Citat:
Ursprungligen postat av Raevunge
Eller varför inte i Stockholm en sen fredag/lördag kväll då svennebanan är berusad och släpper sina hämningar och beter sig precis likadant som i trailern?
Men då spelar det kanske ingen roll? För då är det svennar det handlar om och är man berusad blir allt förlåtet och tjejerna är med på det så klart.
Innerst inne så vill ju ni svennetöntar vara precis som MENA-männen på trailern och våga gå fram till tjejerna och kalla muslimtjejer för "arabhora", men det funkar inte eftersom ni är rädda små flickor innerst inne. Det är bara att acceptera läget och lägga ner dubbelmoralen.
Rent bullshit! Har aldrig varit med om att svenska/nordiska män uppför sig på det viset.
Någon enstaka fyllesnubbe har babblat för mycket på krogen genom åren, men på gatorna blir man inte antastad av dem. Det är STOR skillnad.
Har
aldrig blivit kallad hora av en nordisk kille. Om jag hade fått en krona för varje gång jag har hört det och liknande från invandrare, så hade jag badat i pengar nu.
Svenska/nordiska män är både snygga, rena, fräscha och håller en mycket hög standard moraliskt.
Sitter jag -som ensam kvinna - på ett tåg eller buss fullt med nordiska killar så känner jag mig helt lugn....sitter det däremot ett shariagäng där, då VET jag att det kommer bli problem.