ett bra spel, vilket bf3 inte är. Sen att origin och battlelog är helt värdelösa är ju inget plus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in