Citat:
Ursprungligen postat av username-4
Stora flertalet av benzodiazepiner r narkotikaklassade sedan 1970-talet? Finns ingen oklassad kta variant, bortsett frn i vissa ++U-lnder? "Mjligheterna r mnga"?
-Hur menar du? Att de kommer att klara sig ett tag innan klassning? Jag r inte hundra hur detta fungerar? Borde de inte bara kunna sga kta benzo = bort? Men r detta kta benzo? - Borde g ubersnabbt att klassa bort i sdant fall? Om du ser inlgget ovan s blir det tydligare hur jag tnker.
vet inte vad jag menar riktigt lngre ... sry!
Jag fattar vad du menar. Klart du inte kommer undan ett benzo test bara fr att den r laglig. Blir ju nd ett missbruk fr det r en benzo.
Har suttit p behandlingshem 1 gng och dr fattade inte folk att man inte kunde bestlla tex 4-fma sen visar stickan meta amfetamin och ven om den r laglig kan man som missbrukare inte sga till personalen dr d. Men jag har kpt lagligt s ni kan inte sga ngot
Jag tog Etizolam 3mn dr och visade inte en enda gng p sticka eller analys. Jag satt fr jag tog upp mot 80mg xanor om dagen och fick en fr snabb nertrappning s kpte etizolam och tog fr att sova. Personalen mrkte inte ett skit p mig men s tog vi 5 grabbar en kvll 2st 2mg var och dom blev s vck p det och gjorde bort sig totalt och sen den dagen fattade dom det fanns som inte visade p stickan ven lyrica men det sg dom p analysen s ngra kte p det men dom skickade skert 10 gnger mitt p analys men visade att jag var helt ren. Nu kom jag av banan lite.
Det dom gr r helt enkelt nya Benzo prepp fr det sljer som fan men kommer pyrazolam till sverige lr det klassas p 1 mn: Det r lagligt men nd olagligt fr att sga det rakt ut.
Nu vet ja inte heller vad jag skriver om
Jag tror ngon har suttit och frskt komma p en ny benzo sen fenazepam blev klassat nstan vrden ver. Fatta vad pengar han drar in p denna benzo bara under 2-3mn
Sen tror jag inte den r s testad heller fr har fr mig att detta r en helt ny benzo s man vet i fan vilka biverkningar man fr men blir vll dom vanliga. Helt vck och sabbar halva sitt liv som jag gjorde.
Dom kom iaf fram till att jag behvde benzo p hemmet fast d normala doser tar 10mg stess om dagen och 5-HTP och har inte mtt s hr bra p 8 r. Jag bedvade knslor och mycket annat man fick fram. nskar ingen att g ner sig i det trsket fr det r jligt riktigt RIKTIGT jvligt att ta sig upp igen. Har tagit det mesta i mina dar och fixat alla avtndningar sjlv hemma utan strre broblem men sen har jag en benzo AT att jmfra med som tex subb gick ja p i ett r men la av tvrt. Visst jobbigt men dr knner man att det blir bttre efter 1-2 veckor. Benzo satt ja med i 6mn och det blev fan bara vrre och vrre. Nu spra ja ur igen sorry