Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-07-21, 22:25
Bannlyst
Hittat en shop i UK som brjar slja nsta vecka ven demoxepam men den verkar vara som valium typ. Man vill ju ha krm i benzot
Citera
2012-07-21, 23:20
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benzogreven
Hittat en shop i UK som brjar slja nsta vecka ven demoxepam men den verkar vara som valium typ. Man vill ju ha krm i benzot
Kan vara scam. Fast vldigt intressant om det kommer ett gng icke-tidigare-foskade-benzo-analoger
Citera
2012-07-22, 00:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Kan vara scam. Fast vldigt intressant om det kommer ett gng icke-tidigare-foskade-benzo-analoger

Demoxepam r typ som Klordiazepoxid och helt laglig i sverige. Har anskt om papper fr att f importera lagliga Benzodiazepiner. Har kollat upp detta lnge och lst om hur man fr tillstnd och vidare.

Narturligtvis undrar dom varfr men s lnge jag fljer lagen behver jag inte svara p den frgan.
Kommer nrturligtvis f skriva under papper p att det inte fr frtras eller sljas.

Tror jag vet hur hemulen fr in sina saker nu fr det r inte svrt att hitta kryphlen nr man kollar nrmare p det.

Verkar som dom fattat att benzo sljer guld ntligen p rc marknaden d jag vet flera benzo prepp som ska komma.

Visste ni att sonata Zaleplon fr importeras helt lagligt. Enda ni behver r en lapp att tullen inte fr ta det. Inte klassat och missbrukspotentialen inte r vrderad.

Tror inte ens man behver papper p att ta in det d det r helt lagligt och inte anses kunna missbrukas och d fr tullen inte ta det. Jag tycker dom r helt ok.

Benzogreven
Citera
2012-07-22, 00:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama

Nej scam r det inte d folk kpte ett litet parti som en shop fick in men tog slut p 2 dagar. Vntar p recentioner nu bara men inget jag hittat. Tror destutom att Pyrazolam r en mycket bra benzo d det r en 1,4-benzodiazepine
Citera
2012-07-22, 00:30
Bannlyst
Hittat lite info om den frn tyskland nu. 1mg ska motsvara 0.5mg Alprazolam och ha kort halveringstid.
Ska sl p som Triazolam tydligen

Hr r en till som r p vg in i shopparna flubromazepam

Hittade nyss den bsta info n:

This drug is the bastard child of bromazerpam and triazolam (or alprazolam):

It should resemble triazolam/alprazolam a lot more than bromazepam though - which means it's probably going to be quite abusable.

Get ready for another wave of Phenazepam-esque blackouts
Citera
2012-07-22, 11:55
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Hittat lite info om den frn tyskland nu. 1mg ska motsvara 0.5mg Alprazolam och ha kort halveringstid.
Ska sl p som Triazolam tydligen

Hr r en till som r p vg in i shopparna flubromazepam

Hittade nyss den bsta info n:

It should resemble triazolam/alprazolam a lot more than bromazepam though - which means it's probably going to be quite abusable.

Flubromazepam tycker jag helt klart lter intressantast. I strukturen verkar den lik Flunitrazepam
Citera
2012-07-24, 20:33
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Ngon som vet om chemicalwire r grna?
Citera
2012-07-24, 22:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
Ngon som vet om chemicalwire r grna?

Jag skulle tro det men verkar lite konstigt med sidan. Fr sna knningar ibland men ngot sger mig att det inte r pyrazolam utan ngon annan benzo men sker du benzo s kr p.

Jag hade gjort det. En test order. Aaaa jag bestller sjlv och terkommer med resention p dom
Citera
2012-07-24, 22:38
Bannlyst
Citat:
Jag skulle tro det men verkar lite konstigt med sidan. Fr sna knningar ibland men ngot sger mig att det inte r pyrazolam utan ngon annan benzo men sker du benzo s kr p.

Jag hade gjort det. En test order. Aaaa jag bestller sjlv och terkommer med resention p dom

Oj vad dyrt de var sg ja nu. Fr det priset fr jag nstan 100st Bromazepam s jag vntar.
Citera
2012-07-24, 22:47
Medlem
langaocbs avatar
Citat:

Voice of reason p;
Ok, skit i den hr nu d. Snlla ta inte in ngra gram pulver, alla vet hur det slutade sist.
Citera
2012-07-25, 15:52
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Oj vad dyrt de var sg ja nu. Fr det priset fr jag nstan 100st Bromazepam s jag vntar.
Gah. Jag kanske mste testa sjlv d, men jag tror jag vntar tills rkningarna r betalda s att jag fr en bttre verblick ver min ekonomi.
Citera
2012-07-25, 16:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Voice of reason p;
Ok, skit i den hr nu d. Snlla ta inte in ngra gram pulver, alla vet hur det slutade sist.

Jag tror inte denna kommer komma i pulver efter fenazepam katastrofen.
Har kommit i 0.5mg pellets nu i storbritannien.

Jag pratade fr vrigt med en knd inrikes RC shop om denna och enligt dom (Svar) s anvnder sig storbritannien av en EU lag fr att stvja handeln med Benzo. Men mjligheterna r mnga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in