Citat:
Ursprungligen postat av TheSecond
WT horor bemots ofta med krankande kommentarer och dylikt men majoriteten av vanliga svenska unga borde inte vara inte oroade?
Har dock varit i Malmo och finns djvliga manga lattkladda svenska tjejer. Far skylla sig sjalva da.
Varför får de skylla sig själva?
Om de är svenskar, så är det deras land, och då ska de fan få gå klädda exakt hur de själva vill utan att behöva oroa sig över att bli våldtagna eller trakasserade.
Att folk anser att svenskar får skylla sig själva i sitt eget land, för att de blir anfallna utav importerad ohyra, är ingenting annat än beklagligt.
Såklart, det finns ett kryphål: Stödjer de mångkulturen och de partierna som arbetar för det, då får de fan skylla sig själva för all skit som kommer tillbaka, enda som är synd här är att de som inte stödjer den, också blir drabbade.
Citat:
Ursprungligen postat av Analkanal
Jag har självmant flyttat till Rosengård. Mina föräldrar är inte från något arabland, utan är båda européer. Ser väldigt svensk ut alltså. Är inte särskilt förankrad i kulturen här, fast jag försöker för att det är trevligt och mysigt.
Är det jobbigt för er att tänka er att tänka att svenska människor också kan vara svin?
För av alla utländska personer så har 99,9% varit väldigt bra människor, medan inte ens hälften av alla svenskar jag träffat varit bra. Såatteh. Sluta vara så rädda för andra kulturer.
Fan vilket skitsnack.