Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-07-26, 20:44
Medlem
qdqdqs avatar
Finns det ngra speciella regler annat n att man mste skriva att det r i forskningssyfte p webbshopen?
Citera
2012-07-27, 14:14
Medlem
leifips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qdqdq
Finns det ngra speciella regler annat n att man mste skriva att det r i forskningssyfte p webbshopen?

Frmodligen inte, eller skriva som p hemulen. Att det inte ska testas p mnniskor.
Citera
2012-07-27, 19:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon
Vilka sidor finns den p? Dr ja handlar finns den inte p.

Men hur svrt kan de vara att googla. Hr har du gratis och alla andra med s ni lr er lite iaf.

Buy Pyrazolam UK
Citera
2012-07-27, 19:59
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benzogreven
Men hur svrt kan de vara att googla. Hr har du gratis och alla andra med s ni lr er lite iaf.

Buy Pyrazolam UK

Jag frsker endast handla p sidor som andra svenskar handlat p innan, s ja vet att det r rtt produkt o inte scam.. S en googling skulle inte hjlpa mig.
Citera
2012-07-28, 12:07
Medlem
username-4s avatar
Citat:
Nej men du fr ju kolla reviews p dom shopparna du hittar och kolla om det r bra produkter dom sljer.

Man kan inte lista shoppar hr d tullen stoppar allt sen. Jag sitter p sidor frn Canada, Afrika, Hongkong, Storbritannien mm.

Det har jag ftt ska mig till och det r kvalite p alla. Man fr testa ibland med fr att se om det gr men framfrallt Hittar du ngon shop googlar du bara tex, chemicalwire.com reviews (Fick ni en sida)

S nu rcker det. Leta det finns i andra lnder ox Tyskland kanske

Tyskland har alltid varit yes yes (sista 10-ren) angende tullen. Hoppas det fortfarande r s...

Ingen som tycker att denna knns lite skum som RC? "Med tillgget -benzo" Inte direkt s att man kommer undan med ett up? Fattar jag rtt om jag sger att skillnaden mellan att ha benzo i den kemiska strukturen och att ha tillgget -benzo r som typ:

- Hr r en elefantbenzodiazepin och hr kommer en elefant som vi gjort om till en benzodiazepin. Vet inte om det blev begripligt?

Skulle inte vilja ta min mamma omgjord till en benzo t.ex. (fruktansvrda biverkningar) Ingen ngestlindring, ingen avslappning inte ett nice -skit av den tabletten i huvudtaget

Ett sista frsk: Det borde vara en sak att manipulera den kemiska strukturen hos en befintlig benzo och f en ny i samma "stora familj", n att ta vad f*n som helst och gra om det strukturellt till den potentaste formen av benzo? Stmmer detta resonemang? I snt fall s kan dessa nya preparat ge vilka sides och lustiga effekter som helst?

- Lter inte ens i nrheten av safe!? S stt igng och prova denna nu s lser jag grna om era upplevelser*.. evilgrin39*
Senast redigerad av username-4 2012-07-28 kl. 12:32.
Citera
2012-07-28, 12:23
Medlem
username-4s avatar
Citat:
Jag tror inte denna kommer komma i pulver efter fenazepam katastrofen.
Har kommit i 0.5mg pellets nu i storbritannien.

Jag pratade fr vrigt med en knd inrikes RC shop om denna och enligt dom (Svar) s anvnder sig storbritannien av en EU lag fr att stvja handeln med Benzo. Men mjligheterna r mnga

Stora flertalet av benzodiazepiner r narkotikaklassade sedan 1970-talet? Finns ingen oklassad kta variant, bortsett frn i vissa ++U-lnder? "Mjligheterna r mnga"?

-Hur menar du? Att de kommer att klara sig ett tag innan klassning? Jag r inte hundra hur detta fungerar? Borde de inte bara kunna sga kta benzo = bort? Men r detta kta benzo? - Borde g ubersnabbt att klassa bort i sdant fall? Om du ser inlgget ovan s blir det tydligare hur jag tnker.

vet inte vad jag menar riktigt lngre ... sry!
Senast redigerad av username-4 2012-07-28 kl. 12:26.
Citera
2012-07-28, 14:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av username-4
Stora flertalet av benzodiazepiner r narkotikaklassade sedan 1970-talet? Finns ingen oklassad kta variant, bortsett frn i vissa ++U-lnder? "Mjligheterna r mnga"?

-Hur menar du? Att de kommer att klara sig ett tag innan klassning? Jag r inte hundra hur detta fungerar? Borde de inte bara kunna sga kta benzo = bort? Men r detta kta benzo? - Borde g ubersnabbt att klassa bort i sdant fall? Om du ser inlgget ovan s blir det tydligare hur jag tnker.

vet inte vad jag menar riktigt lngre ... sry!

Jag fattar vad du menar. Klart du inte kommer undan ett benzo test bara fr att den r laglig. Blir ju nd ett missbruk fr det r en benzo.
Har suttit p behandlingshem 1 gng och dr fattade inte folk att man inte kunde bestlla tex 4-fma sen visar stickan meta amfetamin och ven om den r laglig kan man som missbrukare inte sga till personalen dr d. Men jag har kpt lagligt s ni kan inte sga ngot

Jag tog Etizolam 3mn dr och visade inte en enda gng p sticka eller analys. Jag satt fr jag tog upp mot 80mg xanor om dagen och fick en fr snabb nertrappning s kpte etizolam och tog fr att sova. Personalen mrkte inte ett skit p mig men s tog vi 5 grabbar en kvll 2st 2mg var och dom blev s vck p det och gjorde bort sig totalt och sen den dagen fattade dom det fanns som inte visade p stickan ven lyrica men det sg dom p analysen s ngra kte p det men dom skickade skert 10 gnger mitt p analys men visade att jag var helt ren. Nu kom jag av banan lite.

Det dom gr r helt enkelt nya Benzo prepp fr det sljer som fan men kommer pyrazolam till sverige lr det klassas p 1 mn: Det r lagligt men nd olagligt fr att sga det rakt ut.

Nu vet ja inte heller vad jag skriver om
Jag tror ngon har suttit och frskt komma p en ny benzo sen fenazepam blev klassat nstan vrden ver. Fatta vad pengar han drar in p denna benzo bara under 2-3mn

Sen tror jag inte den r s testad heller fr har fr mig att detta r en helt ny benzo s man vet i fan vilka biverkningar man fr men blir vll dom vanliga. Helt vck och sabbar halva sitt liv som jag gjorde.

Dom kom iaf fram till att jag behvde benzo p hemmet fast d normala doser tar 10mg stess om dagen och 5-HTP och har inte mtt s hr bra p 8 r. Jag bedvade knslor och mycket annat man fick fram. nskar ingen att g ner sig i det trsket fr det r jligt riktigt RIKTIGT jvligt att ta sig upp igen. Har tagit det mesta i mina dar och fixat alla avtndningar sjlv hemma utan strre broblem men sen har jag en benzo AT att jmfra med som tex subb gick ja p i ett r men la av tvrt. Visst jobbigt men dr knner man att det blir bttre efter 1-2 veckor. Benzo satt ja med i 6mn och det blev fan bara vrre och vrre. Nu spra ja ur igen sorry
Citera
2012-07-28, 15:36
Medlem
username-4s avatar
Citat:
Jag fattar vad du menar. Klart du inte kommer undan ett benzo test bara fr att den r laglig. Blir ju nd ett missbruk fr det r en benzo.
Har suttit p behandlingshem 1 gng och dr fattade inte folk att man inte kunde bestlla tex 4-fma sen visar stickan meta amfetamin och ven om den r laglig kan man som missbrukare inte sga till personalen dr d. Men jag har kpt lagligt s ni kan inte sga ngot

Jag tog Etizolam 3mn dr och visade inte en enda gng p sticka eller analys. Jag satt fr jag tog upp mot 80mg xanor om dagen och fick en fr snabb nertrappning s kpte etizolam och tog fr att sova. Personalen mrkte inte ett skit p mig men s tog vi 5 grabbar en kvll 2st 2mg var och dom blev s vck p det och gjorde bort sig totalt och sen den dagen fattade dom det fanns som inte visade p stickan ven lyrica men det sg dom p analysen s ngra kte p det men dom skickade skert 10 gnger mitt p analys men visade att jag var helt ren. Nu kom jag av banan lite.

Det dom gr r helt enkelt nya Benzo prepp fr det sljer som fan men kommer pyrazolam till sverige lr det klassas p 1 mn: Det r lagligt men nd olagligt fr att sga det rakt ut.

Nu vet ja inte heller vad jag skriver om
Jag tror ngon har suttit och frskt komma p en ny benzo sen fenazepam blev klassat nstan vrden ver. Fatta vad pengar han drar in p denna benzo bara under 2-3mn

Sen tror jag inte den r s testad heller fr har fr mig att detta r en helt ny benzo s man vet i fan vilka biverkningar man fr men blir vll dom vanliga. Helt vck och sabbar halva sitt liv som jag gjorde.

Dom kom iaf fram till att jag behvde benzo p hemmet fast d normala doser tar 10mg stess om dagen och 5-HTP och har inte mtt s hr bra p 8 r. Jag bedvade knslor och mycket annat man fick fram. nskar ingen att g ner sig i det trsket fr det r jligt riktigt RIKTIGT jvligt att ta sig upp igen. Har tagit det mesta i mina dar och fixat alla avtndningar sjlv hemma utan strre broblem men sen har jag en benzo AT att jmfra med som tex subb gick ja p i ett r men la av tvrt. Visst jobbigt men dr knner man att det blir bttre efter 1-2 veckor. Benzo satt ja med i 6mn och det blev fan bara vrre och vrre. Nu spra ja ur igen sorry

Frstr hur du menar! Ja visst finns det profit i det, men satt mot hur billiga kopia-tabsen r och hyffsat enkla att smuggla med lg straffskala (snackar inte *flunitra och vrstingarna nu), s -why liksom*?

- Men det finns mnga kinser andra sidan s varfr inte?

Undrar hur det skulle se ut om man kte p prov, fastnade p benz med stickan och labbet kommer tillbaka med analyssvaret - Inte en jvla aning? eller kanske - Oknd substans med den hr strukturen bla.... Vad hnder d?

"-Mjao- vi vet nog att du r en knarkare men vi har lite svrt med bevisbrdan, vi vet inte riktigt, s vi dmer knark fr skerhets skull..." (vet inte om detta r ironiskt eller inte, avgr sjlv)

r kanske skit det samma nr man sitter med ett strre ra och leversvikt.

"Det dom gr r helt enkelt nya Benzo prepp fr det sljer som fan men kommer pyrazolam till sverige lr det klassas p 1 mn: Det r lagligt men nd olagligt fr att sga det rakt ut." =
Senast redigerad av username-4 2012-07-28 kl. 15:39. Anledning: liksom liksom liskom liksom liksom
Citera
2012-07-28, 16:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av username-4
Frstr hur du menar! Ja visst finns det profit i det, men satt mot hur billiga kopia-tabsen r och hyffsat enkla att smuggla med lg straffskala (snackar inte *flunitra och vrstingarna nu), s -why liksom*?

- Men det finns mnga kinser andra sidan s varfr inte?

Undrar hur det skulle se ut om man kte p prov, fastnade p benz med stickan och labbet kommer tillbaka med analyssvaret - Inte en jvla aning? eller kanske - Oknd substans med den hr strukturen bla.... Vad hnder d?

"-Mjao- vi vet nog att du r en knarkare men vi har lite svrt med bevisbrdan, vi vet inte riktigt, s vi dmer knark fr skerhets skull..." (vet inte om detta r ironiskt eller inte, avgr sjlv)

r kanske skit det samma nr man sitter med ett strre ra och leversvikt.

"Det dom gr r helt enkelt nya Benzo prepp fr det sljer som fan men kommer pyrazolam till sverige lr det klassas p 1 mn: Det r lagligt men nd olagligt fr att sga det rakt ut." =

Jag vet folk som blev tagna med etizolam kollade pixen och dom analyserade. Fick tillbaka det och inget hnde men d r det inte en kta Benzo s att sga.

Blir man tagen och fr pissa och det ger utslag p benzo. dom analyserar och hittar inte vilken sort kanske om den nu inte om metabuloseras (fel stav) som stess gr till nordazepam och desmetyldiazepam p analys, d sger man ju bara att det r en laglig substans jag tagit men som du sger man blir ju klasad i deras gon missbrukare men dom kan inte btflla dig fr denna pyrazolam finns inte i varken hlsofaliga eller klassade substanser.

Kommer nog ha koll p den som blir tagen dock ett tag framver sen fr man kanske bter fr man krt med det i kroppen det fick en p etizolam d han ansgs berusad 1500kr tror jag bara dom kunde stta. ven d hittades mnga etizar i bilen men dom fick han ox tillbaka.

Om ny pyrazolam r ngot dom gjort via fenazepam s kanske det r s att man pissar ut fenezepam och d ker man ju.
Ja lagarna hr i sverige r koplicerade tycker jag.

Blev ju inte bttre nr tullen fick ta misstnkta missbruks substanser heller.

Fast det finns det bttre stt p nu att f ver. Sverige gr bara det svrare i ndan p sig sjlva.
Vet stt man kan f ver lagliga prepp nu ven om tullen anser det som missbruks substanser.
Senast redigerad av Benzogreven 2012-07-28 kl. 16:56.
Citera
2012-07-28, 17:02
Bannlyst
Tror destutom att Pyrazolam lr ha en halveringstid p 8-12 tim d det ska kicka lite s det inte r som fenezepam vnta 3 tim sen bara slcker ngon lampan och man vaknar upp och tror man sovit 8 tim men det gtt 2 veckor. Jag har gjort flytande fena nyss och tog 2mg s fr se om jag fr effekt.
Citera
2012-07-29, 11:47
Medlem
username-4s avatar
Citat:
Tror destutom att Pyrazolam lr ha en halveringstid p 8-12 tim d det ska kicka lite s det inte r som fenezepam vnta 3 tim sen bara slcker ngon lampan och man vaknar upp och tror man sovit 8 tim men det gtt 2 veckor. Jag har gjort flytande fena nyss och tog 2mg s fr se om jag fr effekt.

Passade p sjlv att handla nr priserna droppade mot slutet, Phena. Gjorde lsning och tabs men det tycks inte spela ngon roll nr man laborerar med lngtidare, det blir knas Sitter man och r ranal med lsningen och tabsen, slngde ivg en fryspse till polarna och det tog vl 2-10 min fr de att konstatera vilken skit det var. Pse slut och polarna borta i drygt en vecka... Samma gng som satt och t lsd-blotters 5-6 dagar i strck, frskte verkligen frklara att det var slseri med grejorna, men resonemanget fll p att en av de tyckte sig se en frgglad blomma (day5-6)...

(f-lt frn mnet och ev. ngon som knner sig trffad, -bara fr roligt att inte skriva.. )

Samma sak varje gng. Blir inte bra med halveringstiderna p Diazepam, Klonazepam och Phenazepam. Men fr man till det fr diciplinerat eget bruk s har man spart en slant. Skriv hur det gick evilgtin39* jag kikar in om ett par veckor igen
Senast redigerad av username-4 2012-07-29 kl. 12:00.
Citera
2012-07-29, 18:27
Medlem
Goatshags avatar
Man fr vel gjre en bestilling og teste dette ogs. Det begynner bli endel spennende benzoprodukter p rc-markedet. Best prve fr man fr hre om alle de livsfarlige bivirkningene, og de blir ulovlige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in